Bekijk volle/desktop versie : irak wordt wreed aangevallen



Pagina's : [1] 2

25-03-2003, 21:25
assalamoleikum wr wb beste broeders en zusters

Al een lange tijd spoken er allerlei vragen door mijn hoofd die voornamelijk betrekking hebben tot de huidige toestand waarin wij Moslims leven. Maar nu Irak zo bruut wordt aangevallen is er binnen in mij iets geknapt.

Ik voel zoveel woede en verdriet tegelijk dat ik soms gewoon niet meer weet wat ik er mee aan moet. Kortom dit moet mij van het hart af.
MedeMoslims waar zijn wij mee bezig wat doen wij met onze levens!!! Hoeveel Moslims moeten nog bruut worden gemarteld worden verkracht worden vermoord worden uitgehongerd etc voordat wij wakker worden. Waarom zien we doenja als iets, waarom wordt het verafgod.
Waarom is iedereen zo bang voor de dood, omdat ze hen luxe autos en huizen en niet te vergeten geld niet willen achterlaten.
Wanneer dringt het nou tot ons door dat deze wereld geen enkel graad telt bij Allah swt het is een tijdelijke verblijfplaats. Het is een beproeving.
Mede Moslims wij worden beproefd kijk wat ze met onze broeders en zusters doen. Hoe kunnen we nog vredig slapen en eten en lachen. Terwijl kinderen vrouwen mannen plat worden gebombardeerd. Hoe kunnen wij uberhaubt voor Allah swt verschijnen en dit verklaren. Als er ons wordt gevraagd wat heb je gedaan toen je zag dat je broeder en zuster werd uitgemoord wat heb je gedaan toen je godsdienst werd aangevallen. Wat antwoord je dan aan de Heer: Oh ik was bang om de doenja te verlaten ik werd niet aangevallen mijn familie ook niet wat kon ik doen ik kon niets doen. Ik heb me vol gevreten en liep in de duurste kledij en en reed in mijn nieuwste auto maar vergeet niet toen ik dit allemaal deed ik steeds moest denken aan wat de moslims werd aangedaan.
Medemoslims wat voor gezicht zullen we hebben wat voor schaamte en spijt zullen we voelen. Wacht niet totdat het te laat is en je in je graf wordt ondervraagd. Wordt wakker en zie de tekenen die Allah aan ons geeft. Stop met leven voor doenja begin te leven voor al achira.

Geloof me terwijl ik dit schrijf schieten de tranen in mijn ogen en voel ik de woede in mijn hart. Ik ben bang voor ons. Wat is er van ons terrecht gekomen. Hoe kunnen wij nou nog trots zijn en met opgeheven hoofd rondlopen. Ik zou het liefst door de grond willen zakken voor schaamte die ik voel voor Allah swt en vrees. Vrees Allah swt en verricht taubah. Stop met leven in luxe geef zoveel je kan missen weg aan die het echt nodig hebben. Maar het belangrijkst sta zo sterk in je schoenen dat je bereid bent om te vechten vechten voor de Moslims en de Islam. Zodat wanneer je nodig bent je er klaar voor bent om zelfs met je leven voor de zaak van Allah swt te vechten. Dat is de Islam. Niet dat als we worden aangevallen dat je je als een laf persoon gaat verstoppen uit vrees dat je dood gaat en sterft als een lafaard. Nee sterf in je eer sta op en vecht.

De boodschapper van Allah swt heeft gezegd:
Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is moet het met zijn hand veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart. Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof.
overgeleverd door moeslim

Oorlogsvoering is alleen toegestaan : 1Als een moslimland wordt aangevallen, 2 tegen personen die het op vreedzame wijze verkondigen en verspreiden van de Islam tegen gaan,
3 tegen afvalligen van de Islam.

Wellicht zal ieder zich afvragen wat hij nou kan doen.
Allereerst nooit te vergeten dua te doen voor onze broeders en zusters dat is wel het minste.
Ten tweede zoals ik al zei zoveel mogelijk geld geven aan die het nodig hebben en het aan betrouwbare organisaties geven. Je kan ook bijv: markten ed organiseren en de opbrengsten ervan weer geven aan de moslims.
Ten derde bereid zijn jihad te voeren als dat mogelijk is. En onze kinderen zo op te voeden dat ze hetzelfde bereid zijn te doen. Zodat we ons geloof en de moslims verdedigen. Kijk naar de koefar zelfs zij helpen elkaar en wij staan er als standbeelden bij!!!!!!!!!!!!
We verkeren nu in staat van een oorlog zorg ervoor dat je je voorbereid en dat jij de koefar voor bent. Voordat morgen de bom op jouw hoofd valt!!!!!!

Laten we proberen met elkaar allemaal op zijn minst samen te denken en te overleggen wat nou precies het beste is. ALs wij de eerste stap zetten zal Allah swt de rest inschaallah vergemakkelijken.

Moge Allah swt mij en al onze broeders en zusters inschaalaah vergeven voor onze fouten en onze Iman sterker maken. Moge Allah swt de kofaar laten boeten voor wat ze de moslims aandoen.
Ja raab help de Moslims schenk hen standvastigheid geduld en vertrouwen schenk hen wijsheid ja raab help de Irakeese bevolking tegen de vervloekte sheitan bush!!!!!!

Ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en

Asslamoleikum wr wb

25-03-2003, 21:45


n3am a gouya,

Ik krijg alleen maar hoofdpijn bij het zien van de verschrikkelijke beelden, heb me voorgenomen om geen nieuws meer te kijken. Allah nsar el msalmien ou allah ie jaghod 7akhom.

25-03-2003, 22:35
wallahi broeder allah gaat ons niet helpen pas als we terug gaan naar

de kitaab en de souna met de begrip v de sahaba beginnen te praktizeren.

25-03-2003, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door maimoun
wallahi broeder allah gaat ons niet helpen pas als we terug gaan naar

de kitaab en de souna met de begrip v de sahaba beginnen te praktizeren.
Salaam aleikom

Moge Allah je belonen akhi..... Mooi verwoord

Is het niet zo dat we dit wat er nu gebeurt met onze broeders en zuster als bestraffing kunnen zien...?! Omdat we de Qoraan, en Sounna niet meer als leiddraad nemen in het leven....?!

Kkan iets herinneren van dat een Moslim in dit tijdelijke leven veel beproevingen zal tegenkomen, Dat Allah SWT zijn bestraffing zal versnellen in dit leven....? Allah ou Aliem....

InschAllah zullen we veel doe'a doen, Is onze sterke wapen die vaak onderschat wordt......

26-03-2003, 17:37


assalamoleikum wr wb

Ja beste broeder ik geloof dat je wel gelijk hebt
Wa alahoe ar lem
assalamoleikum

26-03-2003, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door ArabischeHomo
-Blurp-
LA HAWLA WA LA QOWATA ILA BILLAH

TAQIE ALLAH YA AGHIE DENK AAN DE DOOD BROEDER EN DENK DAT ALLES WAT JE ZEGT OVER JE GESCHREVEN WORDT.

26-03-2003, 21:41
asallamoe 3aliekoem,

ik heb echt gejankt met het leVen van jou bericht zoals jij
voel ik keer op keer woede en haat en verdriet
je het helemaal gelijk sommige broeder en zusters zijn nog niet wakker
ik vind et zoo erg wat ze met mij zusters en broeders doen
het is hartzeer het is niet om teschrijven maar je moet et voelen
om die kinderen tezien zo verdwaald zo alleen pijn in hun ogen van verdriet vragend waar hun ouders zijn hoe kun je zoiets doen \
maar dan heb je volgens mij geen hart maar een hart van steen
want wat ze nu doen is gewoon niet normaal...
allah ie sabarna oe 3awoen koel mosslimin
asallamoe 3aliekoem wr wb
yasmin

26-03-2003, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door maimoun
assalamoleikum wr wb

Ja beste broeder ik geloof dat je wel gelijk hebt
Wa alahoe ar lem
assalamoleikum
Allah ou Aliem...

InschAllah zal het ons terug brengen naar kitaab en sounna....

(Kben een zuster )

Khair InschAllah......

Salaam aleikom......

26-03-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door HeyoanTX
Musa zegt zelf dat eenieder die zich tegen het Joodse Volk oprukt vervloekt zal zijn. . Misschien heeft het Westen de juiste keus gemaakt om zich achter de Joden te scharen opdat zij zich niet de hiel van Allah tegen zich opgeheven krijgen en gestraft worden zoals nu het geval met de Moslimbroeders het geval is.
assalamoleium wr wb

Ik weet in principe niet wat je bent Moslim of jood maar ik ben het absoluut niet met je eens. Ik zou zeggen vrees Allah swt en pas op met je uitspraken want jij zal daar bij Allah swt verantwoording moeten afleggen.
Degene die zich tegen de Islam oprukt zal zeker vervloekt zijn. En niemand zal veilig zijn voor de bestraffing van Allah swt ook niet Amerika waar ze zich ook maar zal verschuilen.
En ik zal wat er nu gebeurt met de Moslims niet zien als een bestraffing maar eerder als een beproeving.

Wa allahoe a3lem
Salamoleikum wr wb

26-03-2003, 23:08

Citaat:
Origineel gepost door HeyoanTX
Musa zegt zelf dat eenieder die zich tegen het Joodse Volk oprukt vervloekt zal zijn. . Misschien heeft het Westen de juiste keus gemaakt om zich achter de Joden te scharen opdat zij zich niet de hiel van Allah tegen zich opgeheven krijgen en gestraft worden zoals nu het geval met de Moslimbroeders het geval is.
ik krijg steeds sterk het vermoeden dat jij joods bent

26-03-2003, 23:17
De enige manier om de duivel beni el kilab zionbeesten te bestrijden is zelfmoord aanslagen op de kwetsbaar plekken.
Allah heeft ons altijd gewaarschuwd van de duivel.Bevecht hem met alle middelen..
vernietig de zionbeest hij zit overaal en is kwetsbaar..el jihaaaad

27-03-2003, 16:57
jammer v de moslims v tegenwoordig praten veel maar praktizeren niks

allaho elmost3aan.

27-03-2003, 20:20



Citaat:
Origineel gepost door maimoun

MedeMoslims waar zijn wij mee bezig wat doen wij met onze levens!!! Hoeveel Moslims moeten nog bruut worden gemarteld worden verkracht worden vermoord worden uitgehongerd etc voordat wij wakker worden. Waarom zien we doenja als iets, waarom wordt het verafgod.
Heb je het hier nu over de daden van Bush of Saddam? Wat je hier beschrijft heeft meer te maken met de 30 jaar dat Saddam Hoessein en zijn regime aan het bewind is (geweest).


Citaat:
Origineel gepost door maimoun

Ten derde bereid zijn jihad te voeren als dat mogelijk is. En onze kinderen zo op te voeden dat ze hetzelfde bereid zijn te doen. Zodat we ons geloof en de moslims verdedigen. Kijk naar de koefar zelfs zij helpen elkaar en wij staan er als standbeelden bij!!!!!!!!!!!!
We verkeren nu in staat van een oorlog zorg ervoor dat je je voorbereid en dat jij de koefar voor bent. Voordat morgen de bom op jouw hoofd valt!!!!!!
Niet om het een of ander....wat jij voorstelt met je kinderen wordt ook wel indoctrinatie bedoeld. Op deze wijze worden in verschillende landen sommige kinderen grootgebracht met als enige doel het haten van amerika en de Joden zodat de kinderen later met zelfmoordaanslagen onschuldige burgers vermoorden. Kleine kinderen worden op deze wijze opgevoed tot lopende instabiele psychisch in de war zijnde tijdbommen.

Dit heeft helemaal NIETS met de ISLAM en met moslims te maken! (dus doe niet zo alsof dat wel zo is)

27-03-2003, 20:22

Citaat:
Origineel gepost door maimoun
assalamoleikum wr wb beste broeders en zusters

Ten derde bereid zijn jihad te voeren als dat mogelijk is. En onze kinderen zo op te voeden dat ze hetzelfde bereid zijn te doen. Zodat we ons geloof en de moslims verdedigen.
Wellicht ben je zelf ook op deze wijze geindoctrineerd.

Alsjeblieft wordt wakker hieruit en denk in termen van liefde voor al je medemensen.

27-03-2003, 23:18

Citaat:
Origineel gepost door NewMessage
Heb je het hier nu over de daden van Bush of Saddam? Wat je hier beschrijft heeft meer te maken met de 30 jaar dat Saddam Hoessein en zijn regime aan het bewind is (geweest).



Niet om het een of ander....wat jij voorstelt met je kinderen wordt ook wel indoctrinatie bedoeld. Op deze wijze worden in verschillende landen sommige kinderen grootgebracht met als enige doel het haten van amerika en de Joden zodat de kinderen later met zelfmoordaanslagen onschuldige burgers vermoorden. Kleine kinderen worden op deze wijze opgevoed tot lopende instabiele psychisch in de war zijnde tijdbommen.

Dit heeft helemaal NIETS met de ISLAM en met moslims te maken! (dus doe niet zo alsof dat wel zo is)
Beste broeder ik zou zeggen wordt wakker en ontwaak ui het mooie beeld dat het westen voor je houdt. Tuurlijk heb ik het over wat bush nu doet. Blijkbaar rechtvaardig je de oorlog die deze harteloze bruut voert omdat je vindt dat Saddam ergere dingen heeft gedaan. Ik zou je dan willen duidelijk maken dat jij degene bent die gehersenspoelt wordt en bent door het Westen.
Wordt het Iraakse volk al jaren lang getreiterd en geterroriseert met bommen en oorlogen omdat Saddam zogenaamd zo slecht is. Wil jij mij nu zeggen dat jij dit terecht vindt. Als hij echt een probleem met Saddam had ok maar wij weten waar deze oorlog echt omdraait. Amerika wil altijd overal de baas blijven en politieagentje spelen. Deze oorlog draait puur om de olie en de macht die Amerika wil uitbreiden in het Midden Oosten. En ondertussen moeten de Moslims hier onder leiden en afgeslacht worden. Beste broeder ik voel echt met je mee dat je echt gelooft in het samenzweringscomplot dat het westen voor je ogen houdt.

Kijk beste broeder je overige commentaar dat wat ik zei niets met de Islam te maken heeft geeft alleen weer wat voor hart je hebt. (namelijk moslims worden aangevallen vermoord maar het heeft niets met de Islam te maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! )
Nee broeder probeer je egoïsme en je harteloosheid niet te rechtvaardigen met het feit dat de oorlog niets met de islam te maken heeft. Omdat jijzelf zo bang bent dit wereldse leventje van je te verlaten. Dood ga je toch broeder. Maar je moet niet denken dat dat dan je verantwoordelijkheden ten opzichte van je mede moslims kwijtscheldt. Integendeel zelf. Zie je die woorden die je hebt gezegt zeg ze als je voor Allah swt verschijnt ook en kijk dan of ze je kunnen helpen tegen de bestraffing van Allah swt. Nee broeder je vergist je je vergist je diep en gelooft in leugens en bedrog moge Allah je doen ontwaken voordat het te laat is.
En wat betreft landen die kinderen opleiden voor jihad die krijgen mijn zegening. Aangezien de leger ook soldaten rekruteert om de moslims af te maken maar nee dit is dan geen propaganda. En al die films die Amerika uitbrengt over Moslims als terroisten die uiteindelijk verslagen worden. Dit is zeker ook geen propaganda. Alsjeblieft zeg ik kan nog wel uren door gaan maar Allah leidt wie hij wil.

Hoop dat je taubah zal verrichten en zal terugkeren naar de waarheid zal dua voor je doen broeder.
Moge Allah swt ons allen inschaalaah helpen en leiden naar het goede.

Assalamoleikum wr wb

Pagina's : [1] 2