Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar kamer in Utrecht!!



Pagina's : [1] 2

10-08-2005, 13:19
Salaam,

Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Utrecht vanwege mijn studie daar.
Het liefst met alleen meiden natuurlijk en het moet redelijk betaalbaar zijn. Dus kent iemand familie kennis vriendin die kamers verhuren en is er 1 vrij laat het me dan aub weten!!

Alvast bedankt.....

Beslamaaa

10-08-2005, 20:29


Ik heb helaas geen antwoord op jouw vraag, maar ik vroeg me effe af waar je in Utrecht gaat studeren? Ga je naar de Universiteit van Utecht?
Ik ga daar namelijk wel studeren en k zit nog met vragen of k ook een kamer moet huren of niet......


11-08-2005, 15:37
Ja ik studeer al aan de Uni van Utrecht aan de Uithof. Welke studie ga je doen?
En of je een kamer moet of niet, kan je het beste beoordelen door het eerste maandje ff op en neer te reizen. Maar als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het treinreizen en vooral elke dag, dus vandaar dat ik egt een kamer moet hebben...

11-08-2005, 15:49
Vind je het niet jammer dat je je familie (papa & mama) niet elke dag ziet???

12-08-2005, 13:04


Ik ga pedagogische wetenschappen doen......En k denk dat k het ook ga haten elke dag heen en weer met de trein....Welke studie doe jij en is de Uni zelf wel leuk??

12-08-2005, 13:26
Hangt van je studie af, en of het jou zelf bevalt. Enige manier om erachter te komen of het leuk is is om het te ervaren.

12-08-2005, 13:42
Ja das waar, maarre k vroeg me gewoon af of de sfeer op de Universiteit leuk is......

12-08-2005, 16:29
Ik weet niet in welke gebouw je voor pedagogische wetenschappen moet zijn, maar uithof is wel leuk. Veel mensen en veel studies

12-08-2005, 16:52
ik ga ook naar die universiteit daar
ga algemene sociale wetenschappen studeren, 1e jaar.. Noe Noe ik denk dat jij dan in hetzelfde gebouw als ik zit
en ben ook op zoek naar een kamer.. ik ben wel lid geworden van de sjhu daar heb ik op 4 kamers gereageerd en bij 3 mocht ik al komen kijken! woon nu ook voor een maandje in utrecht dus zoeken is nu makkelijker voor mij..
wel jammer dat zo veel te duur is

12-08-2005, 18:24
Hoe lang ben je ingeschreven en waar kan je je inschrijven??

12-08-2005, 18:31

Citaat door MissDriouch:
Hoe lang ben je ingeschreven en waar kan je je inschrijven??
op sjhu.nl of naar het gebouw gaan in utrecht. het kost 20 euro of 22,50. als je lid bent van de SJHU kun je op ma,di,woe,dond tussen 12:15 en 14:00 ofzo reageren op een aanbod van kamers wat ook op de site komt te staan. van iedereen die reageert worden er 4 geloot die mogen naar de kamer komen kijken. ik heb dus wel geluk gehad dat ik al een paar keer geloot werd zeg maar. ik ben nog maar 2 weken lid daar ofzo.
je kunt je ook inschrijven bij de SSHU ofzo maar daar weet ik verder niet veel van, daarbij kom je gewoon op een wachtlijst enzo.

13-08-2005, 11:43
Oke en hoe gaat zoiets? Ga je met een hele groep kijken en kiezen ze dr 1 uit ofzo? En hoeveel kosten ongeveer die kamers?

13-08-2005, 11:57



Citaat door MissDriouch:
Oke en hoe gaat zoiets? Ga je met een hele groep kijken en kiezen ze dr 1 uit ofzo? En hoeveel kosten ongeveer die kamers?
er worden er dus 4 geloot die mogen komen kijken, je krijgt dan het telefoonnummer en het adres en dan maak je gewoon een afspraak voor jezelf om te komen kijken. Dan kiest die verhuurder iemand uit die de kamer krijgt, je kan natuurlijk altijd nog weigeren als het je niet bevalt. Verder weet ik ook niet zoveel, ik ga vanmiddag wel kijken bij een kamer ik laat nog wel even weten hoe dat ging.
Veel kamers zijn trouwens ook niet IN utrecht maar ook nieuwegein, maarsen, etc. De prijzen zijn tussen de 180 en 400 euro ongeveer. Ik regaeer altijd alleen op kamers in Utrecht die niet meer dan 250 euro kosten.
Jammer is wel dat veel van de kamers gewoon bij particulieren is, dus niet in studentenhuizen.
Maarja ik laat vanavond wel weten hoe het kijken was enzo
en om vast een beeld te krijgen van de kamers zou ik gewoon alvast een keer bijvoorbeeld maandag om 1 uur even op die site kijken dan kun je als het goed is het kameraanbod van die dag wel zien

13-08-2005, 15:26
Genoeg ibdarsen in Utrecht en genoeg Utrechters hier a MissDriouch....Plaats anders een oproep op een ander forum misschien dat iemand reageert.

13-08-2005, 17:42
Hey BORAS,

Weer een topicje geopend yak? Meiden, k studeer ook op de Uithof (faculteit Sociale Wetenschappen (Langeveld gebouw)). K studeer Psychologie, ma ik moet zeggen dat ik de Uni v Utr de saaiste Uni v NL vindt.. Niemand is begaan met je, er heerst geen sfeer, geen gebedsruimte, alleen een stuk of 5 buitenlanders (in zijn totaliteit dan he)... Geen leuke Marokkaanse/Islamitische studentenvereniging, la waloe... Ach ja, k studeer er al een tijdje, dus jullie zullen t wel zelf ervaren...

Maar t is gewoon jammer, misschien dat er wat leven komt op de Uni met jullie twee erbij inchallah...

Missie, veel succes met t zoeken en k hou mn ogen ook open voor je.. Don't forget to call me, zodat we kunnen afspreken....

Masalama,

Pagina's : [1] 2