Bekijk volle/desktop versie : vragenlijst

Pagina's : [1] 2

27-03-2003, 09:30
salamoe alaikom

wat is belangrijk om te weten, voordat je daadwerkelijk beslist met iemand te trouwen???welke vragen moet je allemaal stellen? en hoe doe je dat???
bestaat er zo iets als een vragenlijst???

braka Allahoe fiekoem,

oeght...

27-03-2003, 09:31

Citaat:
Origineel gepost door Hidajatoeallah
salamoe alaikom

wat is belangrijk om te weten, voordat je daadwerkelijk beslist met iemand te trouwen???welke vragen moet je allemaal stellen? en hoe doe je dat???

braka Allahoe fiekoem,

oeght...
Je gaat toch niet voordat je je handtekening zet eerst een vragenlijst doornemen

27-03-2003, 09:34

Citaat:
salamoe alaikom

braka Allahoe fiekoem,

oeght...
Nou zoiets als een vragenlijst heb ik nooit eerder gehoord...maar ik denk dat je gewoon zelf moet kijken of degene waarmee je trouwplannen hebt, aan jouw "eisen" voldoet..dus wat jij belangrijk vindt, moet je in je toekomstige man terug kunnen vinden...anders kan het flink gaan botsen wanneer jullie eenmaal zijn getrouwd...en aan de andere kant Allahoe Aliem....ik zou zeggen ga op je gevoel af...veel succes

27-03-2003, 09:39
salamoe alikom

hahhahahhaha hafsat, echt niet??het kan toch ...aaaaaaaaaaaa, kom op maak een vragenlijstje voor me...

ik duid meer op de islam..wat is belangrijk om allemaal te weten vauit de Islamitische perspectief..

moet hij jarenlang praktiseren, een baard hebben, een bepaalde groep volgen...enz enz..

hafsat, ik wacht op je vragenlijstje...ik ben benieuwd.

wa salamoe laikom

27-03-2003, 09:49

salaamu alikum wr wabarakaatoe
ik denk dat je voor jezelf moet na gaan of die gene met wie je trouwd een godvrezende persoon is, bid en aan alle eisen van islam voldoet enz.
een vragenlijst heb ik nog nooit gezien e gehoord. als die toch bestaat allahoe a'lam., ben dan benieuwd.........succes
liefs niama

27-03-2003, 09:51

Citaat:
salamoe alikom

hahhahahhaha hafsat, echt niet??het kan toch ...aaaaaaaaaaaa, kom op maak een vragenlijstje voor me...

ik duid meer op de islam..wat is belangrijk om allemaal te weten vauit de Islamitische perspectief..

moet hij jarenlang praktiseren, een baard hebben, een bepaalde groep volgen...enz enz..

hafsat, ik wacht op je vragenlijstje...ik ben benieuwd.

wa salamoe laikom
Hier komt ie dan

Drink je

Bid je

Vast je

Heb je zussen

Als hij ja antwoord op deze vragen ben je al een heel eind op weg

27-03-2003, 09:53
Alleen niet op de eerste vraag natuurlijk

27-03-2003, 10:05
salamoe alaikom,

zussen???????

lieve zussen zul je bedoelen...hahhahahah

salamoe liakaom

27-03-2003, 10:07

Citaat:
salamoe alaikom,

zussen???????

lieve zussen zul je bedoelen...hahhahahah

salamoe liakaom
Salaam,

helemaal geen zussen is beter

27-03-2003, 10:30
Als hij een baard heeft en leuke kopje uhm ga ervoor en als hij bidt en lief is en hulpzaam niet rookt!!!!!!!!!! en niet drinkt en geen player is dus niet dat jij zijn 20ste vriendin is ofzo

hihi is het genoeg hafsaatje?

27-03-2003, 10:32

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
Als hij een baard heeft en leuke kopje uhm ga ervoor en als hij bidt en lief is en hulpzaam niet rookt!!!!!!!!!! en niet drinkt en geen player is dus niet dat jij zijn 20ste vriendin is ofzo

hihi is het genoeg hafsaatje?
hahaha, that will do

27-03-2003, 10:54
hoort rijk er ook bij???

27-03-2003, 10:54

Citaat:
hoort rijk er ook bij???
Allerbelangrijkste

NEE, natuurlijk niet

27-03-2003, 10:57
Rijk in de harten, yek???