Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar kamer in Utrecht!!



Pagina's : [1] 2

10-08-2005, 13:19
Salaam,

Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Utrecht vanwege mijn studie daar.
Het liefst met alleen meiden natuurlijk en het moet redelijk betaalbaar zijn. Dus kent iemand familie kennis vriendin die kamers verhuren en is er 1 vrij laat het me dan aub weten!!

Alvast bedankt.....

Beslamaaa

10-08-2005, 20:29


Ik heb helaas geen antwoord op jouw vraag, maar ik vroeg me effe af waar je in Utrecht gaat studeren? Ga je naar de Universiteit van Utecht?
Ik ga daar namelijk wel studeren en k zit nog met vragen of k ook een kamer moet huren of niet......


11-08-2005, 15:37
Ja ik studeer al aan de Uni van Utrecht aan de Uithof. Welke studie ga je doen?
En of je een kamer moet of niet, kan je het beste beoordelen door het eerste maandje ff op en neer te reizen. Maar als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het treinreizen en vooral elke dag, dus vandaar dat ik egt een kamer moet hebben...

11-08-2005, 15:49
Vind je het niet jammer dat je je familie (papa & mama) niet elke dag ziet???

12-08-2005, 13:04


Ik ga pedagogische wetenschappen doen......En k denk dat k het ook ga haten elke dag heen en weer met de trein....Welke studie doe jij en is de Uni zelf wel leuk??

12-08-2005, 13:26
Hangt van je studie af, en of het jou zelf bevalt. Enige manier om erachter te komen of het leuk is is om het te ervaren.

12-08-2005, 13:42
Ja das waar, maarre k vroeg me gewoon af of de sfeer op de Universiteit leuk is......

12-08-2005, 16:29
Ik weet niet in welke gebouw je voor pedagogische wetenschappen moet zijn, maar uithof is wel leuk. Veel mensen en veel studies

12-08-2005, 16:52
ik ga ook naar die universiteit daar
ga algemene sociale wetenschappen studeren, 1e jaar.. Noe Noe ik denk dat jij dan in hetzelfde gebouw als ik zit