Bekijk volle/desktop versie : Groepering roept op tot e-mailterreur



19-08-2005, 18:09
Groepering roept op tot e-mailterreur
DUBAI - Een onbekende groep die mogelijk in verband kan worden gebracht met het netwerk al-Qaeda, heeft opgeroepen tot een 'media jihad' tegen de Amerikaanse troepen in Irak.

De groep noemt zich 'Brigade van de Media Jihad' en stelde vrijdag op internet dat de jihadisten de vijand moeten terroriseren met behulp van internet. Zo moeten ze onder meer afgrijselijke foto's op internet zetten en familieleden van Amerikaanse militairen daarmee bestoken. Het moraal van de vijand wordt zo ondermijnd volgens de in Dubai gesignaleerde oproep.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24338021/Groepering_roept_op_tot_e-mailterreur.html

19-08-2005, 18:41


Die actie zal niet erg succesvol verlopen, zelfs niet als ze veel Mohammedanen weten op te trommelen.
Er zijn verschillende manieren om die zooi te filteren, bovendien is het maar de vraag of iemand uberhaupt wel zijn echte e-mail adres erop zet of die zooi controleerd. Ik heb zeker zes e-mail adressen die ik niet gebruik voor mijn eigen mail maar slechts als 'decoy' voor spam of erger. En als ik daar mail in zie staan open ik hem doorsneewijze toch niet en delete hem meteen. Bovendien kan verstuurde mail vrijwel altijd wel worden achterhaalt naar de bron als er moeite wordt gedaan voor de tracering. Ik denk niet dat een willekeurige Mohammed in Amsterdam ofzo er niet blij zal zijn als hij openbaar wordt aangeklaagd omdat hij met de PC van zijn ouders een mailtje heeft gestuurd met daarin foto's van verminkte lijken. Dat is zowiezo een schande voor de familie en hij zal door de gehele wereld (op wat sicko's na) worden uitgekotst als een social reject.

19-08-2005, 19:51

Citaat door Troy:
Helemaal mee eens. Misschien dat er geen zelfmoordenaars meer zijn te vinden die zichzelf willen opofferen.

P.S. Ik lach me rot op dit forum. Dat er zoveel gefrustreerde zielen rondlopen had ik nooit gedacht.
zullen we over 500 posts eens kijken wat er van jouw ziel is overgebleven?

19-08-2005, 19:56

Citaat door Troy:
Helemaal mee eens. Misschien dat er geen zelfmoordenaars meer zijn te vinden die zichzelf willen opofferen.

P.S. Ik lach me rot op dit forum. Dat er zoveel gefrustreerde zielen rondlopen had ik nooit gedacht.
PRECIES. De jihad is aan inflatie onderhevig

19-08-2005, 19:58



Citaat door Bongo:
zullen we over 500 posts eens kijken wat er van jouw ziel is overgebleven?

19-08-2005, 20:03

Citaat door an3sdej:
PRECIES. De jihad is aan inflatie onderhevig
toch is de werving via het internet wel degelijk 1 van de meest lucratieve manieren om zieltjes te winnen.

19-08-2005, 20:06
Laten we dan als blanken dit terroristische gebeuren veroordelen.

19-08-2005, 20:06
black-asses!!

19-08-2005, 20:07

Citaat door Bongo:
toch is de werving via het internet wel degelijk 1 van de meest lucratieve manieren om zieltjes te winnen.
Dat is zo, maar een zekere inflatie van het woord en de praktijk van de jihad is zeker aanwezig. Ik denk dat sommigen ook nog denken/geloven allah er een dienst mee te bewijzen.

19-08-2005, 20:07

Citaat door Bongo:
toch is de werving via het internet wel degelijk 1 van de meest lucratieve manieren om zieltjes te winnen.
Als we er niets aan doen wel ja, wil je dat ??

19-08-2005, 20:07

Citaat door kopkaas:
Laten we dan als blanken dit terroristische gebeuren veroordelen.
Daar zou Mo.B. niet blij mee zijn, hij is namelijk pimpelblank...

19-08-2005, 20:15

Citaat door kopkaas:
Als we er niets aan doen wel ja, wil je dat ??
- als we waar niets aan doen?
- wat wil ik?

19-08-2005, 20:17



Citaat door an3sdej:
Dat is zo, maar een zekere inflatie van het woord en de praktijk van de jihad is zeker aanwezig. Ik denk dat sommigen ook nog denken/geloven allah er een dienst mee te bewijzen.
maar dat is meer het aloude verschil-tussen-theorie-en-praktijk situatie.

19-08-2005, 20:22
Kopkaas, niet zo flamen he...

Je hoeft niet blank te zijn om zoiets af te keuren. Door die opmerking krijg ik het idee dat je juist niet blank ofzo bent. (wat je dan ook onder blank mag verstaa)