Bekijk volle/desktop versie : Hoog bejaarde vrouwen aangerand



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-08-2005, 18:45
do 18 aug 2005, 11:59
Vier hoog bejaarde vrouwen aangerand
HOORN - De politie van de politieregio Noord-Holland Noord is op zoek naar een man die ze ervan verdenkt dat hij in de maanden juni tot en met augustus vier hoogbejaarde vrouwen heeft aangerand. Deze slachtoffers, allen ouder dan tachtig jaar, wonen zelfstandig in aanleunwoningen van de verzorgingshuizen Sweelinckhof in Wognum en Berkenhof in Berkhout.


De politie heeft dit donderdag in Hoorn op een persconferentie laten weten. Via de media verspreidt de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader. De politie vermoedt dat het om één dader gaat, maar is daar nog niet helemaal zeker van.

Op 8 juni, 9 juli, 27 juli en 3 augustus werd elke keer een hoogbejaarde vrouw aangerand. De dader sloop laat in de avond de woning van de vrouwen binnen. Of er geweld is gebruikt, vertelt de politie niet.

De politie is op zoek naar familieleden of andere bezoekers van bewoners van de verzorgingshuizen, die van hen hebben vernomen dat zij zijn lastig gevallen door bijvoorbeeld onbekende bellers, die seksueel getinte opmerkingen maakten. Ook vraagt zij of deze mensen van bewoners hebben gehoord dat zij zijn lastig gevallen door gluurders. Of de slachtoffers zijn begluurd en gebeld, wil de politie niet zeggen.

Verzorgingshuizen in West-Friesland en omstreken zijn inmiddels op de hoogte gesteld van de voorvallen, aldus de politie. Zij heeft ook gekeken of er in andere verzorgingshuizen soortgelijke voorvallen hebben plaatsgevonden, maar maakt niet bekend of dit het geval is.

Wel heeft er in augustus vorig jaar in de Berkenhof in Berkhout een zedendelict plaatsgevonden, dat volgens een woordvoerder "ernstiger was dan een aanranding". Ook hierbij ging het om een hoogbejaarde vrouw. De politie neemt deze zaak mee in het onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24298771/Vier_hoog_bejaarde_vrouwen_aangerand.html

18-08-2005, 21:23


Topic is verschoont, titel gewijzigd.

Nu nog een beschaaft discussie.

18-08-2005, 21:23

Citaat door Hazouz_54:
do 18 aug 2005, 11:59
Vier hoog bejaarde vrouwen aangerand
HOORN - De politie van de politieregio Noord-Holland Noord is op zoek naar een man die ze ervan verdenkt dat hij in de maanden juni tot en met augustus vier hoogbejaarde vrouwen heeft aangerand. Deze slachtoffers, allen ouder dan tachtig jaar, wonen zelfstandig in aanleunwoningen van de verzorgingshuizen Sweelinckhof in Wognum en Berkenhof in Berkhout.


De politie heeft dit donderdag in Hoorn op een persconferentie laten weten. Via de media verspreidt de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader. De politie vermoedt dat het om één dader gaat, maar is daar nog niet helemaal zeker van.

Op 8 juni, 9 juli, 27 juli en 3 augustus werd elke keer een hoogbejaarde vrouw aangerand. De dader sloop laat in de avond de woning van de vrouwen binnen. Of er geweld is gebruikt, vertelt de politie niet.

De politie is op zoek naar familieleden of andere bezoekers van bewoners van de verzorgingshuizen, die van hen hebben vernomen dat zij zijn lastig gevallen door bijvoorbeeld onbekende bellers, die seksueel getinte opmerkingen maakten. Ook vraagt zij of deze mensen van bewoners hebben gehoord dat zij zijn lastig gevallen door gluurders. Of de slachtoffers zijn begluurd en gebeld, wil de politie niet zeggen.

Verzorgingshuizen in West-Friesland en omstreken zijn inmiddels op de hoogte gesteld van de voorvallen, aldus de politie. Zij heeft ook gekeken of er in andere verzorgingshuizen soortgelijke voorvallen hebben plaatsgevonden, maar maakt niet bekend of dit het geval is.

Wel heeft er in augustus vorig jaar in de Berkenhof in Berkhout een zedendelict plaatsgevonden, dat volgens een woordvoerder "ernstiger was dan een aanranding". Ook hierbij ging het om een hoogbejaarde vrouw. De politie neemt deze zaak mee in het onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24298771/Vier_hoog_bejaarde_vrouwen_aangerand.html
flink hoge celstraf geven, en hoop dat ze hem snel te pakken hebben

18-08-2005, 21:30

Citaat door FAITHLESS128:
Topic is verschoont, titel gewijzigd.

Nu nog een beschaaft discussie.
oftewel, geen gazouz gewenst

18-08-2005, 21:33



Citaat door Southstyler:
oftewel, geen gazouz gewenst


geen mensen gewenst die niet normaal kunnen converseren eerder lijkt mij, dus.. laat eens zien dat je aan deze topic beschaafd mee kan doen

18-08-2005, 21:38

Citaat door Hazouz_54:
do 18 aug 2005, 11:59
Vier hoog bejaarde vrouwen aangerand
HOORN - De politie van de politieregio Noord-Holland Noord is op zoek naar een man die ze ervan verdenkt dat hij in de maanden juni tot en met augustus vier hoogbejaarde vrouwen heeft aangerand. Deze slachtoffers, allen ouder dan tachtig jaar, wonen zelfstandig in aanleunwoningen van de verzorgingshuizen Sweelinckhof in Wognum en Berkenhof in Berkhout.


De politie heeft dit donderdag in Hoorn op een persconferentie laten weten. Via de media verspreidt de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader. De politie vermoedt dat het om één dader gaat, maar is daar nog niet helemaal zeker van.

Op 8 juni, 9 juli, 27 juli en 3 augustus werd elke keer een hoogbejaarde vrouw aangerand. De dader sloop laat in de avond de woning van de vrouwen binnen. Of er geweld is gebruikt, vertelt de politie niet.

De politie is op zoek naar familieleden of andere bezoekers van bewoners van de verzorgingshuizen, die van hen hebben vernomen dat zij zijn lastig gevallen door bijvoorbeeld onbekende bellers, die seksueel getinte opmerkingen maakten. Ook vraagt zij of deze mensen van bewoners hebben gehoord dat zij zijn lastig gevallen door gluurders. Of de slachtoffers zijn begluurd en gebeld, wil de politie niet zeggen.

Verzorgingshuizen in West-Friesland en omstreken zijn inmiddels op de hoogte gesteld van de voorvallen, aldus de politie. Zij heeft ook gekeken of er in andere verzorgingshuizen soortgelijke voorvallen hebben plaatsgevonden, maar maakt niet bekend of dit het geval is.

Wel heeft er in augustus vorig jaar in de Berkenhof in Berkhout een zedendelict plaatsgevonden, dat volgens een woordvoerder "ernstiger was dan een aanranding". Ook hierbij ging het om een hoogbejaarde vrouw. De politie neemt deze zaak mee in het onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24298771/Vier_hoog_bejaarde_vrouwen_aangerand.html
Heel erg dit! Hoevaak hoor je niet dat bejaarden worden overvallen in hun huizen bijvoorbeeld. Laffe daden zijn het.

18-08-2005, 21:41

Citaat door totally-insane:
flink hoge celstraf geven, en hoop dat ze hem snel te pakken hebben
Flinke celstraf? Kennen wij in Nederland eigenlijk wel flinke celstraffen??? De meeste deliquenten staan toch binnen no-time weer op straat... op ze mogen op verlof omdat ze zich een paar maanden goed hebben gedragen. Of ze zijn niet toerekenings vatbaar... ook zo'n leuke uitdrukking die maar te pas en te onpas wordt gebruikt.

Ik weet wel een straf waar deze jongens hun leven lang last van zullen hebben

18-08-2005, 21:48

Citaat door Madelon:
Flinke celstraf? Kennen wij in Nederland eigenlijk wel flinke celstraffen??? De meeste deliquenten staan toch binnen no-time weer op straat... op ze mogen op verlof omdat ze zich een paar maanden goed hebben gedragen. Of ze zijn niet toerekenings vatbaar... ook zo'n leuke uitdrukking die maar te pas en te onpas wordt gebruikt.

Ik weet wel een straf waar deze jongens hun leven lang last van zullen hebben
Voor sommigen delicten denk ik idd dat de straffen wel eens wat hoger mogen worden. Dit is er 1 van.

18-08-2005, 21:51
[QUOTE=Supreme]Daarom denk ik eerder dat hij een Nederlander is die tot Marokkanenhaat wil aanzetten en snap niet waarom dit toegelaten wordt.
[QUOTE]

Dan moet hij toch echt van betere huize komen hoor

18-08-2005, 21:52

Citaat door Supreme:
Ik denk dat in elke topic wel een beschaafde discussie te voeren valt, maar zodra Hazouz_54 verschijnt zet hij de boel op z'n kop en maakt hij ons Marokkanen ten schande. (Ik bladerde even door zijn andere berichten)

Daarom denk ik eerder dat hij een Nederlander is die tot Marokkanenhaat wil aanzetten en snap niet waarom dit toegelaten wordt.


Maar over het onderwerp zelf dan,.....TBS en ontheren (lees ontpiemelen)
Och, die Hazouz valt wel mee hoor. Op zich weet hij wel waar hij het over heeft, alleen hij brengt het niet al te genuanceerd.
En die aanranders:

Kropotkin

18-08-2005, 22:01

Citaat door Supreme:
Ik denk dat in elke topic wel een beschaafde discussie te voeren valt, maar zodra Hazouz_54 verschijnt zet hij de boel op z'n kop en maakt hij ons Marokkanen ten schande. (Ik bladerde even door zijn andere berichten)

Daarom denk ik eerder dat hij een Nederlander is die tot Marokkanenhaat wil aanzetten en snap niet waarom dit toegelaten wordt.


Maar over het onderwerp zelf dan,.....TBS en ontheren (lees ontpiemelen)
Leuk en aardig, maar het feit dat je hem hier nu aanhaalt is al aanleiding voor sommigen om deze topic weer te vervuilen.

Dus gelieve alleen ontopic te blijven.

18-08-2005, 22:05

Citaat door Supreme:
Ik denk dat in elke topic wel een beschaafde discussie te voeren valt, maar zodra Hazouz_54 verschijnt zet hij de boel op z'n kop en maakt hij ons Marokkanen ten schande. (Ik bladerde even door zijn andere berichten)

Daarom denk ik eerder dat hij een Nederlander is die tot Marokkanenhaat wil aanzetten en snap niet waarom dit toegelaten wordt.


Maar over het onderwerp zelf dan,.....TBS en ontheren (lees ontpiemelen)
Ik vind juist van niet. Hoe kun je nu een discussie hebben als iedereen ja en amen op alles zegt?

18-08-2005, 22:13



Citaat door Tsedek:
Ik vind juist van niet. Hoe kun je nu een discussie hebben als iedereen ja en amen op alles zegt?
Mee eens!
Je lokt meer discussie uit door zulke topics dan door zoetsappige topics

18-08-2005, 22:19

Citaat door Tsedek:
Ik vind juist van niet. Hoe kun je nu een discussie hebben als iedereen ja en amen op alles zegt?
Wat is er mis met het voor de verandering eens eens zijn met elkaar?

18-08-2005, 22:25
Smerig gewoon dit soort daden.
Gasten die zulk soort verkrachtigen doen,hebben van mij geen levensrecht!

ik moet ook eerlijk wezen dat dit onderwerp niet echt een discussiegehalte heeft.
niemand met gezond verstand kan hier over discusseren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5