Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Appelazijn...



Pagina's : [1] 2

05-08-2005, 20:45
Heeft er iemand ervaring met appelazijn tijdens het afvallen

Ik hoorde van iemand dat ze na elke maaltijd een lepel appelazijn dronk en daarvan afviel....maar ik vroeg me af of er dus nog meer mensen zijn die dit gebruiken??

05-08-2005, 21:29



Citaat door MaroChickie:
Heeft er iemand ervaring met appelazijn tijdens het afvallen

Ik hoorde van iemand dat ze na elke maaltijd een lepel appelazijn dronk en daarvan afviel....maar ik vroeg me af of er dus nog meer mensen zijn die dit gebruiken??
ja dat wil ik dus ook weten hoor dat het namelijk goed is

07-08-2005, 14:22
wat ik heb gehoord is dat je het niet alleen mag drinken want het is slecht voor je maag je kan het met water mengen maar dat je der van af valt weet ik nie maar het is wel heel erg goed voor je huid het zuiverd je huid en je puisjes gaan er van weg ik gebruik het zelf ook voor dat ik ga slapen en heb er best een hele gave huid van gekregen

07-08-2005, 14:51
er is ook appelazijn in de vorm van een pilletje verkrijgbaar,
maar het heeft alleen werking als je de appelazijn (het pilletje) elke dag inneemt en daarbij niks verder van snoep of dergelijke eet...Heb je dat daarvoor over?..

07-08-2005, 16:18


ik gebruik die appelazijn ook na elke maaltijd doe ik een beetje in een glas water en drink het op, ik heb het gekregen van me moeders vriendinnen die het ook gebruiken en volgens hun val je der wel van af want het verbrand je vet, maar natuurlijk alleen dat gebruiken en junkfood eten, niet bewegen,ongezond eten en onregelmatig eten dan help die azijn niet het is alleen een extra hulpje om sneller af te vallen, ik gebuik het pas een paar dagen maar ik eet gezond en zit sinds kort op fitniss en dat gebruik ik dus als hulpje, maar of het egt egt werkt weet ik niet zekr maar proberen kan geen kwaad tog

07-08-2005, 16:41

Citaat door nadoria1985:
ik heb het een paar maanden uitgeprobeerd, je valt er niet van af alleen je maag gaat er door aan,heel erg maagzuur... als je op natuurlijke basis wilt afvallen dan moet je pu erh thee drinken...............
heb jij ervaring met die thee??

12-08-2005, 12:07

Citaat door laila00:
heb jij ervaring met die thee??
ja dat vraag ik me ook af... en volgens mij kan je niet door de pu erh thee afvallen door normaal te blijven eten.. k denk dat je dan nog erbij moet bewegen en je eetpatroon aan moet passen of is dat niet het geval?

12-08-2005, 12:38

Citaat door MaroChickie:
Heeft er iemand ervaring met appelazijn tijdens het afvallen

Ik hoorde van iemand dat ze na elke maaltijd een lepel appelazijn dronk en daarvan afviel....maar ik vroeg me af of er dus nog meer mensen zijn die dit gebruiken??
je hebt ook appelazijn in de vorm van tablette verkope ze bij de DIE
een vrindin van me nam ze in en ze is er door wel wat afgevalle maar je moet daarbij ook wat op je voeding lette en niet zomaar vanalles in je mond proppe


groetjes midaartje

12-08-2005, 12:48
salamaaaaaaaaaaaaaaam


als je wilt afvallen moet je groene thee drinken 4 glazen per dag of zo dan val je heel snel aaf en het is ook nog goed voor je. Je moet wel nrmaal blijve ete maar geen vettige dinge enz .......

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

12-08-2005, 13:25
Nooit over gehoord. Waar is 't verkrijgbaar?

25-08-2005, 14:00
Afvallen met groene thee

Gepubliceerd op dinsdag 01 maart 2005

Een onderzoek van het Duitse Instituut voor Voedingsonderzoek in Potsdam heeft uitgewezen dat groene thee kan helpen bij het afvallen.
EGCG
De verhalen deden al de ronde: groene thee helpt het metabolisme versnellen en zou daarom goed werken in de strijd tegen overtollige kilo’s. Onderzoekers hebben nu vast kunnen stellen dat een bepaalde stof die in het drankje voorkomt de toename van lichaamsvet bij muizen vermindert. Het bestanddeel zorgt niet dat je minder trek krijgt, maar remt de opname van voedsel in de darmen en bevordert de verbranding van vet. De test met muizen hield in dat ze een vetrijk dieet kregen aangevuld met groene thee. Na 29 dagen waren ze minder zwaar dan hun soortgenoten die het zonder de thee moesten doen. Ook het vetpercentage was drastisch afgenomen. De wetenschappers gebruikten voor de test een extract van de thee, dat voor 94 procent bestond uit de werkzame stof EGCG. Het is nog maar de vraag of EGCG kan worden gebruikt als afslankmiddel.

Gezond
Bij eerdere onderzoeken is al gebleken dat groene thee grote hoeveelheden polyphenolen bevat die het cholesterolgehalte verlagen en het verbranden van vetten verbeteren. EGCG behoort tot deze stoffen. Tevens bezit de warme drank kankerremmende en antibacteriële eigenschappen. Daarbij zou thee een kalmerende werking hebben op de zenuwen. De drank zit boordevol antioxidanten, die de weerstand versterken, en vitamines en mineralen, zoals calcium, magnesium, fluoride en ijzer.Met al deze goede eigenschappen ligt het voor de hand dat groene thee de gevolgen van het ouder worden vertraagt.

Momenteel staat groene thee vanwege de preventieve werking tegen kanker en hartziekten, enorm in de belangstelling. Men doet daar op dit moment allerlei onderzoeken naar. Toch is ook matigheid geboden. In groene thee zit, overigens minder dan in koffie, namelijk ook cafeïne. En wie te veel cafeïne binnenkrijgt, kan last krijgen van rusteloosheid, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen.

25-08-2005, 17:12
Dames er is nix wat ik niet gebruikt hebt qua het afvallen je moet zoiezo 1 ding uit je hoofd halen er is geen wondermiddel..de pu erh thee waarover hier wordt gesproken heb ik meer als vier maanden gedronken en het enige wat ik kon ervaren uit die thee was dat je honger gevoel een beetje onderdrukt werd en je ging er iets minder door snoepen maar zodra je een paaar uur die thee niet had gedronken kwam het honger gevoel weer..daarnaast werken de pu erh thee en de groene thee laxerend dus je moet rust periodes inlassen daarin anders werk je je darmen kapot....dat geldt ook de versie van dokter kneip gewichtsafname het werkt gewoon laxerend allemaal.

appelazijn is goed voor als je vettig gegeten hebt om daarna een 2 lepels in water te doen en op te drinken dat zou er voor zorgen dat de vet minder opgenomen wordt en waardoor je dus niet echt aankomt van je maaltijd maar het is geen afvalmiddel dames want azijn is zuur slecht voor je hart en daarnaast kan je er lelijke maagzweren aan overhouden dat geldt ook net zo goed voor citroen..pas overigens ook op met teveel citroen en sambal dat werkt ook laxerend waardoor je sneller kans hebt op aambeien en dat soort dingen...

wil je afvallen probeer zoveel mogelijk alles op planten basis in te nemen..want je lichaam zal nu niet de tekenen vertonen maar pas over een enkel jaar...

26-08-2005, 15:21


ik drink nu al 5 maanden ofzo groene thee en ik zie egt wel een verschil ik ben 10 kg afgevallen ik woog eerst 65 en nu
weeg ik 55 dus het werkt wel en ik ga er zeker mee door
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

26-08-2005, 15:23

Citaat door miss_naoualtje:
ik drink nu al 5 maanden ofzo groene thee en ik zie egt wel een verschil ik ben 10 kg afgevallen ik woog eerst 65 en nu
weeg ik 55 dus het werkt wel en ik ga er zeker mee door
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wel uitzien dat de groene thee geen mengeling is met berk, want dat kan je nieren beschadigen, pure groene thee is wel gezond ik gaervan uit dat je die gebruikt

26-08-2005, 15:24

Citaat door Poesycat:
Bron?!
http://www.planet.nl/planet/show/id=75098/contentid=555119/sc=66529b

Pagina's : [1] 2