Bekijk volle/desktop versie : Wat straalt Bush uit...wat zien jullie in zijn ogen?



Pagina's : [1] 2

25-03-2003, 19:47






Ik zie echt niks moois is zijn ogen.Hetgeen wat hij uitstraalt is gewoon haat...

25-03-2003, 19:52


Satan zie ik in zijn ogen







































een debiele satan dan!!!

25-03-2003, 19:56
Ik zie dat hij begingt te koken..Dat heb je hé, als er dingen gebeuren die men niet verwacht..Hmmm ..ik kan me nog een week geleden herrinderen dat hij vrolijk met z'n hondje speelde..

25-03-2003, 19:58

Citaat:
Origineel gepost door pista
En wat zien jullie in de ogen van Saddam?
Ach ja, Saddam voert iets in zijn schild, waar je aan hem, kan zien dat hij niet kan wachten, tot hij het uit gaat voeren..Wacht maar af...

25-03-2003, 20:46



Citaat:
Origineel gepost door pista
Ja het is een schatje he...al zoveel moslimbroeders vermoord, zit veilig in een bunker van 140.000.000 euro met bubbelbad, en laat ondertussen lekker de oorlog doorgang vinden.
De duizenden moslims die hij op zijn geweten moet schrijven deren jou niet, zolang je maar hatelijke en hersenloze praat kan vertellen zal je elke dictator aanbidden.
In elk geval, als jij moslim bent ben ik de paus.
Wat heeft dit te maken, met wat ik heb gezegd..

Meneer de Paus

Ik weet niet of je het weet, maar de oorlog gaat om de Massavernietigingswapens, die hij waarschijnelijk niet heeft, want als hij ze had (hij is toch wreed, volgens jou) dan had hij ze allang gebruikt..

25-03-2003, 20:48
ze3ma war against terrorism!!!

25-03-2003, 21:42
IK HAAAAAAAAAAAAAAT BUSH!!!!!!!!! UIT DE GROND VAN MIJN HART!!!



xje nadia

25-03-2003, 21:46

Citaat:
Origineel gepost door pista
En wat zien jullie in de ogen van Saddam?
Hij kijkt ongelooflijk onnozel uit zijn ogen en heeft echt zo'n domme uitdrukking op zijn gezicht. Altijd als hij iets zegt heb ik het gevoel dat hij aan het acteren is. Verder is hij zo houterig als de pest.....Je ziet ook heel vaak als hij iets spontaan moet zeggen, dat hij over zijn woorden struikelt.....Moet ik nog verder gaan?

25-03-2003, 22:24
en hij is LELIJK mijn god.. ik heb medelijden met zijn vrouw en twee dochters.. je zou maar elke dag tegen die kop aankijken.

zij liever dan ik

25-03-2003, 22:52
in de ogen van Bush zie ik.....HAAT...HAAT tegen de arabieren...en vooral tegen de Irakezen....hij is net z'n vader geworden misschien wel erger.....


de ogen van Saddam.....Zelfverzekerdheid, geduld, kracht en macht...en ik weet zeker dat hij wat in z'n schild voert....zoals salaama zei....

25-03-2003, 23:04
Hij lijkt wel op een hond.

26-03-2003, 08:47

Citaat:
Origineel gepost door MasterX
Hij kijkt ongelooflijk onnozel uit zijn ogen en heeft echt zo'n domme uitdrukking op zijn gezicht. Altijd als hij iets zegt heb ik het gevoel dat hij aan het acteren is. Verder is hij zo houterig als de pest.....Je ziet ook heel vaak als hij iets spontaan moet zeggen, dat hij over zijn woorden struikelt.....Moet ik nog verder gaan?
ja is goed.....

26-03-2003, 08:49



Citaat:
Origineel gepost door LoCoMoCrO
Hij lijkt wel op een hond.
hij lijkt op zijn hond.........

26-03-2003, 12:03
Bush is dom..........en de mensen die achter hem aanlopen

Saddam is dom ......en de mensen die achter hem aanlopen

De meeste Arabische leiders zijn helemaal SUPERDOM........hadden ze meer verstand dan had de hele Arabische wereld misschien nog een kans om terug te keren naar de glorieuze en mooie tijden heel heel lang geleden toen men nog gebruik maakte van dit VERSTAND en het begrip VRIJHEID nog niet had opgeofferd voor de Sharia.



26-03-2003, 12:49
Saddam hoort daar niet, hij hoort NIET de leider van Irak te zijn, hij is een dictator net als Hitler. Dus mijn mening over hem kun je wel raden...


Wat bush betreft? Ik weet niet wat er zich allemaal in zijn hoofd afspeelt, misschien wil hij een van de presidenten zijn die 'iets' heeft betekend voor Amerika. Misschien wil hij wel zoveel doden op zijn naam hebben met als gevolg dat hij een gevaarlijke man zou kunnen zijn in de geschiedenis, kortom wat zich daar allemaal afspeelt in zijn hoofd allahoea3alam...


In zijn ogen zie je ONWETENDHEID...



Hij wil zoveel maar weet zelf niet hoe hij het moet krijgen...

Pagina's : [1] 2