Bekijk volle/desktop versie : Aan de zwangeren!!!!



Pagina's : [1] 2

14-08-2005, 17:42
Wanneer zijn jullie van plan een babykamer te kopen? En voor de ex-zwangeren, wanneer hadden jullie een babykamer gekocht??


14-08-2005, 17:45



Citaat door stilleverlangen:
Wanneer zijn jullie van plan een babykamer te kopen? En voor de ex-zwangeren, wanneer hadden jullie een babykamer gekocht??

Ik heb de babykamer zo'n rond de 7de maand van mijn zwangerschap gekocht.

14-08-2005, 19:33

Citaat door stilleverlangen:
Wanneer zijn jullie van plan een babykamer te kopen? En voor de ex-zwangeren, wanneer hadden jullie een babykamer gekocht??

Ja die vraag brande ook op mijn lippen, was van plan dezelfde topic te openen

ben ook erg benieuwd naar wanneer de dames met de uitzet voor de baby zijn begonnen. Gisteren zijn mijn man en ik alvast gaan orienteren op wat we nodig hebben en het prijskaartje. Ik durf zelf nog niks te kopen!

14-08-2005, 20:51
Ik ben nu ruim 7 maanden in verwachting en ik ben van plan deze maand de babykamer te kopen.natuurlijk ben ik de voorafgaande maanden gaan wezen kijken naar de modellen, prijzen etc.
Het is natuurlijk een leuke bezigheid, de hele zwangerschap is voor mij een bijzondere ervaring die ik elke vrouw gun.

14-08-2005, 22:05


Ik heb toen een tweedehandse gekocht, een hele mooie babykamer die heel duur was (toen ie nog nieuw was).. ze hadden hem maar voor 1 kindje gebruikt en het lijkt gewoon nog nieuw.. Alleen de matras zou ik wel nieuw kopen.

14-08-2005, 22:07
Toen ik 16weken zwanger was,, heb ik de baby kamer besteld.
Sahab

14-08-2005, 22:32
met 5 maand

15-08-2005, 15:05
Ik kan niet wachten om inkopen te doen .

Maar ik wacht wel omdat het nu een beetje te vroeg is

15-08-2005, 15:10
ja idd ik zou zeker na 3mnd kopen heb ik ook gedaan ik was al wel begonnen met kleertjes kopen elke keer als ik naar de stad ging kwam ik wel met iets thuis

15-08-2005, 16:42
Oke dus meeste beginnen pas na 7 maanden? hmmm dat vindt ik dan wel allemaal kort op dag. Wil in laatste maand wel uitrusten en niet nog heen en weer rennen om voor de uitzet te zorgen. Ik was van plan om volgende maand de slaapkamer te bestellen deze heeft een levertermijn van 10 tot 12 weken.

15-08-2005, 17:00
Ik ben nu ook aan het rondkijken (afgelopen zaterdag heel actief mee bezig geweest), wil het ook snel mogelijk kopen, kan niet wachten namelijk, a.s. zaterdag gaan we naar Utrecht om verder te kijken, en insha allah heb ik hem binnenkort, want ik weet nu niet waar ik moet beginnen hahahah.

15-08-2005, 17:23

Citaat door Atlas_Gebergte:
Ik ben nu ook aan het rondkijken (afgelopen zaterdag heel actief mee bezig geweest), wil het ook snel mogelijk kopen, kan niet wachten namelijk, a.s. zaterdag gaan we naar Utrecht om verder te kijken, en insha allah heb ik hem binnenkort, want ik weet nu niet waar ik moet beginnen hahahah.
Ik heb een tip voor je, BabyDump op de woningboulevard in kanaleneiland heeft hele leuke/mooie babykamers prijzen varieren van 400 tot 1600e, als je een kinderwagen koopt dan krijg je er een autostoeltje/maxicose twv 79e gratis bij, als je een babykamer besteld krijg je er een babybox twv 99e gratis bij en op elk onderdeel mag je ook nog zoveel euro aan accessoires uitkiezen en je mag vrijblijvend reservering doen, stel er gaat onverhoopt (allah ie hved) wat mis tijdens zwangerschap of geboorte dan krijg je al je geld terug. Dus absoluut moeite waard om te gaan kijken. Ben er zelf ook afgelopen zaterdag wezen kijken.

Nadeel dat het wel een klein assortiment is. Er zit ook nog een BabyDump in Veenendaal die is 2x zo groot als die van Utrecht daar was ik van plan om naar toe te gaan van het weekend inshalah! Je kan ook op de website kijken http://www.baby-dump.nl, moet wel zeggen winkel heeft een veel leuker assortiment.

Success en veel plezier

15-08-2005, 19:06



Citaat door rbattiiaa:
Ik heb een tip voor je, BabyDump op de woningboulevard in kanaleneiland heeft hele leuke/mooie babykamers prijzen varieren van 400 tot 1600e, als je een kinderwagen koopt dan krijg je er een autostoeltje/maxicose twv 79e gratis bij, als je een babykamer besteld krijg je er een babybox twv 99e gratis bij en op elk onderdeel mag je ook nog zoveel euro aan accessoires uitkiezen en je mag vrijblijvend reservering doen, stel er gaat onverhoopt (allah ie hved) wat mis tijdens zwangerschap of geboorte dan krijg je al je geld terug. Dus absoluut moeite waard om te gaan kijken. Ben er zelf ook afgelopen zaterdag wezen kijken.

Nadeel dat het wel een klein assortiment is. Er zit ook nog een BabyDump in Veenendaal die is 2x zo groot als die van Utrecht daar was ik van plan om naar toe te gaan van het weekend inshalah! Je kan ook op de website kijken http://www.baby-dump.nl, moet wel zeggen winkel heeft een veel leuker assortiment.

Success en veel plezier
Ik ben idd ook al bij baby-dump geweest. ze hebben op zich wel mooie spullen. Je hebt er ook baby-planet en Gardo (heet het geloof ik) en daar hebben ze op zich ook wel mooie spullen.

Ik ben van plan om in de 6e maand of begin 7de maand de grote aankopen te doen. Voorlopig blijft het nog even bij rondkijken....

15-08-2005, 19:15

Citaat door rbattiiaa:
Ik heb een tip voor je, BabyDump op de woningboulevard in kanaleneiland heeft hele leuke/mooie babykamers prijzen varieren van 400 tot 1600e, als je een kinderwagen koopt dan krijg je er een autostoeltje/maxicose twv 79e gratis bij, als je een babykamer besteld krijg je er een babybox twv 99e gratis bij en op elk onderdeel mag je ook nog zoveel euro aan accessoires uitkiezen en je mag vrijblijvend reservering doen, stel er gaat onverhoopt (allah ie hved) wat mis tijdens zwangerschap of geboorte dan krijg je al je geld terug. Dus absoluut moeite waard om te gaan kijken. Ben er zelf ook afgelopen zaterdag wezen kijken.

Nadeel dat het wel een klein assortiment is. Er zit ook nog een BabyDump in Veenendaal die is 2x zo groot als die van Utrecht daar was ik van plan om naar toe te gaan van het weekend inshalah! Je kan ook op de website kijken http://www.baby-dump.nl, moet wel zeggen winkel heeft een veel leuker assortiment.

Success en veel plezier
Sokran meid, je hebt me echt geholpen, want hier bij ons hebben we geen babywinkels joh, echt moeilijk.

16-08-2005, 00:54
grote onzin baby kamer ben je gauw al je geld kwijt op markt plaats kun je makkelijk een 2de handse baby kamer kopen veel goedkoper houd je geld over voor baby kleerdjes en baby toilet spullen is ook een dure grap.

Pagina's : [1] 2