Bekijk volle/desktop versie : Terreurverdachte Soumaya S. ontkent aantijgingen



Pagina's : [1] 2

03-08-2005, 20:54
EXCLUSIEF OP BNR: Terreurverdachte Soumaya S. ontkent aantijgingen

De vrouwelijke terreurverdachte Soumaya S. spreekt de beschuldigingen aan haar adres tegen.

In een telefoongesprek met BNR Nieuwsradio bestrijdt ze dat ze haar zus, die bij een apotheek in Den Haag werkt, om adressen van politici heeft gevraagd.

Soumaya S. in gesprek met BNR redacteur Jeroen Stans

,,Dat is helemaal niet waar. Denkt u nou werkelijk dat als ik iets van plan zou zijn geweest, dat ik daar mijn zus voor moet hebben. We hebben toch tegenwoordig google?

Volgens haar kloppen de gegevens van het verslag niet. ,,Er is niet gezegd wanneer het plaats zou hebben gevonden en waarom"?

,,Het is gewoon een wanhoopsdaad van de AIVD", zegt ze vanuit de gevangenis in Zwolle waar ze vastzit. ,,Maar ik begrijp het wel, want zij moeten ook steeds op het matje komen van waar blijft die lijst van 150 personen. Maar ik neem het ze ook niet kwalijk want ze zijn pas bij 31, inclusief ik."

Wat er tussen haar zus en haar dan wel is voorgevallen, wilde Soumaya niet zeggen.

Ze werd op 22 juni dit jaar gearresteerd bij het Amsterdamse station Lelylaan, waar ze in de auto zat met haar man Nouriddin el F. Volgens justitie had die een doorgeladen machinepistool binnen handbereik. Soumaya zegt niet van het wapen te hebben geweten. Volgens haar is het niet waar dat Nouridin zenuwachtig achterom keek omdat hij dacht gevolgd te worden.

Volgens de officieren van justitie die de Hofstad-groep vervolgen, heeft de aanhouding van Soumaya en haar vriendin Martine van den O. geleid tot belastende verklaringen voor de Hofstad-groep. Maar Soumaya zelf zegt naast Nouriddin geen leden van de groep te kennen.

De raadsman van Soumaya S. bevestigt dat het zijn cliënt is die BNR Nieuwsradio belde. Hij wilde niet on the record reageren.

Bron: http://www.bn.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=S%7C441bd5c1a25d2877 %7CN%7C0&src=redactie&newsPanel=uitgelicht&id=295

03-08-2005, 20:58


Wat een domme doos. Ze heeft meteen gezegt dat ze a) lid is van de terreurgroep, B hoe groot de terruergroep ongeveert is. Ze heeft meteen ook tegenstrijdig gewerkt:

Citaat:
,,Maar ik begrijp het wel, want zij moeten ook steeds op het matje komen van waar blijft die lijst van 150 personen. Maar ik neem het ze ook niet kwalijk want ze zijn pas bij 31, inclusief ik."
en


Citaat:
Maar Soumaya zelf zegt naast Nouriddin geen leden van de groep te kennen.
Daarnaast is bekend dat zowiezo alle telefoongesprekken worden afgetapt dus beweren dat iets een leugen is is zinloos gerechtelijk gezien.

Ik snap nu wel ongeveer uit wat voor debielen de hofstadgroep bestaat. Als ik zo kijk naar deze domme dood en Mo B. snap ik wel waarom ze hun leven willen offeren, alleen dood zijn ze een aanwinst voor de maatschappij.

03-08-2005, 21:14
waT WAS die meid van plan ?

04-08-2005, 01:14

Citaat door leilaetta:
waT WAS die meid van plan ?
Dat zijn allemaal valse aantijgingen zuster, oegt Soumaya was een praktizerende zuster en kende haar persoonlijk. Je moet niet geloven wat de media zegt, is allemaal vals.

Wa salaam,

Charaf Eddine

04-08-2005, 01:16


Ik zie een toename van gefrustreerde Fortuynisten, die deze mooie website komen vervuilen met hun Nazistische gedachtengoed....... Moderatoren staan erbij en kijken ernaar............

04-08-2005, 01:19

Citaat door Abu_Charafedine:
Dat zijn allemaal valse aantijgingen zuster, oegt Soumaya was een praktizerende zuster en kende haar persoonlijk. Je moet niet geloven wat de media zegt, is allemaal vals.

Wa salaam,

Charaf Eddine
Haha je en Nouriddin el F ging voor de daklozen koeien schieten zodat ze gratis konden eten, dream on !!!

04-08-2005, 01:34
"Terreurverdachte Soumaya S. ontkent aantijgingen "

Gut...'t is niet waar...! Ze ontkent het, en het zijn leugens van de media en de politie!

Wie had dat nu verwacht...

04-08-2005, 01:44

Citaat door Abu_Charafedine:
Dat zijn allemaal valse aantijgingen zuster, oegt Soumaya was een praktizerende zuster en kende haar persoonlijk. Je moet niet geloven wat de media zegt, is allemaal vals.

Wa salaam,

Charaf Eddine

Ik denk dat je je vergist. Dat gebeurt in verweggistan, waar homo's worden veroordeeld tot de dood. En neen niet omdat ze homo zijn, maar omdat ze zogenaamd iemand hebben verkracht.
Die Soumaya muts mag blij zijn dat ze hier in Nederland is gepakt, en niet in zo'n griezelig land ergens in het MO, want dan was ze allang gestenigd, met of zonder proces.

04-08-2005, 09:04

Citaat door Hazouz_54:
Ik zie een toename van gefrustreerde Fortuynisten, die deze mooie website komen vervuilen met hun Nazistische gedachtengoed....... Moderatoren staan erbij en kijken ernaar............
zo lang het bij nette woorden blijft hoeven wij niet op te treden

04-08-2005, 09:09
Deze meid doet zoals zoveel moslims uit noord-Afrikaanse gebieden, alles ontkennen terwijl bewijs voor hun neud ligt.:-)

Dat zie je zelfs bij 'heterdaadjes'.

04-08-2005, 10:40

Citaat door Hazouz_54:
Ik zie een toename van gefrustreerde Fortuynisten, die deze mooie website komen vervuilen met hun Nazistische gedachtengoed....... Moderatoren staan erbij en kijken ernaar............
Ik plaats een bericht en mijn mening over die Nazi-mensen die zijn opgepakt van de hofstadgroep. Maar je hebt tot nu toe nog iedere poging gegrepen om mij geband te krijgen bij het openen van een nieuw topic door mij. Ga ergens anders kruisridder spelen zeg.

04-08-2005, 10:50
Soub7anaAllah,

Wat ik niet begrijp is waarom mensen praten over dingen waar ze geen verstand van hebben.

Horen twee dingen op het nieuws en denken meteen het is waar!!!!!!!!!!!!

Zoals al eerder is gebleken moet je niet alles geloven wat ze op het nieuws zeggen.

Dus mensen ga niet klakkeloos de media napraten, terwijl je niet eens weet of het waar is!!!!!!!!!!!!!!!!

04-08-2005, 10:59


nogmaals, zolang iemand hier zijn eigen mening tot uiting brengt en niet gaat schlden of vloeken treden wij niet op. iedereen heeft het recht te zeggen wat hij/zij wilt vindt, mits dit niet persoonlijk gericht is.

04-08-2005, 11:08
Eeeh... mits dit niet persoonlijk gericht is...? Dan ken ik er nog wel een paar...

04-08-2005, 11:18
Terwijl de Koran liegen uitdrukkelijk verbiedt.

( Maar dat geldt ook voor doden en daar houdt ook niet iedereen zich aan).

Pagina's : [1] 2