Bekijk volle/desktop versie : Help tel abbonement!!!



02-08-2005, 12:15
Verrotte abonnement.....ik heb em nog maar drie maanden....van die drie maanden heb ik maar 3 weken kunnen bellen.....en ze hebben hem nog steeds niet gedeblokkeerd.....


Ik wil zo graag mijn abbonement opzeggen....hoe kan ik dat doen????



02-08-2005, 12:46



Citaat door naisha:
Verrotte abonnement.....ik heb em nog maar drie maanden....van die drie maanden heb ik maar 3 weken kunnen bellen.....en ze hebben hem nog steeds niet gedeblokkeerd.....


Ik wil zo graag mijn abbonement opzeggen....hoe kan ik dat doen????


heb je een brief naar hun gestuurd en hoe lang zit je er aan vast, anders kan je hem niet opzeggen hoor..

02-08-2005, 13:07

Citaat door Psyco3:
heb je een brief naar hun gestuurd en hoe lang zit je er aan vast, anders kan je hem niet opzeggen hoor..
2 jarig abbo....

02-08-2005, 13:11

Citaat door naisha:
2 jarig abbo....
dan vrees ik dat je er aan vast zit, je kan bellen en proberen al je belminuten van die maanden op te kopen.... maar dan kan je iegelijk beter je belmin opmaken... e

02-08-2005, 13:13


Ja je zit er aan vast tot dat je zegt mijn telefoon is gejat en dat je je telefoon ook beschermt tegn de diefstal anders moet je als nog betallen

Ik heb ook abbonoment 2 jarig ik heb t nu al 5 a 6 maanden agh wat kan je doen

02-08-2005, 13:15

Citaat door Psyco3:
dan vrees ik dat je er aan vast zit, je kan bellen en proberen al je belminuten van die maanden op te kopen.... maar dan kan je iegelijk beter je belmin opmaken... e



Vaag zijn ze.....eerst maand had ik een rekening van 250 ...twee weken te laat betaald...meteen geblokkeerd....daarna kwam een andere rekening....zeggen ze er zat te weinig geld op je rekening dus is je telefoon weer voor eeen maand geblokkeerd.....die rekening betaald.....nog een rekening...ook betaald zeggen ze ja we hebben hem nog steeds niet binnen terwijl ik hem al twee weken geleden heb gestuurd....dus nog steeds geblokkeerd......krijg ik net weer een rekening van 70 euro ....terwijl ik al die tijd niet heb gebeld......ik doneer gewoon geld aan hun.

02-08-2005, 13:16

Citaat door maroc_mix_zina:
Ja je zit er aan vast tot dat je zegt mijn telefoon is gejat en dat je je telefoon ook beschermt tegn de diefstal anders moet je als nog betallen

Ik heb ook abbonoment 2 jarig ik heb t nu al 5 a 6 maanden agh wat kan je doen
Als die gestolen is???? en dan?

02-08-2005, 13:30

Citaat door naisha:
Als die gestolen is???? en dan?
Kijk toen je en abbonoment had gehald kon je kiezen uit Ja ik bescher mijn telefoon tegeen diefstaal of Nee, als je nee zei en je gaat hem opgeven als gestolen moet je als nog betallen en als je JA zegt dan kan je hem opgeven als gestollen maar ik weet niet wat er dan gebeurt maar je hoeft niet te betallen

02-08-2005, 13:31

Citaat door naisha:



Vaag zijn ze.....eerst maand had ik een rekening van 250 ...twee weken te laat betaald...meteen geblokkeerd....daarna kwam een andere rekening....zeggen ze er zat te weinig geld op je rekening dus is je telefoon weer voor eeen maand geblokkeerd.....die rekening betaald.....nog een rekening...ook betaald zeggen ze ja we hebben hem nog steeds niet binnen terwijl ik hem al twee weken geleden heb gestuurd....dus nog steeds geblokkeerd......krijg ik net weer een rekening van 70 euro ....terwijl ik al die tijd niet heb gebeld......ik doneer gewoon geld aan hun.
Als je bewijsen hebt ga je naar hun toe

Zoals en bewijs dat je hebt betaald dan kunnen ze je niks maken