Bekijk volle/desktop versie : Dames.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-08-2005, 21:19
Zouden jullie met een imam, 3aalim of cheikh willen trouwen???

Of als je een aanzoek zou krijgen van één van hen, zou je dat afwijzen of juist niet? Een tante van me maakt vaak grapjes over dat haar dochter met een imam gaat trouwen, anders trouwt ze niet! Ze3ma...HAhahahaha!(tuurlijk bepaalt ze zelf met wie ze trouwt) Maar goed,... ben erg benieuwd wat jullie meningen hier over zijn! Enneh mannen.... als je je genoodzaakt voelt om er iets over te zeggen... be my guest!

09-08-2005, 21:47



Citaat door ChiCa!:
Zouden jullie met een imam, 'ilm of cheikh willen trouwen???

Of als je een aanzoek zou krijgen van één van hen, zou je dat afwijzen of juist niet? Een tante van me maakt vaak grapjes over dat haar dochter met een imam gaat trouwen, anders trouwt ze niet! Ze3ma...HAhahahaha!(tuurlijk bepaalt ze zelf met wie ze trouwt) Maar goed,... ben erg benieuwd wat jullie meningen hier over zijn! Enneh mannen.... als je je genoodzaakt voelt om er iets over te zeggen... be my guest!
met imam?????????????????? tuuuuuuuuuurlijk er is niets beter dan met een geleerde trouwen

09-08-2005, 22:02
ik vind het toch wel moeilijk,me man is niet eens een iman en niet echt zo streng.

en soms denk ik goh je bent toch best streng

09-08-2005, 22:42
Wellicht ligt het aan jou, en niet aan hem?

09-08-2005, 23:46



Citaat door slimblondje:
ik vind het toch wel moeilijk,me man is niet eens een iman en niet echt zo streng.

en soms denk ik goh je bent toch best streng
Das vaak ook de reden dat vrouwen twijfelen of ze nu wel of niet met een imam, 3aalim of cheikh willen trouwen.... Omdat ze denken dat ze streng zijn....(volgens mij heeft dat niet zozeer met de Islaam/rang te maken, eerder met persoonlijkheid.....?)

10-08-2005, 01:16

Citaat door ChiCa!:
Das vaak ook de reden dat vrouwen twijfelen of ze nu wel of niet met een imam, 'ilm of cheikh willen trouwen.... Omdat ze denken dat ze streng zijn....(volgens mij heeft dat niet zozeer met de Islaam/rang te maken, eerder met persoonlijkheid.....?)
Hoe kun je nou met kennis trouwen? Trouw je dan met een boek ofzo?

10-08-2005, 01:21

Citaat door Khaled2000:
Hoe kun je nou met kennis trouwen? Trouw je dan met een boek ofzo?
zie un guilty

10-08-2005, 01:23
Je bedoelt waarschijnlijk 3aalim ipv van 3ilm.

10-08-2005, 01:25

Citaat door Khaled2000:
Hoe kun je nou met kennis trouwen? Trouw je dan met een boek ofzo?

10-08-2005, 01:25

Citaat door Khaled2000:
Je bedoelt waarschijnlijk 3aalim ipv van 3ilm.
maar natuurlijk, stupid me! ... splaakgeblek

10-08-2005, 01:32
zooow... ff verbeterd waar het kon, speciaal voor Khaled2000! Voor het geval er misverstanden ontstaan....

10-08-2005, 01:35
Dat ziet er al beter uit

10-08-2005, 01:37



Citaat door chahid2005:
zo zijn jullie dames hahaha


ik mag niks zeggen want ik ben zelf een IMAM

hahahaha salam mo aleikom
Van wie niet? Een IMAM eh, bsah? Vertel eens,...ik ben nieuwsgierig (ja, vrouwen he?)

10-08-2005, 05:01
Assalamoengalajkoem,

Waarom niet?

Wa3alajkoem assalam.

10-08-2005, 15:28

Citaat door ChiCa!:
Zouden jullie met een imam, 3aalim of cheikh willen trouwen???

Of als je een aanzoek zou krijgen van één van hen, zou je dat afwijzen of juist niet? Een tante van me maakt vaak grapjes over dat haar dochter met een imam gaat trouwen, anders trouwt ze niet! Ze3ma...HAhahahaha!(tuurlijk bepaalt ze zelf met wie ze trouwt) Maar goed,... ben erg benieuwd wat jullie meningen hier over zijn! Enneh mannen.... als je je genoodzaakt voelt om er iets over te zeggen... be my guest!
Is toch niks mis mee!

Een kennis van mij is ook imam en die man is superlief............

Pagina's : [1] 2 3 4 5