Bekijk volle/desktop versie : Moeder gooit kind tien meter omlaag bij brand



Pagina's : [1] 2

03-08-2005, 13:36
Woensdag 3 Augustus 2005

Moeder gooit kind tien meter omlaag bij brand

Gewonden bij brand aan Dordtselaan



Citaat:


Rotterdam - In paniek heeft een moeder gisteren haar 3-jarige dochtertje van de vierde verdieping laten vallen, na een keukenbrandje in haar huis aan de Dordtselaan in Rotterdam. De vrouw schrok van de dichte rook en wilde haar dochter in veiligheid brengen. Het kind viel tien meter lager op het terras en raakte zwaar gewond. Ook tien omwonenden raakten gewond.

Een ooggetuige vertelt dat de moeder ook een tweede kind naar beneden wilde gooien, maar daar van afzag toen iemand riep: 'Niet doen!'' De brandweer bracht even later de baby, die de vrouw uit het dakraam hield, via de ladder naar beneden. De moeder volgde even later. De andere bewoners verlieten de portiekwoning langs de voordeur, samen met de buren. Verschillende mensen hadden te veel rook ingeademd en werden naar het ziekenhuis gebracht.



http://www.rd.nl

vermoedelijk dacht de vrouw haar kind te redden van de verbrandingsdood .

erg triest wat daar gebeurt is .
tijd dat al die woningen met houten vloeren afgebroken worden . zeker nu allerlij autochtonen huizen in de fik steken .

03-08-2005, 13:43



Citaat door Banoneon:
Het is 'allerlei'
Voor de rest geven jouw postings enkel blijk van de grootste stompzinnighheid en domheid
Bedenk dat jij je op een Moslimsite bevindt, laat Moslims in hun waarde en val hen niet altijd aan..........

03-08-2005, 13:47
De paniek moet toch wel erg zijn, wil je je kind van 10 meter hoog naar beneden gooien.

03-08-2005, 13:47

Citaat door Banoneon:
Ik ben hier op een Nederlandse site.
En zijn walgelijke postings hebben niets met de islam te maken, net zoals evenmin jij iets met de islam te maken hebt.
Btw, waarom lul jij zo eindeloos graag?
Rascisme en Discriminatie worden hier niet getolereerd !!!!!!!!

03-08-2005, 13:52



Citaat door Banoneon:
Je hebt naäpers, en je hebt naduimers.
Zij die zelf niet denken, maar laten denken.
ps:Goede raad, laat een verstandiger persoon voor je denken.
Yo Mo_7 vergeet deze Moslimhater, hij is het niet waard. Je moet gewoon niet meer reageren op zijn postings, laat hem maar lekker dood gaan van de Feksa !!!

03-08-2005, 13:53

Citaat door mohammedALI:


vermoedelijk dacht de vrouw haar kind te redden van de verbrandingsdood .

erg triest wat daar gebeurt is .
tijd dat al die woningen met houten vloeren afgebroken worden . zeker nu allerlij autochtonen huizen in de fik steken .
Het is inderdaad triest wat dat gebeurd is, maar waarom jij er opeens autochtonen die huizen in de fik steken (bewijs, bron?) bijhaald, is mij een raadsel ..., het gaat om een keukenbrandje in dit bericht ...

03-08-2005, 14:08

Citaat door LesDennis:
De paniek moet toch wel erg zijn, wil je je kind van 10 meter hoog naar beneden gooien.
Moge God ons behoeden van een dergelijke dood, in paniek kun je echt rare dingen doen. Ik hoop dat het kind goed geneest en niets overhoud van de verwondingen.

Het kon natuurlijk heel anders aflopen...

Mo:
Jammer, dat je bij elke posting het verschil autochtoon/allochtoon steeds zo benadert. Ondanks de verschillen hebben we ook overkomsten met elkaar, dat zou je moeten benadrukken.

03-08-2005, 14:13

Citaat door DjFrodo:
Het is inderdaad triest wat dat gebeurd is, maar waarom jij er opeens autochtonen die huizen in de fik steken (bewijs, bron?) bijhaald, is mij een raadsel ..., het gaat om een keukenbrandje in dit bericht ...
Dat is heel simpel . paar weken terug heeft een christen een dergelijke bebouwing proberen af te laten branden . hij is welliswaar opgepakt , maar we lezen of horen er niets meer over

03-08-2005, 14:15

Citaat door Rebel_1963:
Moge God ons behoeden van een dergelijke dood, in paniek kun je echt rare dingen doen. Ik hoop dat het kind goed geneest en niets overhoud van de verwondingen.

Het kon natuurlijk heel anders aflopen...

Mo:
Jammer, dat je bij elke posting het verschil autochtoon/allochtoon steeds zo benadert. Ondanks de verschillen hebben we ook overkomsten met elkaar, dat zou je moeten benadrukken.
Omdat het me deed herinderen aan die zaak van de Shaan-e-Islam-moskee .

03-08-2005, 14:15

Citaat door Banoneon:
Ik ben hier op een Nederlandse site.
En zijn walgelijke postings hebben niets met de islam te maken, net zoals evenmin jij iets met de islam te maken hebt.
Btw, waarom lul jij zo eindeloos graag?
jep daar gaan we weer het is echt een hip geworden moslims dit kaaskoppen dat

het is om te lachen echt


maar ik begrijp hun wel! en jij daartegen zit altijd de moslims op te fokken!
en ik heb je in de gaten gehouden... het is altijd hetzelfde geouwehoer met jou?

doe is een keer normaal... oke en blijf verdomme bij de discusie

en stuur mij niet stiekem een rode punt

03-08-2005, 14:18

Citaat door mohammedALI:
Omdat het me deed herinderen aan die zaak van de Shaan-e-Islam-moskee .
Wat doet jou daaraan denken? Ik ziet totaal geen link tussen het bericht en autochtonen.

03-08-2005, 14:20

Citaat door mohammedALI:
Dat is heel simpel . paar weken terug heeft een christen een dergelijke bebouwing proberen af te laten branden . hij is welliswaar opgepakt , maar we lezen of horen er niets meer over
Wil je suggereren dat deze brand is aangestoken?

03-08-2005, 14:21



Citaat door LesDennis:
Wil je suggereren dat deze brand is aangestoken?
nee , maar wel dat het tijd is dat er voor de allochtonen nieuwe huizen gebouwd worden die brand veilig zijn

03-08-2005, 14:21

Citaat door LesDennis:
Wil je suggereren dat deze brand is aangestoken?
sorry even oftopic maar wat heb jij een lelijke avater zeg wooooooooooow

hahahaahahaahah

03-08-2005, 14:24

Citaat door Rebel_1963:
Wat doet jou daaraan denken? Ik ziet totaal geen link tussen het bericht en autochtonen.
Was wel een kaas die dat in de fik stak .
zelfde bouw als dit . met veel slapende mensen er omheen

Pagina's : [1] 2