Bekijk volle/desktop versie : Was vandaag Super fit !



05-08-2005, 02:20
WEyoo, ik was echt in vorm, strooide met steekpassen en afstandschoten. De draaiende stift over de keper heen, was wel de mooiste, maar toen kwam de KRAMP!, toen werd het allemaal minder, maar als verdediger was ik een rots in de branding..

Er vanuitgaand, dat ik al een maandje niet gevoetbald heb, vind ik mezelf wel fitjes ... Misschien komt het wel goed met mij

05-08-2005, 17:46



Citaat door Miiszy_PshycoO:
Bsahtek
Oprecht hoor

07-08-2005, 15:10

Citaat door Smolek:
Oprecht hoor
k weet

07-08-2005, 17:10

Citaat door Smolek:
WEyoo, ik was echt in vorm, strooide met steekpassen en afstandschoten. De draaiende stift over de keper heen, was wel de mooiste, maar toen kwam de KRAMP!, toen werd het allemaal minder, maar als verdediger was ik een rots in de branding..

Er vanuitgaand, dat ik al een maandje niet gevoetbald heb, vind ik mezelf wel fitjes ... Misschien komt het wel goed met mij
en toen ging de wekker

08-08-2005, 13:05



Citaat door moes_moeilijk:
smolek is een goeie jongen, ondanks dat hij zich voorstelt als ''de verlosser van het riffijnse kwaad'', wat moeten we ons daarbij eigenlijk voorstellen?
Nee joh, is een ondelinge grap onder vrienden, we zijn allemaal Riffijnen. Maar het klonk zo leuk, dat het gewoon in mn ondertekening moest.