Bekijk volle/desktop versie : Sixflags



Pagina's : [1] 2

26-03-2003, 15:39
BESTE ...........................

eh dames en heren zitten jullie ook wel eens op zo`n mooie dag binnen achter de pc omdat er gewoon niks te doen is. ik wel namelijk en heb gemerkt dat er meerdere zijn.

waarom spreken we niet met z`n allen een keer wat af een groep van sjie 50 dames en heren. naar sixflags. dan hebben ten eerste een heledag met diskusiè`s en een dag FUN.

26-03-2003, 15:40


er is 19 april al een sixflags meeting

26-03-2003, 15:41

Citaat:
Origineel gepost door cheetah
er is 19 april al een sixflags meeting
OK IK LOOP DUS ACHTER!!!!! maar vertel waar kan ik me aanmelden of mee gaan of wat dan ook?

26-03-2003, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
OK IK LOOP DUS ACHTER!!!!! maar vertel waar kan ik me aanmelden of mee gaan of wat dan ook?
Dan moet je Babycake / Lunatic007 pmen! Althans zo was t eerst...

26-03-2003, 15:43


zo is t nog steeds....t gaat echt gezellig worden inshallah

26-03-2003, 15:45
ja je moet BABYCAKE of LUNATIC007 een pm sturen dat je meewilt.

26-03-2003, 15:45

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Dan moet je Babycake / Lunatic007 pmen! Althans zo was t eerst...
safi dan ga ik eindelijk atlantica ontmoeten of niet?

26-03-2003, 15:47

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Dan moet je Babycake / Lunatic007 pmen! Althans zo was t eerst...
yeeahh is nog steeds.....



4sure dat we gaan!!!


alleen geen grappen maken van aanmelden en dan niet komen

26-03-2003, 15:48

Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
safi dan ga ik eindelijk atlantica ontmoeten of niet?
Haha eindelijk?

Ik weet het nog nie: ik wil echt komen, ff iedereen checken of ze even doelloos zijn als ik! Maar ik heb een weddenschapje verloren en volgens mij hadden we 19 april afgesproken omdat weddenschapje ook waar te maken , dus moet t nog ff checken!

26-03-2003, 15:49

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Haha eindelijk?

Ik weet het nog nie: ik wil echt komen, ff iedereen checken of ze even doelloos zijn als ik! Maar ik heb een weddenschapje verloren en volgens mij hadden we 19 april afgesproken omdat weddenschapje ook waar te maken , dus moet t nog ff checken!
KIJK DAT WEDDEN SCHAPJE HEB IK WAT OP.

je zegt gewoon............................................ ....................................

IK MAG NIET VAN MN MOEDER WEDDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

klaar dan zit je wel meteen in kindercrash, maar ja dan kan je mee naar 6flags

26-03-2003, 15:52

Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
KIJK DAT WEDDEN SCHAPJE HEB IK WAT OP.

je zegt gewoon............................................ ....................................

IK MAG NIET VAN MN MOEDER WEDDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

klaar dan zit je wel meteen in kindercrash, maar ja dan kan je mee naar 6flags
Dat is t ´m nou:

Mn ma was erbij!!!!

We gingen ronda (dat kaartspelletje) spelen. Mn zus en ik tegen mn andere zus en zwager. We hadden eerst gewonnen en kregen we Magnums en later hadden we verloren en nu moeten we (mn zus met dr grote mond) een etentje betalen in de SAFIER en volgens mij was dat echt 19 april

26-03-2003, 15:56

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Dat is t ´m nou:

Mn ma was erbij!!!!

We gingen ronda (dat kaartspelletje) spelen. Mn zus en ik tegen mn andere zus en zwager. We hadden eerst gewonnen en kregen we Magnums en later hadden we verloren en nu moeten we (mn zus met dr grote mond) een etentje betalen in de SAFIER en volgens mij was dat echt 19 april
boehoehoehoeoeeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeooeoeoeo

ach ja das jammer. trouwens hoeveel aanmeldingen zijn er al? en waarom op een zaterdag ik bedoel we moeten door de weeks gaan dan is t rustig anders gaan we met zn allen een jaar in de rij staan voor dat we in de goliath zitten

26-03-2003, 15:59



Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
boehoehoehoeoeeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeooeoeoeo

ach ja das jammer. trouwens hoeveel aanmeldingen zijn er al? en waarom op een zaterdag ik bedoel we moeten door de weeks gaan dan is t rustig anders gaan we met zn allen een jaar in de rij staan voor dat we in de goliath zitten
Ja daar dacht ik ook gaan, zaterdag is mn OV nie geldig! (hahaha nee geintje) Maar toch zaterdag iedereen werkt enzo en zal het superdruk zijn met al die kleine kindjes enzo!

26-03-2003, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Ja daar dacht ik ook gaan, zaterdag is mn OV nie geldig! (hahaha nee geintje) Maar toch zaterdag iedereen werkt enzo en zal het superdruk zijn met al die kleine kindjes enzo!
Dus als de organisator dit leest van t uitje "KAN T OP EEN ANDERE DAG?" sjie woensdag. iedereen kan wel een dagje school missen. en dan is t niet druk gaan we lekker vroeg in alle achtbanen. heerlijk!!!!!!!!!!!!!1

26-03-2003, 16:06

Citaat:
Origineel gepost door The_Eyes
Dus als de organisator dit leest van t uitje "KAN T OP EEN ANDERE DAG?" sjie woensdag. iedereen kan wel een dagje school missen. en dan is t niet druk gaan we lekker vroeg in alle achtbanen. heerlijk!!!!!!!!!!!!!1
Uhmm denk je dat ze dat zullen doen......ik nie hoor! Maar ja ik probeer het gewoon te regelen ipv een etentje Safier, naar sixflags gaan en etentje Mac of zo!

Pagina's : [1] 2