Bekijk volle/desktop versie : Affelay opgeroepen voor Jong Oranje



12-08-2005, 19:52
Al Marokko nog ff w8, dan zijn we Affelay voorgoed kwijt, Zaki is echt een idioot hij zei net op 2m dat hij graag spelers als Kacemi,Chihab,Hidoued,Safri en Rbati in z'n team heeft omdat deze spelers zogenaamd ervaren zijn voor het nationale team en dat zouden Zairi,Chamakh,Hadji,Kharja en Abdessadki nog lang niet zijn. En verder zei hij letterlijk "Ja ik heb met Kaboul gepraat, maar die zou direct in het A team willen komen, maar ik heb tegen hem gezegd dat hij nog eerst wat wedstrijden moest meedraaien in het Olympische elftal voordat ik hem bij het Ateam neerzet. Verder reageerde hij over Naybet, Zaki zei dat Naybet z,n tijd gekomen was en hem niet meer nodig te hebben, "Naybet past niet meer in mijn systeem waren zijn laatste worden.

Als ik keek hoe hij praate zie ik de volgende opstelling tegen Togo

1.Bagui

2.Regragui
3.Chihab

4.Rbati
5.el Kaddouri

6.Abdessadki
7.Mokhtari
8.Kharja

9.Zairi
10.Chamakh
11.Hadji

zie het echter somber in

12-08-2005, 20:00


affelay zijn we al kwijt meid die heeft gekozen voor het nederlands elftal hij heeft het zelf gezegd dat dat het beste voor hem is. Naybet ja die past er niet meer in hij word oud kijk naar zidane stam en meerder top voetballers die bij top clubs spelen ze stoppen allemaal dit jaar of zijn er al mee gestopt om te voetballen voor het nationaal elftal..

12-08-2005, 21:33
Als Affelay echt iets aan zijn krachttraining doet en voor het A eltal van Nederland kiest dan maakt hij gewoon meer kans om een zeer goeie profvoetballer te worden net als Zidane bv.
Bij Marokko is het toch altijd anders maar kiest hij voor zijn hart?
Ik zou bv niet in de rij staan voor het Nederlands volkslied, doet me niks.
Maar goed we hopen natuurlijk dat hij voor Marokko kiest.

En het blijft een probleem met die Marokkaanse voetbalbond zij doen te weinig en zijn gierig. De koning heeft nota bene zelf gezegd dat hij de Marokkaanse voetbal en sport een sterke impuls wil geven en veel geld wil in gaan investeren. Bovendien heeft de FRMF al toe gezegd dat zij een full prof competitie willen gaan organiseren.
We zien het wel.