Bekijk volle/desktop versie : iran gaat door met nucleare reactor.israel waarschuwd!



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

01-08-2005, 20:49

Citaat door Kosmopoliet:
Naar mijn idee zijn atoombommen daar niet bepaald een remedie voor! Maar ja....wie ben ik! Gezond verstand lijkt mij nog steeds het beste middel om een einde te maken aan dergelijke schreinende wantoestanden in Palestina! Maar de hoop wordt gelogenstraft door de realiteit!
Waar heb jij het nou weer over... Heb je gespoten of zo

01-08-2005, 20:51



Citaat door SH66T6N:
China krijgt nu al niet de kans om een oliemaatschappij te kopen in amerika. Het loskoppelen van de dollar koers is ook een gevolg hiervan en niet ivm de inflatie als overal wordt gezegd. Is een leuke bijeenkomstigheid, het drukt de inflatie wel.De dollar lijdt hieronder aanzienlijke schade.

Als we bij 'the point of no return' komen met de euro/dollar verhouding, die niet zolang geleden al eens bijna werd bereikt, dan heb je de poppen ook al aan het dansen.

Vele landen hebben dollars op voorraad als te veel landen die inwisselen omdat e niet anders, omdat de euro te veel is opgelopen dan krijg je een kettingreactie. China heeft veel op voorraad, maar de saoudies ook.

Amerika zit met zijn handen in het haar, het spelletje wat ze ooit domineerde wordt steeds complexer en er is bijna geen houden meer aan. Van alle kanten worden ze bestookt in economische en millitaire zin.

De scheidsrechter is vaak de lxl. De middelman die iedereen heeft geflesht krijgt het geheit in de nabije toekomst moeilijk.
Dat is waar ze de Reus moeten raken, jammer dat er onschuldige Burgers gedood worden, als je ze ook economisch kan raken...haal de bron weg ,,minder geld is minder wapens, dus ook minder steun aan israel...de Opkomst van China kan wel eens heel averrechts werken voor de VS

01-08-2005, 20:53
Wat heeft Iran te maken met de Palestijen?
Iran is onbetrouwbaar, altijd al geweest, een atoomwapen in Iran is dus een soort zelfmoord voor de wereld.

01-08-2005, 20:54

Citaat door Kosmopoliet:
Reageren mag Iran uiteraard! Maar met massa-vernietigingswapens?
wie is Israel om ze wel te mogen , en Iran niet....Israel heeft ook een moordregering, met name de Likud...Zij hebben massa-vernietigingswapens, dan mag Iran met gelijke munt reageren

01-08-2005, 20:55



Citaat door Kosmopoliet:
Het zou mij - met enig voorbehoud - niets verbazen.

Er zijn naar mijn gevoel ook terreurgroeperingen die zgn. koffermijnen in bezit hebben.
Dat is een weliswaar niet zo'n groot kernwapen, en meer bedoeld voor tanks; maar absoluut voldoende om dood en verderf te zaaien in een grote stad!

A propos de 'islamitische atoombom' (een onmogelijke woordcombinatie naar mijn idee) was een geschenk van Nederland!

Een fysicus uit Pakistan(Dhr. Khan) wist geheime documenten te copieren en door te geven aan de Pakistaanse regering. Binnenkort kunnen we dus groot vuurwerk verwachten in Moskou Of New York of zo?!
à pro·pos (tw.)
1 inleiding op een opmerking die associatief met het voorgaande verbonden is

Heel toepasselijk

01-08-2005, 20:56

Citaat door Alan1999:
Wat heeft Iran te maken met de Palestijen?
Iran is onbetrouwbaar, altijd al geweest, een atoomwapen in Iran is dus een soort zelfmoord voor de wereld.
nee, de Yankees en de Likud zijn lekker te vertrouwen...Onderdrukking, oorlog beginnen om valse redenen ...Moord,. Wat dat betreft ..soort zoekt soort

01-08-2005, 20:56
Israel zal ze alleen gebruiken ter verdediging terwijl Iran andere intenties heeft. Zolang een land door geestelijken geregeerd word en beslissingen dus op basis van emoties worden genomen is dit geen goed idee.

01-08-2005, 21:00

Citaat door Alan1999:
Israel zal ze alleen gebruiken ter verdediging terwijl Iran andere intenties heeft. Zolang een land door geestelijken geregeerd word en beslissingen dus op basis van emoties worden genomen is dit geen goed idee.
Zullen we Israel dan maar op hen woord geloven...nee, dacht het niet...Iran kan ook eve een verhaal opsteken..We gebruiken ze alleen ter verdediging...Israel wil met die Atoomwapens een eeuwige greep op het MO creeren..Iran heeft daar kennelijk geen trek in, en mogen terug reageren...

01-08-2005, 21:01

Citaat door Da_Borg:
China zal Iran wel helpen
Wat een illusie. China wil niets met dat hele conflict te maken hebben. China wil uberhaupt niets met het hele MO te maken hebben. Ze zijn net zo lekker bezig hun handelscontacten met Europa te verbeteren ze hebben wel wat anders aan hun kop dan een dubieuze staat zoals Iran te helpen.

01-08-2005, 21:03

Citaat door Kosmopoliet:
Ik help je het te hopen!

Als het op vernietiging aankomt, vernietigt Israel Iran en Irak. Wees asjeblieft rationeel! Israel ligt volgestouwd met nucleaire wapens!

Omdat ze naar mijn gevoel daar ook helemaal niet wegwillen! De bezetting van Irak is een langdurige zaak hoor! De belangen zijn veel te groot voor de V.S.!

Ja........Bush misschien in een isolatiecel! Dat lijkt mij voor de hand liggender dan dat het Amerikaanse leger geisoleerd raakt!

Ik dacht dat de situatie met NoordKorea enigszins geluwd was?
Noord-Korea houdt de zaak duidelijk aan het lijntje...De zaak met Iran was ook al eens gesusd, maar nu zijn ze weer bij af.

01-08-2005, 21:05

Citaat door Alan1999:
Israel zal ze alleen gebruiken ter verdediging terwijl Iran andere intenties heeft. Zolang een land door geestelijken geregeerd word en beslissingen dus op basis van emoties worden genomen is dit geen goed idee.
Iran is een Islamitische republiek. De geestelijken hebben alleen een consultancy rol. Jij weet niks en zomaar ga je je onwetendheid hier rondbazuinen als zijnde het de waarheid is. Het staat wel vast dat Israel wordt geregeerd door een Oorlogsmisdadiger van het kaliber; Mladic, Karadzic, Hitler, Pol Pot, Josef Stalin en Idi Amin; Namelijk Ariel (de kleine Zeemeermin) Sharon........

01-08-2005, 21:05
Israel heeft al tientallen jaren kernwapens en nimmer deze heeft gebruikt. Israel heeft het bewezen en heeft nimmer landen als eerste aangevallen.
Iran is een regime dat ook mensen gijzeld met verkeerde intenties zodoende zal het hier met kernwapens niet om zelfverdediging gaan. Eigenlijk is er geen vertrouwen in de wereld om zo iets machtig aan een zg "bananenrepubliek" te geven. Hetzelfde geld voor Noord Korea overigens en Pakistan India noem maar op.

01-08-2005, 21:06



Citaat door Kosmopoliet:
Je ziet er ook high en gelig uit...

01-08-2005, 21:07
Consultancy ??? Wist niet dat dit gelijk stond aan dictatuur!

01-08-2005, 21:08

Citaat door Deniro:
Israelis waarderen hun eigen leven en geld erg. Als ze het kunnen, zullen ze met behulp van hun mensen in het Congres, Pentagon en rond Bush, Amerika uitsturen om het vechten te doen.

Misschien zijn sommige van jullie ook geintereseerd in Israel's en zionistisch invloed op de aanloop naar de Irak oorlog. Ik dacht altijd dat het ene hoop gelul was, maar er bleek veel waarheid in te zitten.

Op het internet zijn daar aardige stukken over te vinden.

PM me, voor info.

Groetjes.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16