Bekijk volle/desktop versie : Zou je grenzen hebben in sex?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-08-2005, 23:50
Zou je grenzen hebben in sex later als je getrouwd ben? tot waar kan je gaan met je grenzen?

02-08-2005, 00:50

mijn grens met sex ligt bij anaal en dat plas gedoe(???)

voor de rest mag en kan alles

02-08-2005, 01:05
maar goed dat ik geen maroc ben....

maar je anus is voor je ontlasting niet voor dat....vind het een afschuwelijke gedachte

02-08-2005, 01:06
ja toch gewoon balle tot we valle...

02-08-2005, 11:45

hij mag alles maar dan ook alles bij me doen, mijn lichaam is zijn lichaam, maar het liefst niet ANAAL, het is haram, en het lijkt me vies, en pijnlijk

02-08-2005, 12:16
anaal is niet toegestaan in de islam
het is duidelijk aangegeven door ons profeet saws dat het een verwerpelijke praktijk is

02-08-2005, 12:25

Citaat door Samira_bi:
waarom zou je geen anal doen het is lekker meeste maroc dames en turkse dames doen anaal?
Omdat het 7aram is.

02-08-2005, 13:32

Citaat door NisreN:
Omdat het 7aram is.
Maar wel lekker.

02-08-2005, 14:45

Citaat door Samiaforever:
Maar wel lekker.
ai ai ai heb je er ervaring mee


groetjes sela

02-08-2005, 14:56

Citaat door selma202:
ai ai ai heb je er ervaring mee


groetjes sela
Wat denk je zelf.

02-08-2005, 15:06
Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk":

Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim).

een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen oraal of anaal seks te gebruiken.

02-08-2005, 15:07

Citaat door yasmine_1:
hij mag alles maar dan ook alles bij me doen, mijn lichaam is zijn lichaam, maar het liefst niet ANAAL, het is haram, en het lijkt me vies, en pijnlijk
mee eens

02-08-2005, 15:07

Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem.


02-08-2005, 15:08

Citaat door Samiaforever:
Wat denk je zelf.

02-08-2005, 15:08

Citaat door maroc_mix_zina:

Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem.


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6