Bekijk volle/desktop versie : gaatjes schieten voor baby



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-08-2005, 22:54
weet iemand hoeveel maanden een baby moet zijn om gaatjes te schieten in de oren?

06-08-2005, 22:57


ik heb t met 5mnd bij haar gedaan. In marokko.

Hier moet je maar even langs de juweliers gaan.. niet iedereen wil t doen bij babys onder de 1 jaar namelijk..

06-08-2005, 23:06
Bij sommige (buitenlandse) juweliers kan je het al bij 3 maanden doen, maar ik zou er maar even mee wachten.

06-08-2005, 23:10
Doet t pijn?

06-08-2005, 23:12


blijkbaar wel.. zij heeft echt even gehuild! moest echt bijna meedoen en wilde al geen 2e meer.. maar mn schoonmoeder hield haar vast bij de 2e.. daarna snotteren.. echt zielig! t was maar n minuutje of 2 maar ja..

daarna heeft ze nergens meer last van gehad.. geen infecties (waar ik t bangst voor was!!) helemaal niks elhamdolillah!!

06-08-2005, 23:14

Citaat door f_mouslima2:
blijkbaar wel.. zij heeft echt even gehuild! moest echt bijna meedoen en wilde al geen 2e meer.. maar mn schoonmoeder hield haar vast bij de 2e.. daarna snotteren.. echt zielig! t was maar n minuutje of 2 maar ja..

daarna heeft ze nergens meer last van gehad.. geen infecties (waar ik t bangst voor was!!) helemaal niks elhamdolillah!!
Oh jee, ik dacht dat ze er tegelijk in werden geschoten. Vraag me niet waarom, maar 1 voor 1 lijkt me niet leuk.

06-08-2005, 23:22

Citaat door Souraida:
Oh jee, ik dacht dat ze er tegelijk in werden geschoten. Vraag me niet waarom, maar 1 voor 1 lijkt me niet leuk.
hij heeft 1 schietpistool ..

tis net als bij een inenting.. eerst de een dan de ander.. even pijn, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch??

msakien die babys moeten daar nu al mee beginnen.. eindresultaat mag er zijn!!!

06-08-2005, 23:27
yep hier nog 1.

heb t vorige maand bij maisam gedaan, ze was net 7 mnd. (gewoon bij een nl juwelier)
ze heeft ff hard gegild maar was daarna gelijk weer stil. (net zoals bij een prik op t cb)

t valt best mee hoor, gewoon ff doorzetten.

07-08-2005, 14:18

Citaat door Souraida:
Oh jee, ik dacht dat ze er tegelijk in werden geschoten. Vraag me niet waarom, maar 1 voor 1 lijkt me niet leuk.
hahahaha tuurlijk 1 voor een. dacht je dat ie shi apparaat heeft waar je beide oorlellen in doet op knopje drukt en is het allebei gedaan

ik denk niet dat ik het zou kunnen, lijkt me zo zielig. klinkt wel simpel eigelijk als ik jullie zo hoor, maar ja ik hoef er ook niet aan te denken heb geen dochtertje

07-08-2005, 16:04

Citaat door Rzinia:
hahahaha tuurlijk 1 voor een. dacht je dat ie shi apparaat heeft waar je beide oorlellen in doet op knopje drukt en is het allebei gedaan

ik denk niet dat ik het zou kunnen, lijkt me zo zielig. klinkt wel simpel eigelijk als ik jullie zo hoor, maar ja ik hoef er ook niet aan te denken heb geen dochtertje
Ik zie Adam al voor me

07-08-2005, 16:14
volgens mij 4maande

07-08-2005, 19:31
ik was 2 weken maar volgens mij doen ze niet meer

11-08-2005, 20:58


Wat zijn jullie vroeg met jullie kindjes met het schieten van gaatje sin de oren. Bij mij op babyzwemmen waar ik met mijn zoontje naar toe ging zat een vrouw waarvan het dochtertje (van nog geen jaar!) flinke oorringen in had. Sorry hoor, maar dat vind ik geen gezicht. Vind het sowiezo geen gezicht een baby met oorbellen....maar goed ieder zijn smaak/mening




beslama

11-08-2005, 21:01

Citaat door faatje76:
Wat zijn jullie vroeg met jullie kindjes met het schieten van gaatje sin de oren. Bij mij op babyzwemmen waar ik met mijn zoontje naar toe ging zat een vrouw waarvan het dochtertje (van nog geen jaar!) flinke oorringen in had. Sorry hoor, maar dat vind ik geen gezicht. Vind het sowiezo geen gezicht een baby met oorbellen....maar goed ieder zijn smaak/mening




beslama
het zijn geen OORRINGEN, maar n simpele kleine knopje. (van mijn dochtertje zijn ze n soort bloemetje met in t midden n diamantje..)

dus overdreven is t zeker niet

11-08-2005, 21:14
Mijn dochtertje is nu 2,5 jaar en heeft nog steeds geen oorbelletjes.
Ik word niet goed van al die vrouwen die mij iedere keer vragen wanneer zij nou een keertje oorbellen gaat krijgen.
Dan zeg ik, ze krijgt wanneer ze er zelf om vraagt en niet eerder.

Zelf was ik geloof 6 of 7 jaar toen ik gaatjes in mijn oren ging prikken en ik weet nog dat ik het zo spannend vond. Ik was zo trots op die oorbelletjes in mijn oren.

Ik zou er zelf dus nooit voor kiezen om een baby oorbelletjes in te doen. Vind het zelf ook totaal niet mooi en vind het zelfs zielig om mijn baby pijn te doen
voor iets waar zij niets van zou begrijpen. Want zeg nou eerlijk, een baby weet nog niet wat mooi is. Die oorbellen dat doe je als moeder voor jezelf, of niet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5