Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie is er zo lief om mij effe te helpen??



09-08-2005, 21:44
Hallo mensen,

Ik wil heeeeel graag hairextensions zetten. Wie weet waar ik dat het beste kan doen voor een redelijke prijs.....het liefst ergens in Amsterdam of in de buurt.

Alvast bedankt

09-08-2005, 21:54


Meid ik geef je 1 advies: Zet het niet in je krijgt echt spijt.........

09-08-2005, 21:57
serieus??Is het zo slecht voor je haar?? Heb je het zelf ook gedaan dan?

Bedanlt nog voor je reactie meid

09-08-2005, 22:04

Citaat door Noe_Noe:
serieus??Is het zo slecht voor je haar?? Heb je het zelf ook gedaan dan?

Bedanlt nog voor je reactie meid
Ik ken 3 meiden en 2 hebben het er al na een week uitgehaald, omdat het zo ontzettend jeukte en bij de andere zijn de haren afgebroken.............

En het is ontzettend duur....... Je bent zeker 300 a 400 euro kwijt.....

Je haar gaat er echt kapot aan...........

09-08-2005, 22:13


Salamalaikom, het is ook niet toegestaan om nep haar in je eigen haar te laten zetten, ik zal bewijs zoeken maar ik weet t zeker.maar toch zal k naar bewijs zoeken inchallah

09-08-2005, 22:25
O owkee dat wist ik allemaal niet......ik dacht ik ga weer eens wat nieuws proberen en nu hoor ik dat het slecht is en dat het haram is?? Mocht je het bewijs hebben gevonden dan zou k het fijn vinden om het ook effe te lezen

Nog bedankt voor jullie reacties!!!

10-08-2005, 08:57

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
Salamalaikom, het is ook niet toegestaan om nep haar in je eigen haar te laten zetten, ik zal bewijs zoeken maar ik weet t zeker.maar toch zal k naar bewijs zoeken inchallah
dat klopt meid..

het is zeeeeeeeeer zeker voor de 100 volle procent haram...
zie bijv de boek..de ideale moslimvrouw

10-08-2005, 12:02
heb jij dat boek toevalllig thuis? Zo ja kan je danhet stuk plaatsen daarover als bewijs voor de topicstartser

10-08-2005, 12:31

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
heb jij dat boek toevalllig thuis? Zo ja kan je danhet stuk plaatsen daarover als bewijs voor de topicstartser
heb het boek thuis, maar geen scanner helaas.

10-08-2005, 14:56
zo zijn er wel meer dingen haram zoals vriendjes....
elke keer haram dit /dat , dat vroeg ze niet ....

10-08-2005, 15:42

Citaat door nadornadoria81:
zo zijn er wel meer dingen haram zoals vriendjes....
elke keer haram dit /dat , dat vroeg ze niet ....
ze vroeg het indd niet, maar als moslim zijnde zou je je medemens op de hoogte moeten stellen van halal-haram dingen...


hasanaats...