Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk GETINTE dagcreme?



Pagina's : [1] 2

02-08-2005, 17:33
Ehlen,



Gebruikt iemand dit? ZO ja, wat vind je er van en hoe gebruik je dit ??


Ma3asalama

02-08-2005, 18:01


Ik heb het een keer gekocht maar tgeeft het zelfde efect als foundation vind ik, niet mooi dus.

Weet iemand trouwens het verschil tussen foundation en getinte dagcreme:S

02-08-2005, 19:02
getinte dagcreme is gewoon een voedende gezichtscreme met een kleur toegevoegd, foundation daarentegen is geen voedende creme maar puur makeup. De dagcreme met tint van nivea schijnt heel goed en fijn te zijn. is verkrijgbaar in een tube en kost rond de 8 e

02-08-2005, 21:47

Citaat door oem_ayman:
getinte dagcreme is gewoon een voedende gezichtscreme met een kleur toegevoegd, foundation daarentegen is geen voedende creme maar puur makeup. De dagcreme met tint van nivea schijnt heel goed en fijn te zijn. is verkrijgbaar in een tube en kost rond de 8 e
Maar hoor ook dat tie goed is maar jah als k er om vraag in winkels hebben se het niej dus weet jy toevallig waar het verkrijgbaar is !


alvast bedankt Nabila!

02-08-2005, 21:49


Maar ik neem dus aan dat er een soort van kleurstof in die dagcreme zit, geeft dat geen nadelig effect?

02-08-2005, 23:21
een vriendin van mij gebruikt hem al een tijdje, en iedere keer dat ze die op heeft straalt haar gezicht helemaal. hij is volgens haar supergoed en doet zijn werk als dagcreme gewoon, alleen er zit dus gewoon een kleurstof toegevoegd.
ik heb hem zelf nog ni gekocht omdat ik al zoveel potten en tubes in huis heb (de meeste totaal zinloos) maar ik ga hem zeker nog halen.

en ik was hem al tegengekomen in de supermarkt zelfs, niet tussen de makeup zoeken maar tussen de dagcremes. je zult hem zeker vinden

groetjes

03-08-2005, 10:09
ik heb toevallig een nieuwe dagcreme nodig, i kzal hem effe uitproberen

03-08-2005, 12:20
ik heb hem ook van nivea...hij ligt gewoon tussen de dagcreme in van nicea....hij is ook te verkrijgen bij de kruidvat!

03-08-2005, 12:46
is dat met die abrikozen of perzikenkleur van de reclame?

03-08-2005, 14:18

Citaat door sanea75:
ik heb hem ook van nivea...hij ligt gewoon tussen de dagcreme in van nicea....hij is ook te verkrijgen bij de kruidvat!
kan je aljeblieft de potje laten zien k weet niej welke je bedoelt!


alvast bedankt Nabila!

03-08-2005, 15:24
Kan je ook je eigen tint uitkiezen zoals bij foundation????

03-08-2005, 15:59

Citaat door berberia16:
Kan je ook je eigen tint uitkiezen zoals bij foundation????
Nou je hebt meestal licht midium en donker ofzo ..
Maar ik zie het toch echt wel als ik het op heb

03-08-2005, 19:43



Citaat door Zinelah:
Nou je hebt meestal licht midium en donker ofzo ..
Maar ik zie het toch echt wel als ik het op heb
Dat isj toch mooi

04-08-2005, 18:27
ja kweet niet, wel even wennen dan..maar je moet het ook goed uitsmeren

04-08-2005, 18:38

Citaat door nabilatajjiou:
kan je aljeblieft de potje laten zien k weet niej welke je bedoelt!


alvast bedankt Nabila!
kijk op http://www.nivea.nl en ga naar producten en kies daar voor basisverzorging. daar staat ie tussen, en zoals ik ervoor al zei. het is geen pot maar een tube

Pagina's : [1] 2