Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl representatief voor Marokkannen in NL?



Pagina's : [1] 2

11-08-2005, 22:31
Ik vroeg me af of jullie dit forum representatief vinden voor de Marokkanen in Nederland? In hoeverre komt de instelling/visie op dingen van Marokkanen hier overeen met Marokkanen in Nederland in het algemeen?

12-08-2005, 16:37


Bedoel je in NL of in marokko?

12-08-2005, 16:47
volgens mij bedoelt ze NL...

12-08-2005, 18:05
Ja denk het ook

12-08-2005, 18:16



Citaat door Fadou:
Ik vroeg me af of jullie dit forum representatief vinden voor de Marokkanen in Nederland? In hoeverre komt de instelling/visie op dingen van Marokkanen hier overeen met Marokkanen in Nederland in het algemeen?
Salaam Fadou,

Ik denk zelf dat het voor een groot gedeelte wel representatief is voor de Marokkaanse jongeren, omdat de bezoekers van deze site met name Marokkaanse jongeren zijn. Het wordt echter wel moeilijk meten, omdat er ook een groot aantal andere etnische groeperingen hier op deze site aan te treffen zijn.

Ma-a-salama

12-08-2005, 19:47

Citaat door Zinagirl21:
Bedoel je in NL of in marokko?
Lees dan.

12-08-2005, 19:48

Citaat door Nesrine!:
Salaam Fadou,

Ik denk zelf dat het voor een groot gedeelte wel representatief is voor de Marokkaanse jongeren, omdat de bezoekers van deze site met name Marokkaanse jongeren zijn. Het wordt echter wel moeilijk meten, omdat er ook een groot aantal andere etnische groeperingen hier op deze site aan te treffen zijn.

Ma-a-salama
Dankje voor je reactie.
Denk je dat de verhoudingen vriendelijke/onvriendelijke, vredelievende verdraagzame/haatzaaiende mensen redelijk overeenkomt met de Marokkanen in Nederland?

12-08-2005, 20:03

Citaat door Fadou:
Ik vroeg me af of jullie dit forum representatief vinden voor de Marokkanen in Nederland? In hoeverre komt de instelling/visie op dingen van Marokkanen hier overeen met Marokkanen in Nederland in het algemeen?
In verste verte niet.

13-08-2005, 00:58

Citaat door Drolletjess:
wat meisjes betreft wel hoor...



Geen één Marokkaans meisje dat hier lid is doet aan seks voor het huwelijk, terwijl je in Real Life nauwelijks nog schone Marokkaanse meisjes tegenkomt. Dit betekent dus dat Marokko.nl een prima weerspiegeling is van wat voor een sneu, liegend en achterbaks volk die Marokkaanse meisjes zijn
Statistieken?

13-08-2005, 02:07

Citaat door Fadou:
Dankje voor je reactie.
Denk je dat de verhoudingen vriendelijke/onvriendelijke, vredelievende verdraagzame/haatzaaiende mensen redelijk overeenkomt met de Marokkanen in Nederland?
Nee tuurlijk niet, mensen die willen lopen klieren, zoeken dit soort forums op.
Dan krijg je al snel een overschot aan onvriendelijke haatzaaiende posters.

13-08-2005, 09:42

Citaat door Zinagirl21:
Bedoel je in NL of in marokko?
begrijpend lezen

13-08-2005, 12:25

Citaat door aloi:
begrijpend lezen
SsssT,

13-08-2005, 12:25



Citaat door Zinagirl21:
SsssT,
oke

13-08-2005, 12:45

Citaat door Drolletjess:
wat meisjes betreft wel hoor...



Geen één Marokkaans meisje dat hier lid is doet aan seks voor het huwelijk, terwijl je in Real Life nauwelijks nog schone Marokkaanse meisjes tegenkomt. Dit betekent dus dat Marokko.nl een prima weerspiegeling is van wat voor een sneu, liegend en achterbaks volk die Marokkaanse meisjes zijn
Dat snap ik nou niet, waarom zal je als meisje liegen op internet
Je bent toch anoniem, ook al zeg je dat je geen maagd meer bent, wat maakt het uit.. ze kennen alleen je forum naam, maar weten toch niet wie je echt bent

13-08-2005, 22:47

Citaat door Tarif_Bouzian:
In verste verte niet.
Mag ik wat toelichting, want hier heb ik natuurlijk ook niet veel aan?

Pagina's : [1] 2