Bekijk volle/desktop versie : DiT Is EeN SeRiEuZe VrAaG..Zijn er Meerdere Meiden Depri?En dan bedoel ik niet...



Pagina's : [1] 2

26-03-2003, 16:01
As salaam aleikum wr wb,

En dan bedoel ik niet ff depri,Maar langdurig depri..
Niet omdat het ff uit is met je vriendje,Slechte rapport..De hond van de overbuurman is dood...Etc Etc.
Maar ik bedoel gewoon meiden met een diepzinnige vorm van het depressief zijn..
Door omstandigheden..Het verleden etc. etc.
Ik ben serieus naar zulke meiden op zoek..ik heb dit ook ervaren en ervaar het nog steeds om eerlijk te zijn...
Welliswaar in een wat zachtere vorm,dan een aantal jaren geleden..En dit dankzij mijn geloof,die mij geduld leerde en mij liet inzien dat veel van de tegenslagen die we krijgen,beproevingen zijn..
Dt maakt de pijn milder..Maar goed..
De reden dat ik meiden zoek met deze probleem,is om evaringen uit te wisselen onder andere..Mekaar helpen etc
Ik ken haast niemand in mijn omgeving die dat is..En alhoewel ,zlke meiden er best wel in mijn omgeving zouden kunnen zijn..Grote kans dat ik het niet weet,al zou het bij wijze van spreken 1 van mijn beste vriendinnen zijn...
Zo weten ook maar zeer weinig mensen van mij dat ik al een paar jaar (En dan bedoel ik zekers die 4 jaar...Maar goed) ...Depri ben...
Je zou me niet anders kennen dan een heuse lachbekje..Die het beste van het leven probeert te maken,altijd voor anderen klaar staat etc etc
Welliswaar is dit voor de grootste deel schijn..Ik brand van binnen..En mijn eenzaamheid is mijn enkele metgezel in zulke momenten...
Het is werkelijk de hel,dat niemand je werkelijk kent...
Dat niemand kan zien wie je van binnen bent...Dat je niet begrepen kan worden...
Frustrerend kan dat zijn..Maar goed...Nogmaals..Mouhim genoeg over mezelf...Als er andere meiden zijn die ook met dit probleem kampen..Laat het me gerust weten...

Groetjes,
[GLOW=coral]Sadgirl2003[/GLOW]

26-03-2003, 18:08


assalaam meid ja ik ben depri overspannen

ewa iets niet waar je trots op kunt zijn ik ben zelfs naar een maatschappelijke werkster gestuurd om te praten over me problemen maar een echte prater ben ik niet!

26-03-2003, 20:51
Hey Meiden!

Ik wil jullie ff heel veel sterkte toewensen!
Het is beter om er over te praten dan het op te kroppen.
En het komt allemaal inshallah wel goed

Beslama! (K)

26-03-2003, 23:48
dank je wel teminste iemand mey begrip

26-03-2003, 23:54


Nou mij kan je ook helpen. Ik zit momenteel echt in een deprissieve bui. Ben de afgelopen maanden een aantal dierbaren verloren. En het grote verlies draag ik nu nog mee. Klopt, ik loop rond als een vrolijke, spontane en lacherige meid, maar van binnen huil ik. Af en toe als ik bv een verhaal lees, waarin ik mezelf tegenkom stromen de tranen alweer. Ja, ben een harde meid, maar ook kickkie kan problemen hebben.

Je kan me mailen om jouw ervaring met me uit te wisselen. Ik hoop dat je me kan helpen.

Alvast bedankt,

Ushhh kickkie

27-03-2003, 08:02
wat vervelend voor je meissie wat jij zegt heb ik ook allemaal hoor van de buiten kant lachen en al en van de binnen kankt bloed je hart dood!!!
ik weet wat je bedoeld

27-03-2003, 09:32
Goh ik denk dat de meeste Marokkanen met depressieproblemen te kampen hebben... Ben er ook weer zo een...

27-03-2003, 09:41

Citaat:
Origineel gepost door kickgirl
Nou mij kan je ook helpen. Ik zit momenteel echt in een deprissieve bui. Ben de afgelopen maanden een aantal dierbaren verloren. En het grote verlies draag ik nu nog mee. Klopt, ik loop rond als een vrolijke, spontane en lacherige meid, maar van binnen huil ik. Af en toe als ik bv een verhaal lees, waarin ik mezelf tegenkom stromen de tranen alweer. Ja, ben een harde meid, maar ook kickkie kan problemen hebben.

Je kan me mailen om jouw ervaring met me uit te wisselen. Ik hoop dat je me kan helpen.

Alvast bedankt,

Ushhh kickkie
IK KAN JE ALLEEN ZEGGEN MEID, DAT JE DIT MET DE MENSEN DIE JE LIEF HEBT UIT TE PRATEN EN NATUURLIJK UIT TE HUILEN TOT DAT HET ER HELEMAAL UIT IS MAAR DAN BEDOEL IK ECHT MENSEN DIE JE KAN VERTROUWEN EN ECHT VOOR JE ZIJN, EN DAN PAS KAN JE VERDER MET JE LEVEN EN IK GARANDEER JE DAT JE, JE EEN STUK BETER VOELT, STERKTE ALLEMAAL TROUWENS.

27-03-2003, 10:05
ik ben depri door de oorlog in irak geworden maar ik bid en vraag allah om mij te kalmeren misschien kan dat jullie ook helpen . SadGirl2003 mail me maar ik heb behoefte om met iemand te praten met het zelfde probleem boesa salwa

27-03-2003, 12:52
Ik heb een tip voor jullie, praat het gewoon uit.
Ik heb dat ook, ik zit er elke dag mee, totdat ik rare dingen ga schrijven.
Ik ga nu elke week naar een vrouw(psychiater)niet dat ik gek ben.
Maar bij haar kan ik uithuilen, en met der serieus praten.Gewoon me hart opluchten.

Misschien is dit iets voor jullie?
Het helpt echt bij mij, ik heb een hele erge verleden achter me rug.

veel succes

28-03-2003, 13:03
http://groups.yahoo.com/group/Moslimmeiden_depri/

28-03-2003, 13:54
Meiden zoals jullie kunnen zien,heb ik ff een emailgroep voor meiden met dezelfde problemen opgericht..
Rechtsboven op de site,kan je zien hoe je aanmeldt...

Tot Mails...

28-03-2003, 21:55


praten praten en nog eens praten...........
maar wat als je dichtklapt wanneer iemand met je wilt praten???
dat heb ik namelijk ik will wel graag praten maar ik klap gewoon dicht maar wat wel zo is wanneer ik begin kan ik ook niet meer stoppen met praten tussendoor huilen

wie wilt praten mag me gerust een privebericht sturen.....

beslemma...

-__________________________________________________ _________
Schijn bedriegt

28-03-2003, 22:40
jah meid,dat heb ik ook best wel...
Tja..ik schrijf wel meer van me af..
Maar ik denk dat zodra je mensen om je heen hebt die ook in hetzelfe schuitje zitten ,het minder moeilijk voor je is...
Langzamerhand leer je het ook zo...
Moge Allah swt je helpen lieverd..

28-03-2003, 23:04
amien ons alle insallah maar weet je waarom ik er ook liever niet zelf over begin mensen denken gelijk dat je zelfmedleiden hebt en dat ze je
dan zielig moeten aan vinden enzow
terwijl dat niet zo is

groetjes

Pagina's : [1] 2