Bekijk volle/desktop versie : love is pain



Pagina's : [1] 2 3

03-08-2005, 02:08
sallaam broeders en zusters

vorige zomer leerde ik een meisje kenne
ze was echt heel speciaal
niemand had haar karakter echt iemand uit de 1000000000
mooie oge
mooie lichaam
mooi tintje
mooie haar
maar haar glimlach was de mooiste
ik kende haar van ziens dus
deed ik een oproep bij uit het oog verlore
zo heb ik haar uiteindelijk kunne vinde
ze is een m.nl lid
na 2 afspraakjes wou ze niets meer van me
ookal gaf ik haar alles wat ze wou
ik deed zo mijn best om ervoor te zorge
dat ze voor me zou valle
ik ben zo hopeloos verliefd op haar
ze wil geen contact meer met mij
zij is veranderd van nr
ze maakt me uit
ze zei tege me dat ze me niet wilt omdat
ik vroeger in drugs handelde
maar ben speciaal gestopt voor haar
ik heb over haar vertelt bij mijn moeder
broers en zusse
ik wou haar hand kome vrage maar
ze wou ni
en nu vertelt ze me dat
ze iemand ziet
ik voel me echt rot ik weet niet wat ik moet beginne
ik kan echt niet zonder haar
ik probeer haar te vergete maar t gaat gewoon niet
ze blijft rondspoke in mijn hoofd
ik ga echt alles voor haar doen echt alles
ik tawfik bekend als de grootste player
ben verandert in deze persoon
ik scheer me niet meer
ik ben bleek
ik eet niet meer
ben 1 week niet naar buite gekome
ik zit heel de dag aan haar te denke
en te fantasere hoe het zou geweest zijn
ik en zij same trouwe kindjes ...


ej meid
ik schreef dit omdat ik zielsveel van je hield
weet je nog toen je vroeg of jij in mijn hartje zit
het antwoord is NEE
jij bent mijn hart
weet je nog toen je vroeg of ik je leuk vindt
het antwoord is NEE
jij bent prachtig en ik vind je te gek
asjeblieft ik smeek het je geef me 1 kans
ik zal je de gelukigste vrouw ter wereld make
jij bent er nu in geslaagd om mij de ongelukigste man
ter wereld te make weet je dat
ik loop al een volle jaar achter je aan
waneer ik het opgeef ?
NOOIT

03-08-2005, 02:29


aaaaaaaaaaaah ontroerend verhaal
moge allah je sbar geven
en insha allah zal ze inzien wat voor groot fout ze begaat
want iemand zoals jij komt ze denk ik zelden tegen

insha allah jongen zal alles goed met je komen en als ze niet voor jou is bestemd dan hoop ik voor je dat je insha allah gelukkig wordt ook zonder haar.

algair insha allah

03-08-2005, 02:30

Citaat door samya 2:
aaaaaaaaaaaah ontroerend verhaal
moge allah je sbar geven
en insha allah zal ze inzien wat voor groot fout ze begaat
want iemand zoals jij komt ze denk ik zelden tegen

insha allah jongen zal alles goed met je komen en als ze niet voor jou is bestemd dan hoop ik voor je dat je insha allah gelukkig wordt ook zonder haar.

algair insha allah
dank u

03-08-2005, 02:34
eeeh jongen vind het het een prachtig verhaal in de zin van dat je het zo openhartig schrijft. Maar dit is wel rot voor je. Maar ze is niet de enige vis in de oceaan. Kijk om je heen er zijn duizende meiden.
mss verdient ze jouw niet

03-08-2005, 02:36



Citaat door jackVSjohnyCLUB:
eeeh jongen vind het het een prachtig verhaal in de zin van dat je het zo openhartig schrijft. Maar dit is wel rot voor je. Maar ze is niet de enige vis in de oceaan. Kijk om je heen er zijn duizende meiden.
mss verdient ze jouw niet
zij is wat ik wil
zij is volmaakt
alleen denkt zij er anders over

03-08-2005, 04:12
Selam oe 'Alaykoum Broeder!

Allereerst, vind ik het een zeer nare situatie voor je. Moge Allah 'Azza Wajel de omstandigheden voor je verzachten.

Deze zuster heeft je laten zitten om je verleden. Je vertelt erbij dat je omwille van haar bent gesopt met dealen.

En daar zit de fout. Je had moet stoppen omwille van Allah 'Azza Wajel, en niet omwille van Zijn Schepsel. Want dat is die zuster, een schepsel van Allah 'Azza Wajel.

Blijkbaar bezit deze zuster wel veel Taqwaa (Godsvrees). En wil ze dus iemand hebben, die hetzelfde bezit..

Nu is het de bedoeling, dat jij je leven gaat beteren. Niet omwille van het schepel, maar omwille van de Schepper. En Insha 'Allah staat er dan tegenover dat Allah 'Azza Wajel je zal belonen (misschien wel met de zuster in kwestie, of zelfs beter Allahoe 'Alim)..

Op het moment dat jij de troste eigenaar zult zijn van een dosis Taqwaa, dat zal het moment zijn, dat je een stap kunt wagen richting deze zuster.

Want misschien is ze nu wel bang, dat je op den duur toch wel terug zult vallen in je verleden, want mensen veranderen wel, maar niet snel (ik weet overigens niet hoe groot de termijn is waarop deze gebeurtenis plaats heeft gevonden). Je kunt ook een uitzondering zijn, maar deze zuster beschermt haar zelf, en dit kunnen we haar niet kwalijk nemen.

Sterker nog, ik begrijp haar volkomen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Voorkomen is immers beter dan genezen. Maar ik zou je Insha 'Allah wel een kans hebben gegeven, wanneer ik zou zien dan je oprecht bezig bent met de Islaam.

Wa Lahoe A'lam.. Broeder, soms behoedt Allah 'Azza Wajel ons ergens van, terwijl dit goed voor ons is, maar dit merken wij pas later. Dus zeg Alhamdoelillah Fie xxxxxe 7al (in elke situatie)..

Verder raad ik je aan om je leven weer op te pakken, het is geen kunst om tegenslagen op te vangen, maar het is een kunst om steeds weer op te staan, en verder te gaan, met een heldere kijk. Moge de Islaam jouw Gids worden in je leven..

Wa 'Alaykoum oe Selam Wa Rahmato Lah Wa Barakatoeh.

03-08-2005, 07:55

Citaat door tawfik007:
zij is wat ik wil
zij is volmaakt
alleen denkt zij er anders over
je gaat te ver, geen enkele meid wil ene jongen die haar achterna loopt voor een lange tijd...dus ga verder met je leven....

maybe dat ze je belt maybe not.

denk eerlijk gezegd niet dat ze je leuk vond, waarom zou ze anders na de 2e date haar nr veranderen..?


03-08-2005, 09:30

Citaat door Islamiya:
Selam oe 'Alaykoum Broeder!

Allereerst, vind ik het een zeer nare situatie voor je. Moge Allah 'Azza Wajel de omstandigheden voor je verzachten.

Deze zuster heeft je laten zitten om je verleden. Je vertelt erbij dat je omwille van haar bent gesopt met dealen.

En daar zit de fout. Je had moet stoppen omwille van Allah 'Azza Wajel, en niet omwille van Zijn Schepsel. Want dat is die zuster, een schepsel van Allah 'Azza Wajel.

Blijkbaar bezit deze zuster wel veel Taqwaa (Godsvrees). En wil ze dus iemand hebben, die hetzelfde bezit..

Nu is het de bedoeling, dat jij je leven gaat beteren. Niet omwille van het schepel, maar omwille van de Schepper. En Insha 'Allah staat er dan tegenover dat Allah 'Azza Wajel je zal belonen (misschien wel met de zuster in kwestie, of zelfs beter Allahoe 'Alim)..

Op het moment dat jij de troste eigenaar zult zijn van een dosis Taqwaa, dat zal het moment zijn, dat je een stap kunt wagen richting deze zuster.

Want misschien is ze nu wel bang, dat je op den duur toch wel terug zult vallen in je verleden, want mensen veranderen wel, maar niet snel (ik weet overigens niet hoe groot de termijn is waarop deze gebeurtenis plaats heeft gevonden). Je kunt ook een uitzondering zijn, maar deze zuster beschermt haar zelf, en dit kunnen we haar niet kwalijk nemen.

Sterker nog, ik begrijp haar volkomen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Voorkomen is immers beter dan genezen. Maar ik zou je Insha 'Allah wel een kans hebben gegeven, wanneer ik zou zien dan je oprecht bezig bent met de Islaam.

Wa Lahoe A'lam.. Broeder, soms behoedt Allah 'Azza Wajel ons ergens van, terwijl dit goed voor ons is, maar dit merken wij pas later. Dus zeg Alhamdoelillah Fie xxxxxe 7al (in elke situatie)..

Verder raad ik je aan om je leven weer op te pakken, het is geen kunst om tegenslagen op te vangen, maar het is een kunst om steeds weer op te staan, en verder te gaan, met een heldere kijk. Moge de Islaam jouw Gids worden in je leven..

Wa 'Alaykoum oe Selam Wa Rahmato Lah Wa Barakatoeh.
Ik ben het helemaal met je eens Oegtie..

03-08-2005, 10:13
Ik denk niet dat ze je niet meer wil zien omdat je in drugs handelde maar omdat ze er na 2 dates achter kwam dat ze je toch niet echt leuk vond. En het is waar wat sakina22 zegt, vrouwen houden niet van mannen die TE veel moeite doen... Je moet een beetje plagen en hard to get spelen tot je haar hebt en dan kan je gerust al je liefde tonen

03-08-2005, 10:48

Citaat door Ladybug:
Ik denk niet dat ze je niet meer wil zien omdat je in drugs handelde maar omdat ze er na 2 dates achter kwam dat ze je toch niet echt leuk vond. En het is waar wat sakina22 zegt, vrouwen houden niet van mannen die TE veel moeite doen... Je moet een beetje plagen en hard to get spelen tot je haar hebt en dan kan je gerust al je liefde tonen
Dit is ongeveer wat ik je gezegd heb in het pm -tje wat ik je gestuurd heb.

En geloof het mooiste momen in je leven is echt niet wanneer je al samen met haar bent, Met haar naar bed gaat, met haar gaat trouwen of iets anders. Het mooiste moment is het moment dat ze zich overgeeft aan jou. Maar je moet wel het vermogen hebben om haar te kunnen veroveren en dat is niet door te doen waar je nu mee bezig bent. Als je het voor elkaar krijgt dat zij om jouw bewuste domme grappen gaan lachen, die niet grappig zijn, Dan weet je hoe ver je bent.

You don't have to lose this game but you must know how to play

groet

The one



Ik ben verliefd en zij weet het, Ik heb het wel voor elkaar gekregen dat ze me leuk vind. En dat hoef niet makkelijk te zijn maar je moet wel eten wat je doet.

klein voorbeeldje:

Alle jongens zullen zeggen op de eerste date:

'' Je ziet er goed uit, you looking nice, Wat heb je mooie ogen etc''
Maar zoals ik je al zei in het pm-tje

Je moet net anders zijn.

zeg bijvoorbeeld"

Je Shirt wat je aan hebt past niet echt bij schoenen is jammer want je lach mag er wezen.
Breng t met een beetje humor.

1 humor zorgt dat een vrouw zich op haar gemak voelt
2 door klein beetje kritisch te zijn onderscheid je je van anderen en maak je har een beetje onzekr.
3 becomplimenteren zorgt dat ze toch weer een beetje gepleased wordt.

03-08-2005, 10:50

Citaat door jackVSjohnyCLUB:
eeeh jongen vind het het een prachtig verhaal in de zin van dat je het zo openhartig schrijft. Maar dit is wel rot voor je. Maar ze is niet de enige vis in de oceaan. Kijk om je heen er zijn duizende meiden.
mss verdient ze jouw niet
jij bent wel erg 'in touch with ur feminin side' aight...

03-08-2005, 11:02

Citaat door Miss_Vanitas:
jij bent wel erg 'in touch with ur feminin side' aight...
Als je iets leuk vind, dan moet je er verstand van hebben. Heb je dat niet dan moet je erin gaan verdiepen.
Doe je dat niet dan bevind je je in een gebied waar je niet thuis hoort.

03-08-2005, 11:03



Citaat door Miss_Vanitas:
jij bent wel erg 'in touch with ur feminin side' aight...
so en of

03-08-2005, 11:03

Citaat door jackVSjohnyCLUB:
Als je iets leuk vind, dan moet je er verstand van hebben. Heb je dat niet dan moet je erin gaan verdiepen.
Doe je dat niet dan bevind je je in een gebied waar je niet thuis hoort.
maw

je bent wel into women, aight


03-08-2005, 11:14

Citaat door Miss_Vanitas:
maw

je bent wel into women, aight

Je moet er gewoon d moeite voor nemen maar je moet er ook inzicht in hebben. Net als wiskunde.
somigge dingen moet je gewoon begrijpen maar er zijn veel dingen die je kan leren.

Pagina's : [1] 2 3