Bekijk volle/desktop versie : 14 Amerikaanse Mariniers gedood bij de Syrische grens



Pagina's : [1] 2

03-08-2005, 17:10
14 U.S. Marines Killed Near Syria Border
AP - 54 minutes ago

BAGHDAD, Iraq - A Marine amphibious assault vehicle on patrol during combat operations near the Syrian border hit a roadside bomb Wednesday, and 14 Marines were killed in one of the deadliest single attacks in Iraq against American forces. A civilian interpreter also was killed in the bombing, which came two days after seven Marines died in the same area during combat with insurgents. At least 1,820 members of the U.S. military have died since the Iraq war began in March 2003, according to an Associated Press count

bron : yahoo

03-08-2005, 17:11


Tja kan gebeuren in zo'n oorlog :-(

03-08-2005, 17:13
Ze hebben er niets te zoeken, waren ze maar lekker thuisgebleven..

03-08-2005, 17:18
opgerot met die varkens

03-08-2005, 17:18


Allahoe Akbar!!!!!!!!!!!!!!!!

03-08-2005, 17:21

Citaat door chicoo13:
Allahoe Akbar!!!!!!!!!!!!!!!!
Abracadabra en daar is die achterlijke weer
Nog een maand geduld,en de school is weer in aan tocht

03-08-2005, 17:22
dat is niets vergeleken met hoeveel irakezen ze hebben gedood

03-08-2005, 17:22

Citaat door Aegir:
Helaas durven de "dappere" strijders niet te vechten, weer zo'n laffe bom.

En daarnaast staat dit er ook nog in dat artikel op Yahoo:

At least 39 American service members have been killed in Iraq since July 24 — all but two in combat. In addition, the Iraqi Defense Ministry said that since the beginning of April, more than 2,700 Iraqis — about half of them civilians — had been killed in insurgency-related incidents.

http://news.yahoo.com/s/ap/20050803/ap_on_re_mi_ea/iraq;_ylt=AkmShTxDTemFBM39sih7ades0NUE;_ylu=X3oDMT A3b3JuZGZhBHNlYwM3MjE-
HAHaHAhAHahahahhHAahah ze zijn zeker dapperder dan die kk amikanen..
want t zijn de kk amerikanen die vanaf 200 meter bommen op onschuldige burgers leggen....en wallah ik vind zulke nieuws heeerlijk...

en ik hoop ook dat er meeeer amerikanen gaan sneuvelen...

03-08-2005, 17:22

Citaat door Aegir:
Helaas durven de "dappere" strijders niet te vechten, weer zo'n laffe bom.

En daarnaast staat dit er ook nog in dat artikel op Yahoo:

At least 39 American service members have been killed in Iraq since July 24 — all but two in combat. In addition, the Iraqi Defense Ministry said that since the beginning of April, more than 2,700 Iraqis — about half of them civilians — had been killed in insurgency-related incidents.

http://news.yahoo.com/s/ap/20050803/ap_on_re_mi_ea/iraq;_ylt=AkmShTxDTemFBM39sih7ades0NUE;_ylu=X3oDMT A3b3JuZGZhBHNlYwM3MjE-
De helft is gewoon doodnormale/ongewapende burger. US, land van vrijheid en democratie?! ( Ja, ammehoela! )

Even een aantal feitjes:


Citaat:
505: Number of American soldiers who have died during the invasion and occupation of Iraq so far (as of January 23, 2004)

232: Number who died in combat

501: Number of American servicemen to die in Iraq from the beginning of the war - so far



Meer leuke cijfertjes: http://kliman.com/numbers.htm

03-08-2005, 17:26
In een oorlog vallen nu eenmaal doden.Treurig voor de familieleden van die militairen overigens.

03-08-2005, 17:27

Citaat door AMAR___420:
14 U.S. Marines Killed Near Syria Border
AP - 54 minutes ago

BAGHDAD, Iraq - A Marine amphibious assault vehicle on patrol during combat operations near the Syrian border hit a roadside bomb Wednesday, and 14 Marines were killed in one of the deadliest single attacks in Iraq against American forces. A civilian interpreter also was killed in the bombing, which came two days after seven Marines died in the same area during combat with insurgents. At least 1,820 members of the U.S. military have died since the Iraq war began in March 2003, according to an Associated Press count

bron : yahoo
Zulk nieuws maakt me altijd zo blij weer 14 Zionistische Amerikanen enkeltje naar de Hel

03-08-2005, 17:29

Citaat door AMAR___420:
14 U.S. Marines Killed Near Syria Border
AP - 54 minutes ago

BAGHDAD, Iraq - A Marine amphibious assault vehicle on patrol during combat operations near the Syrian border hit a roadside bomb Wednesday, and 14 Marines were killed in one of the deadliest single attacks in Iraq against American forces. A civilian interpreter also was killed in the bombing, which came two days after seven Marines died in the same area during combat with insurgents. At least 1,820 members of the U.S. military have died since the Iraq war began in March 2003, according to an Associated Press count

bron : yahoo
Allahoe akbar!!!!

03-08-2005, 17:30



Citaat door Muhammed_Ali:
inmiddels zijn al 300 varkens omgekomen door friendly fire of ongelukken ed.



thats the easy way

03-08-2005, 17:30

Citaat door Aegir:
Dat is mijn punt niet........Je begrijpt het niet, geloof ik.

Wat ik zeg is dat die jihadprutsers meer civiele slachtoffers daar maken dan dat ze Amerikanen doden.

Die 1350 Iraqi's (helft is namelijk niet civiel) daar zullen zowel terroristen evenals Iraakse politieagenten/soldaten tot gerekend worden.
Terroristen? Ik wil ze geen terroristen noemen.
Men verdedigt hun vaderland met alle mogelijke middelen, daarvoor heb ik veel respect. Ook als er civiele doden bij vallen.
Het land binnengedrongen zonder geldige reden, en momenteel is het een grotere chaos dan dat het onder het bewind van S. Hoessein was.

- Ik begrijp je punt.

03-08-2005, 17:32

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Terroristen? Ik wil ze geen terroristen noemen.
Men verdedigt hun vaderland met alle mogelijke middelen, daarvoor heb ik veel respect. Ook als er civiele doden bij vallen.
Het land binnengedrongen zonder geldige reden, en momenteel is het een grotere chaos dan dat het onder het bewind van S. Hoessein was.

- Ik begrijp je punt.

Pagina's : [1] 2