Bekijk volle/desktop versie : wedding pressent......????



05-08-2005, 00:53
wie o wie heeft leuke tips met een leuk kado voor 1 van mijn beste vriendinnen die insha allah gaat trouwen ......
ik vind geld in een envullop zo normaaltjes en ik wil zoiezo ook wel lingerie voor op de henna halen maar ik ik zit met et huwlijks kado... haar mannetje heeft zijn huisje al tip top ingericht dus daar ontbreekt niets aan....weten jullie misschien iets leuks voor mij en nog een paar meiden want we willen met z'n allen 1 kado geven...
nou ik hoor et nog wel
thanx
bslamma

05-08-2005, 01:59


Poeh wat zou je kunnen geven? Je moet haar er mee verassen alleen kan ik nu niet met iets op komen, sorry....

05-08-2005, 02:36
in iedergeval thanx zoubida voor het meedenken....mocht je ergens op komen dan hoor ik et graag
bslamma

05-08-2005, 08:57
Sbah el Ghair,

Als je met meerdere meiden een kado wilt geven dan zou ik een weekendje weg kado doen. Is een heel leuk kado, daar kun je je vriendin zeker mee blij maken inchallah.

05-08-2005, 10:29


Iets voor hun huis?

05-08-2005, 23:47
thanx meiden.... dat van dat weekendje weg is eigenlijk best wel een leuk plan....mis hebben jullie ook nog tips waarheen.....
nou ik hoor het graag van jullie
bslamma

06-08-2005, 00:51
Naar zo'n beauty centrum voor hem en haar, kunnen ze lekker worden gemasseerd, gewoon lekker tot rust komen na die vermoeide bruiloft

08-08-2005, 01:26
hey meiden bedankt allemaal voor jullie reactie's ik heb nog een aantal vragen....ik zit erover na te denken om et bruidspaar 4 dagen naar antalya (turkije) te sturen......het zit namelijk zo de groep bestaat uit 5 meiden en we willen elk ong 100,- geven....ik heb al op een aantal site's gekeken om te boeken maar ik kom telkens boven het te besteden bedrag...hebben jullie mis ervaringen gehad met goedkopere reisbureau's laat het me dan ff weten....
thanx
P.S: het hoeft niet perse antalya te zijn als het maar bij het strand ligt...
bslamma

08-08-2005, 17:48
helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.... .!!!!

08-08-2005, 17:50

Citaat door tashel7it85:
hey meiden bedankt allemaal voor jullie reactie's ik heb nog een aantal vragen....ik zit erover na te denken om et bruidspaar 4 dagen naar antalya (turkije) te sturen......het zit namelijk zo de groep bestaat uit 5 meiden en we willen elk ong 100,- geven....ik heb al op een aantal site's gekeken om te boeken maar ik kom telkens boven het te besteden bedrag...hebben jullie mis ervaringen gehad met goedkopere reisbureau's laat het me dan ff weten....
thanx
P.S: het hoeft niet perse antalya te zijn als het maar bij het strand ligt...
bslamma
je kan hen ook gewoon een privé sauna voor een dag met zwembad enz schenke

08-08-2005, 20:49
Salam meid

Je kunt zoals iemand al zei een grote mand kopen met verschillende dingen erin qua verzorgingg voor hem en haar en je kunt er misschien een bon voor een weekendje weg bij doen(voor bij vb een weekendje spa in belgie, je kunt kijken op http://www.spa.nl en dan toerisme aanklikken)
Je kunt de spullen in de mand daar op afstemmen zoals bv 2 badjassen, verzorgingsproducten, 2 grote baddoeken, tijdschriften, geurtje en enz,
Dat lijkt mij wel leuk

succes en we horen het nog wel

liefs warda