Bekijk volle/desktop versie : Lezing In Het Nederlands

28-03-2003, 10:17
Salaam alaikum broeders,

Wisten jullie dat je na je dood wordt gevraagd over je kennis, hoe je die hebt verkregen en wat je ermee hebt gedaan?

Wisten jullie dat er elke zondag lessen zijn voor broeders in het NEDERLANDS ?

Wisten jullie dat die plaatsvinden op zondag vanaf 14:30 tot ongeveer 16:30 uur in moskee Tawheed?

Wisten jullie dat die moskee zich bevindt in de Jan Hanzenstraat 114?

Wisten jullie dat die lessen worden gegeven door Mahmoud El Shershaby?

En wisten jullie dat ze ook een website hebben met meer informatie, http://www.eltawheed.nl of 06-41503222 of e-mailen naar abdelkrim1@hotmail.com

Wisten jullie dat er zoveel mogelijkheden zijn tot het vergaren van kennis, maar jullie die Islam niet pakken?

Jammer eigenlijk!

29-03-2003, 05:35

En in welk stadje is dat dan ergens?

29-03-2003, 10:44
waar in precies in amsterdam als ik vragen mag, ik heb namelijk wel interesse!

29-03-2003, 11:13

Citaat:
Origineel gepost door Qadra
Dit is voor de broeders zuster.

Voor de zusters is er het volgende:

[B]BIJEENKOMSTEN VOOR ZUSTERS

Alle lezingen worden gehouden in het nederlands.

AMSTERDAM: Iedere zondag, aanvang 11.00 uur , ADRES: Isl.basisschool ''as-Siddieq'' in de Jan van Riebeekstraat 13 te Amsterdam.

De lezingen worden georganiseerd door stichting elTawheed.

De profeet vrede zij met hem heeft gezegd:''Na de dood van een persoon zullen alle werken stoppen behalve drie dingen:Sadaqa djariah(liefdadigheid die altijd blijft, bijv moskee,school enz.),ilm(kennis waarvan sommigen voordeel kunnen verkrijgen)en een vroom kind dat doe'a voor hem doet.'' (Sahih Moeslim)..... [/B]
Hey ontzettend bedankt!!

01-04-2003, 11:59

En wie is geweest????
T was rustig ivm zomertijd, hihihi

01-04-2003, 15:30
En voor diegene die de moskee tawheed niet kunnen vinden kunnen ook naar masjied Badr komen achter de admiraal de ruyterweg in amsterdam. Het wordt ook in het nederlands gegeven na salaat dhur ongeveer om 14.00 uur. Ik ben afgelopen zondag voor het eerst geweest en het is echt de moeite waard, ik dacht dat ik veel van de islam wist maar toen ik daar eenmaal was schaamde ik me die!!!!

01-04-2003, 15:55
Salaam alaikum,

Subhanallah! Zo zie je maar weer... je leert altijd wel iets!
Misschien zie ik je volgende week in Badr, Tawheed zeker insjallah!

Salaam alaikum,
M

26-06-2014, 10:44
Wisten jullie ik heb honger.