Bekijk volle/desktop versie : Littekens



13-08-2005, 17:15
Salaam allemaal,

Ik had een vraagje een vriendin van mij die heeft heel veel littekens in haar gezicht. Mede door acne, onrust en zelfbeschadeging. Ze heeft ook een moeilijke tijd gehad. Het gaat nu goed met haar alleen wil ze graag van die littekens af. Weet iemand een middeltje dat helpt. Wat de huid doet vervellen. Ze overweegt ook laserbehandeling is dit toegestaan in de Islam? Weet iemand dit?

Ben benieuwd....

Alvast bedankt.
Salaam noortje88

13-08-2005, 17:49



Citaat door noortje88:
Salaam allemaal,

Ik had een vraagje een vriendin van mij die heeft heel veel littekens in haar gezicht. Mede door acne, onrust en zelfbeschadeging. Ze heeft ook een moeilijke tijd gehad. Het gaat nu goed met haar alleen wil ze graag van die littekens af. Weet iemand een middeltje dat helpt. Wat de huid doet vervellen. Ze overweegt ook laserbehandeling is dit toegestaan in de Islam? Weet iemand dit?
Ben benieuwd....

Alvast bedankt.
Salaam noortje88
Zou ik ook graag willen weten..!

13-08-2005, 23:32
Scrubben doet ze al maar dat helpt niet echt. Je moet een eeuwigheid wachten tot je echt resultaat ziet bij haar. Ik dacht misschien heeft iemand hier ook last van gehad. En is er nu van af. Dan zou ik graag willen weten : Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? Tell me your beauty secret....;o)

13-08-2005, 23:34
Gebruik Ghasoul, mijn zus gebruikt het ook pas en het wordt steeds minder.

13-08-2005, 23:35


Nee ze heeft geen last meer van acne. Ze voelt zich ongemakkelijk door die littekens.
Ze wil liever geen foundation op er gezicht smeren. Ze wil liever puur natuur. Ik kan er geen ongelijk geven.

13-08-2005, 23:38
Ghasoul dat is toch poeder wat je in je haar doet om het zachter te maken toch?
En is dat goed voor acne of littekens? En waar kan je dat kopen hier in Nederland? Ze woont in Den haag trouwens dus mocht iemand een winkeltje weten in Den haag , laat je horen...;o) Somebody needs your help


Citaat door nadoria_zinador:
Gebruik Ghasoul, mijn zus gebruikt het ook pas en het wordt steeds minder.

13-08-2005, 23:43

Citaat door noortje88:
Ghasoul dat is toch poeder wat je in je haar doet om het zachter te maken toch?
En is dat goed voor acne of littekens? En waar kan je dat kopen hier in Nederland? Ze woont in Den haag trouwens dus mocht iemand een winkeltje weten in Den haag , laat je horen...;o) Somebody needs your help
Je hebt verschillende soorten, mijn zus gebruikt zelf de water ervan.

Ze heeft het zelf uit Marokko voor maar 10 dirham.

Hier weet ik zelf niet waar je het kan kopen.

Wa Salam.

13-08-2005, 23:54
en rimpel creme vermindert de litekens

14-08-2005, 11:57
microdermabasiekit van l`Oreal en dan capsule vitamine E losprikken en op de littekens smeren. Dit laatste is ook heel goed tegen brandwonden.Dit is een grotere concentratie dan een vitamine E-creme


Groetjes