Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk M'n hongergevoel gaat maar niet weg



Pagina's : [1] 2

06-08-2005, 00:04

Citaat door Yasmina014:
Selaam aleikoum,
Euh ik heb een klein probleempje denkik, ik weet niet hoe het komt maar tegenwoordig gaat m'n eetlust percies niet op... Ik kan echt aan een stuk vanalles en nog wa blijven dooreten
Ik eet net een paar boterhammen en dan vlieg ik al weer 20minuutjes later naar de koelkast voor een yoghurt, en dan pak ik een sandwish en dan dit en dat..
Alhamdullilah ben ik niet dik, ik heb een normaal gewicht, maar ik heb natuurlijk schrik dat dit kan veranderen na een paar maanden ofzo door al da eten, heeft iemand misschien een idee om je eetlust te verminderen of je hongergevoel?
.

06-08-2005, 00:58


wat raar
ik heb juist wel honger enzo en eet niet goed maar iets houd mij tegen om niet te eten terwijl ik wel wil


06-08-2005, 04:31
weJoOoOowww ik heb de zelfde probleeem
zeg eerlijk is erg he
Mijne is nog erger steeds als een leuke programma komt Moet ik eten en Kijken
en er zijn zooveeeel leuke programmas dat ik nie kan stoppen

06-08-2005, 10:51

Citaat door Yasmina014:
Selaam aleikoum,
Euh ik heb een klein probleempje denkik, ik weet niet hoe het komt maar tegenwoordig gaat m'n eetlust percies niet op... Ik kan echt aan een stuk vanalles en nog wa blijven dooreten
Ik eet net een paar boterhammen en dan vlieg ik al weer 20minuutjes later naar de koelkast voor een yoghurt, en dan pak ik een sandwish en dan dit en dat..
Alhamdullilah ben ik niet dik, ik heb een normaal gewicht, maar ik heb natuurlijk schrik dat dit kan veranderen na een paar maanden ofzo door al da eten, heeft iemand misschien een idee om je eetlust te verminderen of je hongergevoel?
hey meid,

denk dat er vele mensen zijn met hetzelfde rpobleem.
maareuh schrok je t eten naar binnen of eet je rustig?

advies:
_ niet naar binnen douwen en dus schransen maar rustig eten
_ niet eten en tv kijken tegeleijkertijd (dan heb je nl. niet doro wat je eet)
_ schrijf alles op wat je eet en waarom en wanneer
_ doe wat leuks...dan heb je automatisch geen zin en tijd om te eten
(ga trainen, socializeren, dansen, stadten kortom zoveel dingen die je kunt doen zonder dat je trek begint te rkijgen...
TREK indd en geen honger.

koesies

06-08-2005, 10:53



Citaat door ~M@ghrAbiA~:
wat raar
ik heb juist wel honger enzo en eet niet goed maar iets houd mij tegen om niet te eten terwijl ik wel wil

verliefd?

06-08-2005, 19:22
Ik heb dat ook man... Ik wil wel bijkomen dus wat dat betreft wel een voordeel (niet dat ik dan ook echt bijkom ) Maar tis wel irri kloop telkens naar de keuken om wat eten te pakken.. Mensen zien me altijdddd met voedsel.. Zwaaaar irrriiii

06-08-2005, 21:16
Ik heb juist hetzelfde probleem Ik heb een tip voor jullie, misschien helpt het niet, maar bij mij hielp het wel. KAUWGOM! Als je iets kauwt,dan heb je minder trek om iets te eten. Dus probeer mraar.

06-08-2005, 21:25

Citaat door sakina22:
verliefd?
nee..

07-08-2005, 03:49

Citaat door monalisa:
Ik heb juist hetzelfde probleem Ik heb een tip voor jullie, misschien helpt het niet, maar bij mij hielp het wel. KAUWGOM! Als je iets kauwt,dan heb je minder trek om iets te eten. Dus probeer mraar.
JUIST NIET ...Bij mij nieet bij mij is prcies andersom Als ik Kauwgom kauw dan krijg je naa een tijdje honger !! het houd je wel besig maar na een tijdje krijg je heeele erge honger das altijd bij mij

08-08-2005, 10:45

Citaat door monalisa:
Ik heb juist hetzelfde probleem Ik heb een tip voor jullie, misschien helpt het niet, maar bij mij hielp het wel. KAUWGOM! Als je iets kauwt,dan heb je minder trek om iets te eten. Dus probeer mraar.
werkt juist averrechts meid, het stimuleert je kaken juist...en dus je eetlust...
werkt ut wel bij jou dan ben je echt een van de weinige

08-08-2005, 10:45

Citaat door Yasmina014:
Hahaha Dankje voor jullie reacties !
@sakina22: neeh ik eet rustig, en als ik voor tv eet dan zorg ik da ik een bepaalde hoeveelheid opschep op m'n bord en dat eet ik dan op, en niet meer..
En ik eet rustig
en yah voor het meest van m'n tijd ben ik bezig en dan nog begin ik honger te krijgen of zin zal ik maar zeggen..
maar van dat opschrijven zal ik eens proberen !

@monalisa, bedankt ma da is juist ni goe want zo denkt je maag dat er eten gaat komen en begint hij zich klaar te maken om te verteren, maar een kauwgom eet je niet dus blijft die maag maar wachten terwijl hij zich al heeft klaargemaakt en dan krijg je nog meer hongergevoel.
ur welcome

08-08-2005, 15:07
Ik moet wel zeggen als je echt honger hebt en begin je een kauwgom te eten, dan krijg je meer honger, maar als je juist gegeten hebt en dan een kauwom eet, dan krijg je minder snel trek om een tussendoortje te eten of zo. Bij mij is het in ieder geval zo. Ik weet niet hoe het bij jullie is.

08-08-2005, 15:09



Citaat door monalisa:
Ik moet wel zeggen als je echt honger hebt en begin je een kauwgom te eten, dan krijg je meer honger, maar als je juist gegeten hebt en dan een kauwom eet, dan krijg je minder snel trek om een tussendoortje te eten of zo. Bij mij is het in ieder geval zo. Ik weet niet hoe het bij jullie is.
denk echt dat jij een van de weinigeeeeee bent....
ik heb dat nl niet....

08-08-2005, 16:35
Dit zal misschien raar drinken, maar 'light-producten' (zoals Cola light etc) wekt je lustgevoel op. Dit komt door de zoetstoffen die de lightproducten bevatten.
Dus ik raad je aan om niet zoveel light-frisdrank te drinken, maar drink in de plaats daarvoor veel water, val je ook nog `ns af.

09-08-2005, 16:47

Citaat door Yasmina014:
Dankjewel voor de raad!
Maar ik drink sowieso nooit light, alleen hééél af en toe als er echt niets anders is, maar ik drink anders altijd water of appelsiensap, en heel soms eens een glaasje fanta(meestal als ik ergens een broodje ga eten)
Ik was net in 'de Tuinen', zo`n natuur-winkeltje, en daar heb je zulke pillen die je hongergevoel wegnemen. Of het helpt en gezond is?

Moeten we maar `ns uitproberen.

Pagina's : [1] 2