Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Superstyle heeft mijn haar gestraight!



Pagina's : [1] 2 3 4

05-08-2005, 00:03
Ik op dit forum een berichtje gelezen van Superstyle, en ik zocht een kapper die mijn haar kon straighten.
Ik ben gisteren geweest en het resultaat overtrof mijn verwachtingen! Ik kan jullie aanraden er naar toe te gaan als je het gedaan wilt hebben!


05-08-2005, 00:09


Blij dat je tevreden bent

05-08-2005, 00:22

Citaat door duintje:
Ik op dit forum een berichtje gelezen van Superstyle, en ik zocht een kapper die mijn haar kon straighten.
Ik ben gisteren geweest en het resultaat overtrof mijn verwachtingen! Ik kan jullie aanraden er naar toe te gaan als je het gedaan wilt hebben!

waar heb je dat laten doen dan? en ik heb hele dikke krullen denk je dat het bij mij ook lukt? ik wil dat namelijk ook heel graag laten doen

05-08-2005, 00:29
Bij ons heeft ze dat laten doen
Met hele dikke krullen kan het ook idd, we geven nu 50% korting.
Als je echt een hele dikke bos krullen hebt kan het beter gerelaxed worden dan gestraight, geeft een mooier en beter resultaat.
http://www.superstyle.info

05-08-2005, 09:41


nou ik ken een meisje ze had prachtige krullen en heeft het laten straighten, ze heeft nooit meer haar mooie krullen terug gekregen.....

gr

05-08-2005, 10:09
daar ben ik ook bang voor; mn krullen kwijt raken, ik hoor grote enge mythes erover


Ik houd het wel op stylen met styltang en krulspelden!

05-08-2005, 10:30

Citaat door ZiLaaL:
daar ben ik ook bang voor; mn krullen kwijt raken, ik hoor grote enge mythes erover


Ik houd het wel op stylen met styltang en krulspelden!
Als je het 1 keer laten straighten/relaxen om eens wat anders te hebben, heb je na 6-8 maanden weer je "oude" bos krullen terug, net zo als voor die tijd
Straighten en relaxen neemt trouwens 80% van je krul weg, nooit 100%.

05-08-2005, 10:55

Citaat door duintje:
Ik op dit forum een berichtje gelezen van Superstyle, en ik zocht een kapper die mijn haar kon straighten.
Ik ben gisteren geweest en het resultaat overtrof mijn verwachtingen! Ik kan jullie aanraden er naar toe te gaan als je het gedaan wilt hebben!

schijnt enormmmmm slecht vor je haren te zijn meid!

05-08-2005, 11:01

Citaat door sakina22:
schijnt enormmmmm slecht vor je haren te zijn meid!
DAMES laat je niet verleiden door zgn steil haar, het is zeer agressief en wollah je haar wordt nooit meer het zelfde!

Ik heb zelf golvend haar en wilde za3ma super steil haar nou...twas gweoon huilen. De eerste keer van de kapper zag het er prachtig uit maar daarna pfff...

Alles wat chemisch is slecht!!!

05-08-2005, 11:09
Nou ik ben hartstikke tevreden hoor, mijn haar voelt hartstikke zacht aan, verder ken ik ook iemand die het eerder heeft gedaan, en haar haar ging gewoon weer krullen na bijna een jaar, dus daar ben ik niet bang voor. Mensen met permanent krijgen toch ook hun eigen haar weer als het is uitgegroeid?

05-08-2005, 11:37
Nee ik zou het ook niet doen.......... allemaal troep............

05-08-2005, 11:48
wejooow raak ik 1 jaar mijn krullen kwijt
denk je dat ik 1 jaar lang zonder mijn krullen kan ofzo. als ik dat zou kunnen dan zou mijn verloofde het niet kunnen
maar waarom is het zo slecht voor je haar dan?

05-08-2005, 11:57



Citaat door DKNY_Girl:
wejooow raak ik 1 jaar mijn krullen kwijt
denk je dat ik 1 jaar lang zonder mijn krullen kan ofzo. als ik dat zou kunnen dan zou mijn verloofde het niet kunnen
maar waarom is het zo slecht voor je haar dan?
1 jaar nee hoor.......
bij straighten duurt het iets langer voordat je krullen terugkomen, 6-8 maanden, bij relaxen 3-4 maanden, en niet ieder haartype is geschikt om te straighten trouwens.
Ik ga onze behandeling verder niet verdedigen waarom het niet of wel slecht voor je haar is etc, de dames die het willen doen zijn inmiddels toch wel naar ons toegekomen en ergggg tevreden, omdat wij gewoon een heel goed produkt gebruiken, op basis van Kukui Olie, wat je haar tegelijkertijd beschermt tegen uitdrogen, vocht enz.

Ieder haarprodukt bevat chemie, of het nou wax/gel/creme-spoeling/glansspray etc is.

05-08-2005, 12:54

Citaat door DKNY_Girl:
wejooow raak ik 1 jaar mijn krullen kwijt
denk je dat ik 1 jaar lang zonder mijn krullen kan ofzo. als ik dat zou kunnen dan zou mijn verloofde het niet kunnen
maar waarom is het zo slecht voor je haar dan?
als je het zou doen he en je zou een ander meisje zien lopen als exact jou vroegere krullen wollah je zou zeker huilen

05-08-2005, 13:18

Citaat door Braezy:
1 jaar nee hoor.......
bij straighten duurt het iets langer voordat je krullen terugkomen, 6-8 maanden, bij relaxen 3-4 maanden, en niet ieder haartype is geschikt om te straighten trouwens.
Ik ga onze behandeling verder niet verdedigen waarom het niet of wel slecht voor je haar is etc, de dames die het willen doen zijn inmiddels toch wel naar ons toegekomen en ergggg tevreden, omdat wij gewoon een heel goed produkt gebruiken, op basis van Kukui Olie, wat je haar tegelijkertijd beschermt tegen uitdrogen, vocht enz.

Ieder haarprodukt bevat chemie, of het nou wax/gel/creme-spoeling/glansspray etc is.
Waar is je kapsalon gelegen ? is het in nederland of belgie ? ik ben wel geinteresseerd. maar ik heb wel geen krullen of kroeshaar ? mijn haar is eigenlijk niet stijl maar golvend. is het voor mij ook geschikt?

Pagina's : [1] 2 3 4