Bekijk volle/desktop versie : dankzij mijn broer was ik een ****



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-03-2003, 16:56
salaam allemaal
als ik al die prachtige verhalen lees op marokko.nl beginnen mijn vingers te jeuken en wil ik ook een verhaal schrijven. dit is het begin van mijn verhaal




Hà! En dan noemden ze mij lelijk. Als ik naar hun koppen kijk dan pas moet ik kotsen. Ik was vergeleken met hun topmodel, al zeg ik het zelf.
Ik was de enige die niet op de rest van het gezin leek, maar de rest leek allemaal sprekend op elkaar. Ik, Laila, een beetje arogant, grote grijze ogen, lang licht bruin golvend haar en een figuurtje waar iedereen trots op zou zijn ben nog pas 15 geworden. Maar ik gedroeg me nu al als een volwassene. Zoveel maak ik mee. Mijn broer Rachid hoekt me voor van alles en nog wat. Mijn tweelingzusjes Chahidaen Chadia zijn gemeen tegen mij en mijn andere broer Redouan die zit nu vast. Hij was de enige met wie ik goed kon praten en rachid sloeg me nooit toen Redouan nog thuis was. Oh wat mis ik hem.
ik was zo verdiept met naar mezelf te staren in de spiegel dat ik de deur niet open hoorde gaan.
" Vind je je zelf zo lekker?" hoorde ik de spottende stem van Rachid.
Ik draaide me gauw om en probeerde mijn truitje te pakken die op mijn bed lag. Maar Rachid was me te snel af en pakte hem af.
" oh dat hoeft niet hoor, ik wil je effe goed bekijken."
" ga weg Rachid, schaam je!"
" waarom zou ik me schamen? Ik zei toch dat ik je wil bekijken."
"mamaaaaaaaaa!!!!!!!" gilde ik. "doe geen moeite ze is weg."
ik riep om de tweeling maar volgens Rachid waren die ook weg.
Langzaam kwam hij op me af. Ik deinsde achteruit en kwam met mijn rug tegen de kast aan. Rachid kwam nog steeds op me af. ik dook weg en ging onder de dekens liggen op bed.
" Je maakt het makkelijke voor me zusjelief."
Rachid trok zijn broek uit en kwam naast me liggen op bed. Hij had nu alleen zijn boxershort aan. het was gewoon voor hem om met een blote bovenlijf door huis te lopen. Ik begon nu echt bang te worden.
" ga weg Rachid alsjeblieft. Je kan me dit niet aan doen", piepte ik.
" o ja, wedden van wel."
ruw trok hij de dekens van me af en ging nu op me liggen.
" dit voelt toch lekker of niet soms?"
ik kreeg bijna geen lucht door zijn gewicht. ik begon op zijn rug en hoofd te bonken. Ruw greep hij mijn handen beet en zei: " lig stil en schreeuw vooral niet dan is het sneller voorbij."
hij trok mijn rok uit en ook mijn onderbroek. ik begon nu te schreeuwen maar als antwoord daarvoor kreeg ik een klap in mijn gezicht. ik probeerde me los te wringen maar hij was te sterk. hij pakte mijn hand en drukte hem tegen zijn ··· aan. ik voelde zijn opwinding en moest bijna kotsen. hij begon mijn heen en weer te duwen en ik hoorde hem hijgen. ik huilde als een klein kind maar niemand hoorde me.
"rustig Laila, rustig je raakt er wel aan gewend".
ik kon alleen nog harder huilen toen hij zijn boxershort uit trok. hij duwde mijn benen uit elkaar en ging ertussen liggen. ik schreeuwde om Allah maar hij duwde zijn hand tegen mijn mond. hij drukte zichzelf naar binnen en ik voelde een pijnscheut die zo erg was dat iik het uitschreeuwde. hij ging maar door met duwen en ik voelde dat er straaltjes bloed langs mijn dijen liepen. ja rabi wat was dit toch erg. mijn eigen broer. ik voelde dat Rachid steeds sneller duwde en mijn pijn werd steeds erger. hij kreunde een paar keer en ik voelde iets nats naar binnen gaan.
hij trok zich terug en lag nog een paar seconden naast me. toen liep hij weg.....

27-03-2003, 17:05


neeeeeee ik verzin maar wat


aan iedereen die dit verhaal leest. geef een waardering en ik ga niet door totdat ik minstens 5 of 6 reacties heb anders typ ik voor lucht
doei doei

27-03-2003, 17:06
GA DOOR GOED BEGIN!!!!!!!!!!!!!

27-03-2003, 17:08
DOOOOOOOOOOOOOORGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

27-03-2003, 17:36


niet waar gebeurd? bullshit, dit is wel waar gebeurd. dit heb jij meegemaakt en dit is jouw manier om het te verwerken. en om je gezicht te redden zeg je dat het is verzonnen. een normaal mens verzint dit niet, dit is ziek, smerig, haram. gewoon walgelijk. ga naar de politie en geef je broer aan en ga dan naar een psycholloog om die rotzooi uit je ziel te krijgen. sterkte

27-03-2003, 17:41

Citaat:
Origineel gepost door Dalilah18
niet waar gebeurd? bullshit, dit is wel waar gebeurd. dit heb jij meegemaakt en dit is jouw manier om het te verwerken. en om je gezicht te redden zeg je dat het is verzonnen. een normaal mens verzint dit niet, dit is ziek, smerig, haram. gewoon walgelijk. ga naar de politie en geef je broer aan en ga dan naar een psycholloog om die rotzooi uit je ziel te krijgen. sterkte
plaese mensen neem dit verhaal niet zo series. het is mij echt niet gebeurd (laje7fad). ik ben er wel bang voor omdat ik vaak zulke verhalen hoor. daarom schrijf ik er over. het is een soort van een fear factor voor mij.
en alvast bedankt voor die paar lieve reacties ik ga volgens mij nu verder typen want ik heb toch nix te doen.
en alsjeblieft geef me een waardering. met een sterretje ben ik al blij
en blijf die reacties plaatsen

beslamaaaaaaaaaaaaaaa

27-03-2003, 18:00

Citaat:
Origineel gepost door heartbreaker
plaese mensen neem dit verhaal niet zo series. het is mij echt niet gebeurd (laje7fad). ik ben er wel bang voor omdat ik vaak zulke verhalen hoor. daarom schrijf ik er over. het is een soort van een fear factor voor mij.
en alvast bedankt voor die paar lieve reacties ik ga volgens mij nu verder typen want ik heb toch nix te doen.
en alsjeblieft geef me een waardering. met een sterretje ben ik al blij
en blijf die reacties plaatsen

beslamaaaaaaaaaaaaaaa
zal ik doen als JIJ een vervolg zet!!!!...

27-03-2003, 18:14
hier is een vervolgje

ik bleef bang en snikkend achter. waarom had Rachid mij dit aangedaan? waarom? mijn bloedeigen broer. ik was zeker niet zijn lieveling maar dat geeft hem toch geen reden om me te verkrachten?
ik huilde door. maar dit was allemaal mijn eigen schuld. ik liep in strakke kleding rond, ik verzorgde mezelf te goed, ik sportte veel om mijn mooi figuurtje te behouden, ik gebruikte make-up om er goed uit te zien.
het is allemaal mijn fout. wie dacht ik egenlijk wel dat ik was?
ik mag er niet goed uitzien. ik moet mezelf lelijk maken. ik moet het gewoon doen dan raakt niemand mij meer aan. het moet gewoon.
ik stond op en voelde een pijnscheut die tussen mijn benen begon en die zich toen verspreidde door de rest van mijn lichaam. ik moest mezelf vasthouden aan mijn nachtkastje om niet om te vallen. ik wilde terug gaan liggen, maar toen dacht ik weer aan me zelf. ik moest er lelijk uitzien. ik moest stinken dat maakt me onaantrekkelijk. maar hoe doe je dat?
ik pakte een schaar uit mijn kast en begon lijnen te kerfen op mijn armen en benen, mijn buik rug overal war ik bij kon. ook mijn gezicht.
ik voelde de pijn niet eens want ik moest gewoon lelijk zijn. ik legde de schaar de schaar opzij en voelde dat mijn blaas op springen stond. ik deed het gewoon op de grond zodat niemand me meer aan zal raken. stinkerds geeft niemand aandacht. ik liep terug naar bed en bleef daar liggen. het was stil in huis. ik bleef verward liggen en dacht aan wat mijn broer me aangedaan heeft. waarom? de tranen rolden weer over mijn wangen. dit was te erg voor woorden. ik dacht aan Chahida en Chadia die mij altij uitlachten omdat ze mij niet mogen, aan Rachid die mij als slaaf gebruikte e me in elkaar sloeg als ik iets niet goed genoeg deed en vooral aan wat hij me net aangedaan heeft. ik dacht aan moeder die me haatte omdat ik niet zoals Chahida en Chadia was. het rustige lieve meisje moest zijn die van huis naar school gaat en van school naar huis. ik wilde genieten van mijn leven nu het nog kan. ik dacht ook aan vader die altijd op moskee was en alleen thuis kwam om te eten hij wilde me liever ook niet zien. wat deed ik in godsnaam hier in dit huis?
ik bleef door met nadenken totdat ik een onrustige slaap viel. toen werd ik wakker omdat er hard aan mijn haar getrokken werd. ik werd op de grond gesleurd en helemaal in elkaar getrapt. ik keek omhoog en zag Rachid.
"wat nu weer!!!!!!!!!"schreeuwdeik. "heb je me dan niet genoeg aangedaan? vieze kankerleier. klootzak waarom zeg alleen waarom?"
ik begon te huilen en hij sloeg me harder. "wil je weten waarom?" vroeg hij "dan wil niemand je meer als ze weten dat je geen maagd meer bent"
hij gaf me nog een harde klap en liep toen weg. ik bleef huilend op de grond liggen.
even later hoorde ik mijn moeder thuis komen. ik hoorde dat Rachid haar riep. even later kwam ze de trap opgerend. ze riep me naam. "mama. ana hna!"(ik ben hier) riep ik blij. eindelijk komt iemand me helpen dacht ik.
ze kwam binnen en keek me vuil aan. ze liep op me af en ik stak me handen naar haar uit. ik dacht dat ze zou helpen. ze spuugde in mijn gezicht en begon me te slaan ik schreeuwde maar nix hielp. ze schold me uit voor van alles en nog wat. dit was te erg voor woorden.
ze zei tegen me in het marokkaans:" je bent groot geworden hè. je doet het met jongens, mannen iedeeen, gelukkig heeft Rachid je op tijd betrapt. vieze s.let. wacht maar als je vader komt. als jij hier overnacht dan ben ik fatima niet hoor je me!" ze sloeg me nog harder en ging toen weg. ik huilde inwendig. ik had geen tranen meer. dit was erg. was dit nu mijn lot? wat heeft Rachid nou weer tegen haar gezegd? ja rabi, warom maakt u mijn leven zo moeilijk voor mij?
ik kon hier niet meer leven ik kon het niet. ik moest gewoon weg.
ik pakte mijn grote eastpak en vulde hem met mijn kleren en toiletartikelen. ik kleedde me aan en ging de trap af. ik liep door naar de deur. niemand merkte me op. "ja Allah, vervloek dit huis alsjeblieft" smeekte ik en liep de deur uit. ik ging op weg maar waar heen wist ik ook niet. ik liep de straat uit. hopelijk loopt mijn ziel nu ook mijn lichaam uit dacht ik triest...



ik hoop dat jullie dit verhaal nog leuk vinden en het doorlezen. plaats reacties, positief of negatief, zodat ik weet wat ik doen moet. en plaese geef een waardering dan krijg ik meer fans

27-03-2003, 18:16
ik ga nu pia. veel plezier nog op marokko.nl
XXX-jes

27-03-2003, 18:20
PLEASE WOLAH JIJ BENT GOED MANG,..MAAREUH,....VRAAG JUIST NIET OF ZE EEN WAARDERING WILLEN GEVEN WANT DAN GAAN DE FANS DIE JE NU HEBT WEG,..EN DAN HEB JE R NIX AAN,....maar anywayzz,..ik tel voor 1000den,..hahaha kuzziiess,.

27-03-2003, 18:21
yessssss. ik heb al 5 sterretjes love ya all.
kussies een Khadya mens.

p.s: mag ik om jullie mening vragen over Craig David. ik vind hem tha bomb :verliefd: :verliefd: maar veel mensen zeggen dat hij lelijk is
dus jullie mening erover
BESLAMAAAAAAAAAAAAAAAAA

27-03-2003, 18:26

Citaat:
Origineel gepost door heartbreaker
yessssss. ik heb al 5 sterretjes love ya all.
kussies een Khadya mens.

p.s: mag ik om jullie mening vragen over Craig David. ik vind hem tha bomb :verliefd: :verliefd: maar veel mensen zeggen dat hij lelijk is
dus jullie mening erover
BESLAMAAAAAAAAAAAAAAAAA
WEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW LELIJK??????....DIE GASTEN ZIJN GEKKKK,...HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO MOOI MAAR IK VIND HEM NIET THA BOMB OFSJOW,..ALLEEN EEN MOOI KOPPIE AHAAH........




ga je wel verder????

27-03-2003, 18:42


TOPBEGIN GA ZO VERDER MEID!!!
MAROCPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

HaYaT

27-03-2003, 19:00
walgelijk gewoon
door je eigen broer verkracht worden
hoe kun je hier opkomen
ik zou nooit hierop kunnen opkomen
het is je broer laja3fad wa3a
allatief
dat dit gebeurd

27-03-2003, 21:24
ik vind dat je t verhaal er best op mag zetten want stel dat (lahie7feth) het egt bij je DREIGT te gebeuren dat je t ergens aan kan merken en van andermans fouten leren dus ik begrijp wel waarom jullie t dom vinden maar laat haar... haar verhaal afmaken...groetjes...

Pagina's : [1] 2 3 4 5