Bekijk volle/desktop versie : vooroodeel.......



17-08-2005, 10:40
Naar aanleiding van Nswahas topic wilde ik dit even kwijt..


Ikheb gemerkt, dat ik altij dacht van vrouwen die in ghimaar lopen, of ovderduidelijk praktizerende moslimas dat zij heel serieus zijn, en dat je daar niet mee kan lachen.

Ik dacht altijd dat zij alleen bezig waren met het geloof (wat wel mag en wat niet mag)


Maar hier op het forum, merk ik dat dat helemaal niet zo is, de meiden die hier zijn, zijn allemaal ooki n voor een dolletje en j ekan juist met hun lachen.

Ik kan me een beetje moeilijk verwoorden, maar wat ik bedoel te zeggem, is dat ik dus een vooroordeel had.

En ben blij dat ik nu dus heb geleerd dat het een foute oordeel was.

17-08-2005, 10:44


goed van je dat je t durft toe te geven ik had dat vroeger met vrouwen met hoofddoek d8 ik ook van saaie tutten nu ben ik zelf een hahahahahha ook al heb je iets op je hoofd er onder zit een vrouw net als jij en ik

17-08-2005, 10:47
hihihi..weer n probleem de wereld uit geholpen..

en wel zo vroeg.. ik zit hier met mn ogen half dicht..terwijl ik nog 1000 en 1 dingen moet doen!!!

17-08-2005, 10:51
Ik ook , mijn vrije dag, kan ik eindelijk wat dingetjes in huis doen en ik zit hier

17-08-2005, 10:54



Citaat door sihamkleuter:
Naar aanleiding van Nswahas topic wilde ik dit even kwijt..


Ikheb gemerkt, dat ik altij dacht van vrouwen die in ghimaar lopen, of ovderduidelijk praktizerende moslimas dat zij heel serieus zijn, en dat je daar niet mee kan lachen.

Ik dacht altijd dat zij alleen bezig waren met het geloof (wat wel mag en wat niet mag)


Maar hier op het forum, merk ik dat dat helemaal niet zo is, de meiden die hier zijn, zijn allemaal ooki n voor een dolletje en j ekan juist met hun lachen.

Ik kan me een beetje moeilijk verwoorden, maar wat ik bedoel te zeggem, is dat ik dus een vooroordeel had.

En ben blij dat ik nu dus heb geleerd dat het een foute oordeel was.
Gayr Insha-Allah maar dat denken vele mensen dus dat neem ik je niet kwallijk...

Ik heb het vaak meegemaakt dat zusters denken dat ik niet mag lachen en dat ik helemaal perfect ben..

Maar zodra zij mij kennen weten zij dat ik een lollige zuster ben die ook fouten maakt Elhamdolil-Allah.. waarom zou je niet moeten lachen en lol maken samen met je zusters onder elkaar heb nergens vernomen dat niet niet mag..

17-08-2005, 10:56

Citaat door Muslima_Jamalia:
Gayr Insha-Allah maar dat denken vele mensen dus dat neem ik je niet kwallijk...

Ik heb het vaak meegemaakt dat zusters denken dat ik niet mag lachen en dat ik helemaal perfect ben..

Maar zodra zij mij kennen weten zij dat ik een lollige zuster ben die ook fouten maakt Elhamdolil-Allah.. waarom zou je niet moeten lachen en lol maken samen met je zusters onder elkaar heb nergens vernomen dat niet niet mag..
Ja dat is juist, maar ja, het is daarom ook niet voor niks een vooroordeel.
ben blij dat ik nu met deze zusters via m.nl in aanraking ben gekomen.

Zo leren we veel van elkaar (behalve ruzie maken )

17-08-2005, 10:58

Citaat door sihamkleuter:
Ja dat is juist, maar ja, het is daarom ook niet voor niks een vooroordeel.
ben blij dat ik nu met deze zusters via m.nl in aanraking ben gekomen.

Zo leren we veel van elkaar (behalve ruzie maken )

17-08-2005, 11:18

Citaat door NeshWaha:
Nou ben ik ff blij dat ik die topic heb geopend.

Zoals Allah SWT zegt we moeten leven voor de denya en voor al agirah, dus dat doen we ook. Dat betekent dat ik serieus ben qua religie maar goed ik leef en laat leven. Zolang ik op deze aardbol rondloop geniet ik er ook van. En met mij kan je dollen hoor, khimaar of niet....haha
De profeet hield ook van grapjes en spelletjes op zijn tijd.
jammer dat er vaak de dingen worden benadrukt wat NIET mag in plaats van wat WEL mag, in de Islam.

17-08-2005, 11:22
De zusters die een ghimaar dragen vind ik echt Masha Allah.. ik hoop echt dat ik Insha Allah het ook ga dragen..

17-08-2005, 11:29

Citaat door Ighlaas:
De zusters die een ghimaar dragen vind ik echt Masha Allah.. ik hoop echt dat ik Insha Allah het ook ga dragen..
Insha Allah