Bekijk volle/desktop versie : Helen

Pagina's : 1 [2]

11-08-2005, 18:36

Citaat door El_Doerak:
Heb net niet zo op verraders!! ..Beetje smiechterig he..eerst goedkoop die foon en die parfum kopen,om vervolgens de wouten te bellen.
Wacht maar totdat ze jouw huis leeghalen....

11-08-2005, 18:40

Citaat door iepofanof:
Wacht maar totdat ze jouw huis leeghalen....

Gaat het niet om..het gaat erom dat je eerst gestolengoed koopt..om dan vervolgens naar oom agent te rennen..smiechten streek dus.

11-08-2005, 18:51

Citaat door El_Doerak:
Gaat het niet om..het gaat erom dat je eerst gestolengoed koopt..om dan vervolgens naar oom agent te rennen..smiechten streek dus.
jij leest niet goed. Als iemand spijt heeft dat hij meegedaan heeft aan een strafbaar feit (heling) dan kan hij/zij dat goedmaken door dit aan te geven. Dat verdiend mijn respect. Het wordt anders als iemand iets koopt en vervolgens via de anonieme tiplijn de politie belt en de jongen erbij lapt.

11-08-2005, 18:53

Citaat door iepofanof:
jij leest niet goed. Als iemand spijt heeft dat hij meegedaan heeft aan een strafbaar feit (heling) dan kan hij/zij dat goedmaken door dit aan te geven. Dat verdiend mijn respect. Het wordt anders als iemand iets koopt en vervolgens via de anonieme tiplijn de politie belt en de jongen erbij lapt.

Blijft evengoed verraad in mijn ogen.

15-08-2005, 08:47

Citaat door Bambina:
Het kopen van spullen waarvan je vermoedt dat het gestolen waar is.
Mee eens. Zal je daarover niet tegenspreken. Het is je ook gelukt om me een schuldgevoel aan te praten.
En als er maar genoeg mensen zijn die geen gestolen spullen (meer) kopen, dan zal het ook minder lonend worden om ze te stelen.

Pagina's : 1 [2]