Bekijk volle/desktop versie : kan haat groeien door forums als marokko.nl???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-08-2005, 12:10
iedereen valt elkaar aan en merk gewoon dat onder leden de haat groeit tegenover nederlanders, en andersom...

stel...iemand post een belediging; wat heeft dat voor invloed op jou?

09-08-2005, 12:19


Invloed? Denk dat je ver heen bent als je beledigingen 'persoonlijk' op gaat vatten. Alsof iemand je op straat naroept voor 'Sukkel!' ofzo, het hoort niets of anders weinig met je te doen.

- Je ondertekening, hard = hart. Moest ff .

09-08-2005, 12:23
Ik vind dat de haat toeneemt.

Dat zie je over de topics die gaan over nederlanders,en ik heb het gevoel dat er nederlanders op deze site zitten die marokanen niet mogen en exspres provoceren.
En vervolgens gaan de marokanen er weer op in.....zo crieer je haat!!!!

Ik zelf neem het niet persoonlijk aan,we leven met ze allen hier in nederland dus moeten we het ook met ze allen het beste er van maken,en niet elke keer weer elkaar af lopen kraken en zwart maken!!!

Zo denk ik er teminste over!!!

09-08-2005, 12:36

Citaat door ZaYnaH:
Invloed? Denk dat je ver heen bent als je beledigingen 'persoonlijk' op gaat vatten. Alsof iemand je op straat naroept voor 'Sukkel!' ofzo, het hoort niets of anders weinig met je te doen.

- Je ondertekening, hard = hart. Moest ff .
ja maar stel dat JIJ konstant beledigingen naar je hoofd krijgt van hollanders. wat voor invloed heeft dat? ik heb het niet over een acufietje op straat...

09-08-2005, 12:38


Vind van niet.Ik kan iemand niet haten,die ik niet ken.

09-08-2005, 12:47

Citaat door El_Doerak:
Vind van niet.Ik kan iemand niet haten,die ik niet ken.
Nee niet de persoon zelf maar je kan wel gaan denken van kut hollander dit ze zeiken alleen maar over Marikanen kut hollanders!!!!


Toch?????

Als ik het zo bekijk neemt de haat wel toe aan beide kanten!

3 maanden gelden was het een stuk minder voor mijn gevoel neemt de haat snel toe!!!!

Wat ik erg jammer vind!!!!

09-08-2005, 12:48

Citaat door killalot:
ja maar stel dat JIJ konstant beledigingen naar je hoofd krijgt van hollanders. wat voor invloed heeft dat? ik heb het niet over een acufietje op straat...
Internet is niet reallife. Ik durf wel te zeggen dat de wijze waarop men hier reageert voor 90% anders zou zijn in de werkelijkheid.

En het is hetzelfde als op straat. Je hebt te maken met het onbekende, dus waarom zou je je er iets van aantrekken? Het wel/niet aantrekken van iets hangt er dus helemaal van af waar en door wie het gebeurd.

09-08-2005, 12:52

Citaat door ray$$$:
Nee niet de persoon zelf maar je kan wel gaan denken van kut hollander dit ze zeiken alleen maar over Marikanen kut hollanders!!!!


Toch?????

Als ik het zo bekijk neemt de haat wel toe aan beide kanten!

3 maanden gelden was het een stuk minder voor mijn gevoel neemt de haat snel toe!!!!

Wat ik erg jammer vind!!!!
precies ja!!! ik kom hier al sins 2004 en ik merk het laatste tijd steeds erger.

09-08-2005, 12:53

Citaat door ray$$$:
Nee niet de persoon zelf maar je kan wel gaan denken van kut hollander dit ze zeiken alleen maar over Marikanen kut hollanders!!!!


Toch?????

Als ik het zo bekijk neemt de haat wel toe aan beide kanten!

3 maanden gelden was het een stuk minder voor mijn gevoel neemt de haat snel toe!!!!

Wat ik erg jammer vind!!!!
Da's wel zo.Maar ik kijk er geen hele bevolkingsgroep op aan,voor een daad of uitspraak van een enkeling.

09-08-2005, 13:11

Citaat door killalot:
iedereen valt elkaar aan en merk gewoon dat onder leden de haat groeit tegenover nederlanders, en andersom...

stel...iemand post een belediging; wat heeft dat voor invloed op jou?
Ik moet eerlijk zijn dat het wel enige invloed heeft op mij. Ik lees opmerkingen bij bijvoorbeeld forum opzij en dan denk ik: Die enorme haat van Hollanders jegens moslim kom niet voor in mijn omgeving. Zo ken ik de Hollanders niet. Dan denk ik: Zijn het hypocrieten. Is het die aardige buurvrouw die altijd vriendelijk die zulke onaardige bijna racistische opmerkingen op het forum plaatst?

Alhoewel heel veel Nederlanders gewoon open-minded zijn ben ik toch onbewust achterdochtig jegens niet-moslims (en dan met name hollanders, van Antilianen , Surinamers Chinezen en andere niet-moslims heb ik geen last) geworden de afgelopen tijd.

Gegroet,
Malika

09-08-2005, 13:16

Citaat door LanterFanter:

Je hebt echt geen leven als je je door berichten op deze site laat leiden.
Dat wat onbewust gebeurt hoef je niet voor te schamen. En dan ben je zeker niet zielig.


Het zou jou sieren als je zou toegeven dat het enige invloed op je ZOU kunnen hebben.

Je maakt mij niet wijs dat je geen andere manier kunt bedenken dan je(gekozen) VRIJE TIJD op marokko.nl te slijten.


Gegroet,
MAlika

09-08-2005, 13:17

Citaat door Femme21:
Dat wat onbewust gebeurt hoef je niet voor te schamen. En dan ben je zeker niet zielig.


Het zou jou sieren als je zou toegeven dat het enige invloed op je ZOU kunnen hebben.

Je maakt mij niet wijs dat je geen andere manier kunt bedenken dan je(gekozen) VRIJE TIJD op marokko.nl te slijten.


Gegroet,
MAlika
precies!!!

09-08-2005, 13:21



Citaat door killalot:
iedereen valt elkaar aan en merk gewoon dat onder leden de haat groeit tegenover nederlanders, en andersom...

stel...iemand post een belediging; wat heeft dat voor invloed op jou?
ALs ik forum van bijvoorbeeld nieuw-rechts vergelijk met marokko.nl dan denk ik wel dat die haat daar velen malen groter is.

Marokko.nl is over het algemeen gewoon lol en doe lekker gezellig. En blijkbaar is het ook uitnodigend voor niet-MArokkanen. Dat zegt wel wat denk.

Diversiteit alom hier op Marokko.nl

09-08-2005, 13:28
Heeft totaal geen invloed op mij. Iedereen heeft een eigen mening. En soms voel je je wel eens beledigt door iemands teksten, maar je zou gek zijn als je je zelf hierover gaat opwinden. Laat mensen toch lekker zeggen wat ze willen.

Misschien wekt het irritaties op, maar HAAT is een te groot woord hiervoor.

09-08-2005, 13:42
het gebeurt soms wat ruw, maar tussen het gescheld door is er volgens mij sprake van echte communicatie. In ieder geval meer dan op tv en in de krant en op straat. Ik heb hier in ieder geval meer zicht gekregen op de veelheid van meningen van moslims en marokkanen en meer gezien hoe over NL gedacht wordt, oa vanuit de islam. Dus de haat zou kunnen groeien, maar ik denk eerder verminderen, in ieder geval als je tussen het gescheld door weet te lezen, met meer kennis.

Pagina's : [1] 2 3 4 5