Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen???



17-08-2005, 21:48
hallo.. ik heb een brandende vraag en zou jullie mening willen horen!

komt ie:

ik ben pas bevallen van een zoon en mijn man en ik zijn superblij..
maar toen de kleine 2weken was ging mijn man toch 3weken ALLEEN op vakantie
wij kunnen niet mee omdat ik nog in de kraamtijd zit en hij is nog veel te klein is
het kan aan mij liggen maar is dit niet raar en beetje egoistisch??
hij gaat echt alleen voor vakantie!!

ik zou graag jullie mening hierover horen

17-08-2005, 22:03



Citaat door merdija:
Lieve hemel zeg! Beseft hij niet hoe zwaar het kan zijn voor een nieuwe mama?? Dit zou bij mij toch zeker niet kunnen hoor! En of het egoïstisch is?? HEEEEEEL egoistisch inderdaad!! FOEI FOEI!!
bedankt voor je reactie..

17-08-2005, 23:42
Misschien heeft hij er niet over nagedacht, maar ik zou het niet fijn vinden. Je bent dan wel bevallen, maar normaal functioneren doe je nog niet... En op zulke momenten hoop je toch dat hij- geheel uit zichzelf- zegt dat hij liever bij zijn kersverse kind (en niet te vergeten diens moeder )wil zijn, dan ergens in een ver oord of iets dergelijks..

Maar jij hebt je ongenoegen niet kenbaar gemaakt aan jouw man??

18-08-2005, 09:16
Ik zou hem nergens naartoe laten gaan, is hij helemaal gek geworden! Hij moet zijn vrouw helpen, de eerste weken zijn heel erg zwaar. Ik begrijp niet waarom hij weg gaat, er mankeert iets niet aan die man.


.:UcA:.

18-08-2005, 09:31


Hallo meid,
Ik las net je verhaal en leek me leuk om te reageren. Eerst maar gefeliciteerd met jullie zoontje. Meid mijn zus is ook in juli bevallen van een gezonde meisje, mijn zwager wou dolgraag op vakantie gaan, maar je weet zelf dat het moeilijk gaat als je net bevallen bent, en geloof me hij is echt niet gegaan hoor! bij mijn zwager is het zo dat zijn hele famillie in marokko woont ook zijn ouders, en dan heb je meer de neiging om te gaan omdat je iedereen mist, en iedereen van ons is op vakantie gegaan naar marokko en zij zijn hier gebleven, haar man is dus niet gegaan omdat hij ook rekening houdt met zijn vrouw.

Dus wat jou man gedaan heeft keur ik niet goed, misschien heeft hij er niet goed bij nagedacht maar ik vind het niet kunnen sorry!

Groetjes