Bekijk volle/desktop versie : Ik zet een Lezing op: Paltalk



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2005, 15:56
Lezing Huwelijksconflicten door El Yazid Aouichi..

Voor Broeders & Zusters..

Op Paltalk!

12-08-2005, 15:58


Hoe laat?
Wel reddot gebruiken..

12-08-2005, 16:04

Citaat door Tarik15:
Hoe laat?
Wel reddot gebruiken..
Is nu bezig ..

Reddot

12-08-2005, 16:08
To bad.. kan pas om 5en komen Insha Allah.
Gair Insha Allah, anders draai ik hem nog een keer op een andere room.

Reddot: Zodat niemand kan praten.

12-08-2005, 16:10



Citaat door Tarik15:
To bad.. kan pas op 5en komen.
Gair Insha Allah, anders draai ik hem nog een keer op een andere room.

Reddot: Zodat niemand kan praten.
Ja, dat zou kunnen, óf jij, óf ik

Dat maakt toch niets uit ..? Als iemand even iets wil opmerken, dan is het geen punt. Als het maar geen chatbox wordt, want dan ga ik bouncen

12-08-2005, 16:16
Oki, kheb de laatste tijd altijd een room open van 11 tot 5.
Vandaag van 5 tot 11 Insha Allah.

Heb ook gemerkt dat ze s'avonds actiever zijn.

12-08-2005, 16:18

Citaat door Tarik15:
Oki, kheb de laatste tijd altijd een room open van 11 tot 5.
Vandaag van 5 tot 11 Insha Allah.

Heb ook gemerkt dat ze s'avonds actiever zijn.
Insha 'Allah ..

[Die lezing is echt lachen, ik heb 'm nooit afgeluisterd, vandaag Insha 'Allah wel! Hij had het over "Machoman" .. En de man die citaten uit de Qor aan gebruikt, alleen in zijn voordeel .. En de vrouw die altijd als laatste weet óf ze op vakantie gaan en wanneer ze op vakantie gaan ..]

12-08-2005, 16:20
Haha I know, moest echt kapot lachen toen ik daar bijzat

Het stukje van dat de vrouw naar de keuken ruikt( of was het marmita?)
Wat ook erg is, is dat hij zei van dat ze slechte dingen zegt over andere vrouwen, om zo hoog te staan bij haar eigen man!

12-08-2005, 16:25

Citaat door Tarik15:
Haha I know, moest echt kapot lachen toen ik daar bijzat

Het stukje van dat de vrouw naar de keuken ruikt( of was het marmita?)
Wat ook erg is, is dat hij zei van dat ze slechte dingen zegt over andere vrouwen, om zo hoog te staan bij haar eigen man!
Oh was dat die in Den Haag, woh zo leuk

Nee, het was dat ze de duurste parfums koopt, maar naar knoflook en uien ruikt ..

Ja die óók, yeh shitan-actie. Andere vrouwen in een kwaad daglicht stellen om zelf super-woman over te komen .. Of die van de man dan, die over andere vrouwen zegt dat ze "Másha 'Allah- kennis" bezitten .. [Echt gemeen!]

12-08-2005, 16:29
Jep was in Den Haag(conf).

Ik vind het toch erger als je liegt over anderen om hoger te lijken, dan over anderen te zeggen dat ze Masha Allah kennis hebben

12-08-2005, 16:32

Citaat door Tarik15:
Jep was in Den Haag(conf).

Ik vind het toch erger als liegt over anderen om hoger te lijken, dan over andere te zeggen dat ze Masha Allah kennis hebben
Mmm en wie zegt dat die gozer dat zegt omdat hij dat vindt, misschien wil hij zijn vrouw wel jaloers maken ..

By the way, als een man een echte man is en geen verwijfde gozer, dan zegt hij tegen zijn vrouw: Roddelen is Haram !!

Ze zal dit trouwens alleen zeggen wanneer ze weet wat haar man naar haar zal luisteren, en op grond van die beweringen haar meer zal waarderen ..

Dus het ligt niet alleen aan haar hoor

12-08-2005, 16:34
True..
Ik zie het zo: Als de man haar genoeg waardeert, en ook laat zien dat hij om haar geeft, zal ze niet in dit soort zonde's vervallen simpelweg om hem meer van haar te laten houden.

12-08-2005, 16:38



Citaat door Tarik15:
True..
Ik zie het zo: Als de man haar genoeg waardeert, en ook laat zien dat hij om haar geeft, zal ze niet in dit soort zonde's vervallen simpelweg om hem meer van haar te laten houden.
Ja klopt, er moet dan wel alarm gaan rinkelen bij die man vind ik hoor ..

Zijn vrouw kraakt anderen af, om bij hem in goede grond te vallen .. Meskiena, ze heeft zelfvertrouwen te kort ..

12-08-2005, 16:41
Jep... nou maar hopen dat hij naar die lezing luisterd

12-08-2005, 16:42

Citaat door Tarik15:
Jep... nou maar hopen dat hij naar die lezing luisterd
Heeft hij het over mensen die dat echt hebben gedaan

Pagina's : [1] 2 3