Bekijk volle/desktop versie : Waar kan ik betaalbare tafellakens (rond) kopen?



04-08-2005, 16:41
Salaam,

Wie weet waar ik tafellakens kan kopen voor ronde tafels. Ik ben bij de meeste zaken waar ze deze zouden moeten hebben geweest (Blokker, V&D, Xenos, Hema, Ikea, Action, Bijenkorf etc. ) Maar de keuze is zeer beperkt, als je wat vindt is het niet in de juiste maat (tafel is namelijk 1.50 cm) of ze hebben nauwelijks tafellakens in een ronde formaat of de prijs laat het niet toe (minimaal 25 euro voor een simpel laken). Wie heeft er tips, ideeën, suggesties?

Bij voorbaat mijn dank!

05-08-2005, 00:00



Citaat door Amirak:
Salaam,

Wie weet waar ik tafellakens kan kopen voor ronde tafels. Ik ben bij de meeste zaken waar ze deze zouden moeten hebben geweest (Blokker, V&D, Xenos, Hema, Ikea, Action, Bijenkorf etc. ) Maar de keuze is zeer beperkt, als je wat vindt is het niet in de juiste maat (tafel is namelijk 1.50 cm) of ze hebben nauwelijks tafellakens in een ronde formaat of de prijs laat het niet toe (minimaal 25 euro voor een simpel laken). Wie heeft er tips, ideeën, suggesties?

Bij voorbaat mijn dank!
je kan ze laten maken,koop stof en laat ze maken,is voordelig

05-08-2005, 02:11
Bij de turk in de buurt. Die verkopen ze meestal in alle kleuren en niet zo prijzig

05-08-2005, 08:48

Citaat door Amirak:
Salaam,

Wie weet waar ik tafellakens kan kopen voor ronde tafels. Ik ben bij de meeste zaken waar ze deze zouden moeten hebben geweest (Blokker, V&D, Xenos, Hema, Ikea, Action, Bijenkorf etc. ) Maar de keuze is zeer beperkt, als je wat vindt is het niet in de juiste maat (tafel is namelijk 1.50 cm) of ze hebben nauwelijks tafellakens in een ronde formaat of de prijs laat het niet toe (minimaal 25 euro voor een simpel laken). Wie heeft er tips, ideeën, suggesties?

Bij voorbaat mijn dank!
ook de marokaan heeft ze en je weet als je er een paar koopt bij hen dan krijg je bijna altijd minimaal een kwart gratis als je maar je mondje opentrekt.

05-08-2005, 16:11



Citaat door Amirak:
Salaam,

Wie weet waar ik tafellakens kan kopen voor ronde tafels. Ik ben bij de meeste zaken waar ze deze zouden moeten hebben geweest (Blokker, V&D, Xenos, Hema, Ikea, Action, Bijenkorf etc. ) Maar de keuze is zeer beperkt, als je wat vindt is het niet in de juiste maat (tafel is namelijk 1.50 cm) of ze hebben nauwelijks tafellakens in een ronde formaat of de prijs laat het niet toe (minimaal 25 euro voor een simpel laken). Wie heeft er tips, ideeën, suggesties?

Bij voorbaat mijn dank!
Bij de dappermarkt in amsterdam staat altijd een marokkaan, hij heeft altijd ronde tafellakens voor € 3.00 per stuk.
En anders zelf stof kopen en maken.

06-08-2005, 13:42
ja ik weet niet van waar je bent..maar in reu de brabbant in brussel vind je die zeker..en nog voor aardige prijzen...