Bekijk volle/desktop versie : wij moslims bebben geen moslims wat vinden jullie daar van?



Pagina's : [1] 2 3

16-08-2005, 16:34
wij zij 2 meiden wij zijn moslims maar onze vriendjes zij geen moslims maar tog huoden wij van hun en ze willen ook geen moslims worden en wij hebben daar respect voor want als hun ons zouden vragen om christenen of iets dergelijks te worden zou wij ook reageren met BEN JE GEK maar ja reageer er op en reageer alleen als je geen comentaar heb ja want ik heb geen zin in hooft pijn

16-08-2005, 16:42


Uhm , tjha hij moet moslim worden als jou iman zo strek is en je noemt je zelf een moslima ga je bij hem weg of hij bekeerd!

16-08-2005, 16:44
Je gaat maar tekeer !

16-08-2005, 17:01

Citaat door marakechia:
wij zij 2 meiden wij zijn moslims maar onze vriendjes zij geen moslims maar tog huoden wij van hun en ze willen ook geen moslims worden en wij hebben daar respect voor want als hun ons zouden vragen om christenen of iets dergelijks te worden zou wij ook reageren met BEN JE GEK maar ja reageer er op en reageer alleen als je geen comentaar heb ja want ik heb geen zin in hooft pijn
wat ik daar van vind?

Mij kan het niet schelen, maar je moet weten dat jou huwlijk met hem (als jullie gaan trouwen) volgens de islam niet geldig is... Je pleegt dus je hele leven zina, wat een hele grote zonde is...

16-08-2005, 17:05


Het is jullie leven, of zij moslims zijn of niet je pleegt een zonde om met hun eern relatie te hebben, en met hun trouwen is idd je hele leven leven in een zonde. Tis maar wat je belangrijk vindt, je kafier vriendje of de Islam. Bedenk wel dat deze wereldse leven maar tijdelijk is, en als je dood bent is het alsof je nooit heb geleefd.

16-08-2005, 17:29
Iwa sommige niet "moslims" leven beter als sommige onder ons die zeggen dat ze wel moslim zijn.

Ik vind het een moeilijke kwestie en hoop dat jullie gelukig worden

16-08-2005, 17:32

Citaat door CandyShop20:
Iwa sommige niet "moslims" leven beter als sommige onder ons die zeggen dat ze wel moslim zijn.

Ik vind het een moeilijke kwestie en hoop dat jullie gelukig worden
Niet in Allah's ogen en dat is het belangrijkste...

geen zonde is groter dan Ongeloof

16-08-2005, 18:14
salaam wa3alaikoem sisters

een realtie is zowiezo haram,en dan nog met een niet moslim,la 7awala wala qoewata illa billah,oegtie wat je nu doet is heel gevaarlijk want je weet dat hij geen moslim wil worden,dus een huwelijk zal niet komen hoe dan ook,ik raad je aan om weg te gaan bij hem hoe groot de verleiding ook is om bij hem te blijfen,je dien gaat egt voorop...
verder wens ik je veel sabr toen,moge allah ons leiden

16-08-2005, 18:19

Citaat door marakechia:
wij zij 2 meiden wij zijn moslims maar onze vriendjes zij geen moslims maar tog huoden wij van hun en ze willen ook geen moslims worden en wij hebben daar respect voor want als hun ons zouden vragen om christenen of iets dergelijks te worden zou wij ook reageren met BEN JE GEK maar ja reageer er op en reageer alleen als je geen comentaar heb ja want ik heb geen zin in hooft pijn
Onzin topic

16-08-2005, 18:47
Sorry Hoor Maar Een Moslim Die Niet Gelooft En Van Alles Flikt Is Nog Erger Dan Een Ongelovige

16-08-2005, 18:49

Citaat door CandyShop20:
Sorry Hoor Maar Een Moslim Die Niet Gelooft En Van Alles Flikt Is Nog Erger Dan Een Ongelovige
Een moslim die niet gelooft is niet gelovig dus ongelovig.

16-08-2005, 18:56

Citaat door CandyShop20:
Sorry Hoor Maar Een Moslim Die Niet Gelooft En Van Alles Flikt Is Nog Erger Dan Een Ongelovige
Een moslim die niet gelooft???? Daar heb ik nooit van gehoord. Je bent moslim als je de 5 zuilen respecteert met als basis Salaat. Doe je dat niet dan ben je Kafir. Allah swt maakt het ons heel gemakkelijk en toch zijn er mensen zoals jij die rond te pot willen draaien en toevoegingen willen doen aan onze Adeen. Jij bent verkeerd bezig met jou kafir boyfriend. Jouw straf is groot als jij geen berouw toont en weet dat de dood schuilt in elke seconde van je leven. Repent and quite going astray for Allah swt is watching us and will only forgive those who repent.


Allahoe el3adiem


Allah hafiz

16-08-2005, 19:06


ik bedoel van die mensen die net doen of ze goede moslims zijn. bidden vasten noem maar op maar ondertussen ook duivels beter zijn. ik vind persoonlijk dan beter als je helemaal niet gelooft, want op die manier spot je met de Islam. Dat bedoel ik

KAFFIR BOYFRIEND???????????? heb een islamitische verloofde a mens hou je lelijke opmerkingen voor je of ga dood ofzo

16-08-2005, 19:11
Mijn excuses, zuster. Ik heb me lelijk vergist. Dit was bedoeld voor Marakechia. Jij hebt gelijk wat betreft "de schijnheilige moslims.


Nogmaals mijn excuses

Allah hafiz

16-08-2005, 19:20

Citaat door marakechia:
wij zij 2 meiden wij zijn moslims maar onze vriendjes zij geen moslims maar tog huoden wij van hun en ze willen ook geen moslims worden en wij hebben daar respect voor want als hun ons zouden vragen om christenen of iets dergelijks te worden zou wij ook reageren met BEN JE GEK maar ja reageer er op en reageer alleen als je geen comentaar heb ja want ik heb geen zin in hooft pijn
ik zou eerder respect hebben voor me ouders wat ze me hebben bijgebracht dan voor een vent die je vriendje is denk je nou echt dat je ouders ooit dat gaan accepteren nee..? dus waarom verdoe je je tijd??

Pagina's : [1] 2 3