Bekijk volle/desktop versie : Het conflict tussen Israël en Palastina



15-08-2005, 19:12
Salaam oe alaikom broeders en zusters,

Ik zit in mijn examenjaar en moet een profielwerkstuk maken. Ik ben van plan om het over het conflict tussen Israël en Palastina te houden.
Alleen is het zo dat ik niet echt zo'n idee heb hoe ik moet beginnen. Ik doe het ook nog eens in mijn eentje, dus dat wordt extra moeilijk.

Kan iemand mij helpen door bijvoorbeeld te zeggen wat ik in het werkstuk moet zetten??

Met vriendelijke groet,
JustMyself..

15-08-2005, 23:18


Haai,

Het enige wat ik je kan vertellen is dat je eerst even moet controleren wie je begeleider is en wie het nakijkt .... Ik had vorig jaar een beschouwing geschreven over de scheidingsmuur in Palestina ... Mijn leraar Nederlands vond dat ik te partijdig was en heeft het dus afgekeurd, hij bleek Joods te zijn ... :eek
Het ligt heel gevoelig bij veel Nederlanders; het is dan ook een zwaar beladen onderwerp ....

Verder heel veel succes !!!

15-08-2005, 23:47
hahaha wat een toeval ik had mn presentatie voor het vak Nederlands ook over het Israel palestina conflict. De docent vond dat ik te partijdig was en wat bleek dat ie Jood is. Maar hij vond dat ik m wel goed voorbereid had en de info klopte alsnog een 7.6 gehad.
Ik heb mn profielwerkstuk ook over het zelfde onderwerp gehouden en daar heb ik een V voor gehad ik heb m trouwens in mn eentje gemaakt. Als je hulp wilt zeg het maar.
voeg me desnoods toe: mn msn is mister_mocro_17@hotmail.com

15-08-2005, 23:51
Haai mr MOcro,

Op het tentamen werd het een betoog, dus ik kon mijn gang gaan! hahaha, heb ook een 7.6 gehaald Maar het is echt een beladen onderwerp dus pas op wat voor leraar/lerares het is ...


16-08-2005, 10:50



Citaat door miss_berbers:
Haai,

Het enige wat ik je kan vertellen is dat je eerst even moet controleren wie je begeleider is en wie het nakijkt .... Ik had vorig jaar een beschouwing geschreven over de scheidingsmuur in Palestina ... Mijn leraar Nederlands vond dat ik te partijdig was en heeft het dus afgekeurd, hij bleek Joods te zijn ... :eek
Het ligt heel gevoelig bij veel Nederlanders; het is dan ook een zwaar beladen onderwerp ....

Verder heel veel succes !!!
Salaam miss_berber,

Wat vinden ze te partijdig? Ik ben van plan om alleen info erin te zetten. Meer over hoe het eerst was, hoe het conflict ontstaan is enzo.
Ik laat mijn pws ook nalezen door een persoon. Die leest dan of ik te partijdig ben.

Shokran voor je tip meid, ik wil echt niet dat mijn pws afgekeurd wordt als ik er zoveel tijd in besteden heb!

Liefs,
JustMyself.

16-08-2005, 10:52

Citaat door mr_mocro_17:
hahaha wat een toeval ik had mn presentatie voor het vak Nederlands ook over het Israel palestina conflict. De docent vond dat ik te partijdig was en wat bleek dat ie Jood is. Maar hij vond dat ik m wel goed voorbereid had en de info klopte alsnog een 7.6 gehad.
Ik heb mn profielwerkstuk ook over het zelfde onderwerp gehouden en daar heb ik een V voor gehad ik heb m trouwens in mn eentje gemaakt. Als je hulp wilt zeg het maar.
voeg me desnoods toe: mn msn is mister_mocro_17@hotmail.com
Ik zal je toevoegen!

16-08-2005, 10:55

Citaat door miss_berbers:
Haai mr MOcro,

Op het tentamen werd het een betoog, dus ik kon mijn gang gaan! hahaha, heb ook een 7.6 gehaald Maar het is echt een beladen onderwerp dus pas op wat voor leraar/lerares het is ...

Krijg je nog een tentamen erover?

Ik dacht dat het je pws maken is en een presentatie houden?

16-08-2005, 12:50
je kan nu wel zeggen dat je alleen feiten/info in je pws zult verwerken, maar dat is onmogelijk. Je zal zoiezo geneigd zijn de palestijnen te steunen. Het is zeker een zeer beladen onderwerp. Het is ook een heel moeilijk onderwerp omdat het zeer actueel is en er maar informatie blijft toestromen. Je zal je echt moeten richten op een deelonderwerp, want dit onderwerp is veels te breed.

16-08-2005, 14:24
Probeer het onderwerp gewoon evenveel van beide kanten te belichten, dan zal het zeer zeker een goed werkstuk worden.

Groetjes Karima

16-08-2005, 14:49

Citaat door mr_mocro_17:
je kan nu wel zeggen dat je alleen feiten/info in je pws zult verwerken, maar dat is onmogelijk. Je zal zoiezo geneigd zijn de palestijnen te steunen. Het is zeker een zeer beladen onderwerp. Het is ook een heel moeilijk onderwerp omdat het zeer actueel is en er maar informatie blijft toestromen. Je zal je echt moeten richten op een deelonderwerp, want dit onderwerp is veels te breed.
Inderdaad, dat is waar. Maar zoals ik al zei, laat ik iemand anders mijn pws lezen, zodat ik eventueel dingen kan veranderen als ik te partijdig ben.

En shokran

16-08-2005, 14:50

Citaat door xxxxkarimaxxxx:
Probeer het onderwerp gewoon evenveel van beide kanten te belichten, dan zal het zeer zeker een goed werkstuk worden.

Groetjes Karima
Bedoel je vanuit het oog van een Jood en Palestijn?

16-08-2005, 21:24

Citaat door JustMyself:
Salaam oe alaikom broeders en zusters,

Ik zit in mijn examenjaar en moet een profielwerkstuk maken. Ik ben van plan om het over het conflict tussen Israël en Palastina te houden.
Alleen is het zo dat ik niet echt zo'n idee heb hoe ik moet beginnen. Ik doe het ook nog eens in mijn eentje, dus dat wordt extra moeilijk.

Kan iemand mij helpen door bijvoorbeeld te zeggen wat ik in het werkstuk moet zetten??

Met vriendelijke groet,
JustMyself..
Ik heb er ook een profielwerkstuk over gemaakt en had een 8!!

Moet heel even kijken of ik het nog heb..

Ik hou je op de hoogte.

17-08-2005, 12:46



Citaat door naoual1985:
Ik heb er ook een profielwerkstuk over gemaakt en had een 8!!

Moet heel even kijken of ik het nog heb..

Ik hou je op de hoogte.
En heb je het nog?

17-08-2005, 23:17
ik heb die van mij volgens mij nog
als je het wilt moet je het gewoon effe doorgeven
liefst via mail