Bekijk volle/desktop versie : Huishoudtips!!!!!!!!!!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

28-05-2003, 13:55
deze topic is ook nuttig voor mij


Thanks!

GrandCherokee

30-05-2003, 23:16



Citaat:
Origineel gepost door sahab
ik heb ook een tip, nou als mijn vader terug is van Marokko dan neemt ie van alles mee; olijven, olijfolie, koekjes enz enz maar wat denk je met die olijven te doen voordat het gaat bederven, nou gewoon in de vriezer,
en wanneer je het nodig hebt een zakje eruit halen en geloof me je ziet het verschil niet!!!!!
olijven in de diepvries daar heb ik echt nooit van gehoord...... en aangezien ik echt een zitoen freak ben ga ik dat zeker proberen

20-06-2003, 09:19
Doe veel dingen tegelijk en zorg dat je een hoog werktempo hebt

terwijl je staat te koken, kun je best ff gauw je kastjes ontruimen en ze afnemen met een sopje, meteen de afwas doen en ff dweilen

terwijl je s' ochtends wacht op je man ( om de deur uit te gaan) Believe me... mannen zijn traag s'ochtends. maak dan het bed op, doe ff gauw de afwas, zet de wasmachine aan... scheelt een boel wanneer je thuis komt

en wanneer je eindelijk thuiskomt (als je werkt) ruim eerst op voordat je gaat koken, kookt en eet veel prettiger

en zodra je man thuis komt hoef je niets meer te doen...en heb je een hele lange avond voor andere dingen... aangezien het laatste gebed pas om 12uur is


Liefs Safia

20-06-2003, 11:24
Wanneer je bezoek krijgt zorg dan dat je het eten van te voren klaar hebt gemaakt. Dan kan je ook van je visite geniet en niet de hele dag in de keuken staat. Bereid van te voren alles tot aan je salades toe hoef je ook nader hand niet te stressen.

28-07-2003, 18:31


esalaam
heeft er iemnad nog meer tips? oke beslamaaaaaaaaaaaa

28-07-2003, 22:41
bedankt voor de tips....zijn ook handig voor mij!!!!!
Beslama.

29-07-2003, 09:44
Graag gedaan !

29-07-2003, 12:08
zorg dat je altijd loempia of bastilla vulling n de vriezer hebt met wat pakken bladerdeeg mocht er onverwacht bezoek komen dan heb je altijd wel wat in huis

29-07-2003, 13:14
die loempiavulling is nog sneller gemaakt dan dat die uit de vriezer ondooid!

en vergeet niet dat die bladerdeed niet eeuwig houdbaar is.. wat vele denken

Liefs Safia

29-07-2003, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
die loempiavulling is nog sneller gemaakt dan dat die uit de vriezer ondooid!

en vergeet niet dat die bladerdeed niet eeuwig houdbaar is.. wat vele denken

Liefs Safia
hoeft niet als je een goede magnetron hebt dan is het binnen tien minuten ontdooit

29-07-2003, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hoeft niet als je een goede magnetron hebt dan is het binnen tien minuten ontdooit
ja maar dan wordt ut zo week

29-07-2003, 14:39

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
ja maar dan wordt ut zo week
als je het ondooit hebt dan moet je het even laten uit lekken in een vergiet en dan is alles weer ok

29-07-2003, 14:46



Citaat:
Origineel gepost door Safiya
Salaam iedereen,

ik ga over een tijdje trouwen, dat betekent dat ik mn eigen huishouden moet gaan runnen
Nu wil ik jullie graag vragen om alle handige huishoudtips die je kent hier te plaatsen. Het kan van alles zijn; tips die je van je moeder, tante, zus, schoonzus enz. hebt geleerd of dingen waar je zelf bent achtergekomen.
Een handige tip is bijvoorbeeld dat als je teveel zout in je soep/marqa hebt gedaan, je dat kan 'herstellen' door een ui mee te laten koken in de pan... die neemt het zout op.
Oke mensen, ik hoop dat jullie handige huis, tuin- en keukentips hebben!!

Groetjes,
Safiya
Je kan er ook een aardappel ingooien!!!

29-07-2003, 14:49

Citaat:
Origineel gepost door Safiya
Salaam iedereen,

ik ga over een tijdje trouwen, dat betekent dat ik mn eigen huishouden moet gaan runnen
Nu wil ik jullie graag vragen om alle handige huishoudtips die je kent hier te plaatsen. Het kan van alles zijn; tips die je van je moeder, tante, zus, schoonzus enz. hebt geleerd of dingen waar je zelf bent achtergekomen.
Oke mensen, ik hoop dat jullie handige huis, tuin- en keukentips hebben!!

Groetjes,
Safiya
Als je een mooi boeket nog mooier wil houden,
een theelepeltje bleekmiddel in het water mengen,
bacterieen blijven daardoor 'langer' weg
Koelkast met azijn schoonmaken (lauw water)
naspoelen is niet nodig!! koelkast blijft hierdoor langer
schoon/fris.

29-07-2003, 14:54
Ik bemoei me hier ook ff mee als jullie het niet erg vinden: Een tip voor het strijken. Als je gekreukelde kleding hebt, hang ze in de badkamer, neem een lekkere warme douche en dan zie je dat ze ongekreukeld zijn na je douche. Twee vliegen in 1 klap..

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15