Bekijk volle/desktop versie : Verdriet moet ik opgeven of juist niet



31-07-2005, 16:10
beste moslims en moslimas

dit is de eerste keer dat ik er zelf iets opzet maar ik heb een heel vervelende situatie. ik heb al een jaar en paar maanden een relatie, hij is al bij mijn ouders geweest en geloof me mijn moeder heeft hem echt dood graag maaaaar de probleem is ik denk dat zijn moeder mijn niet graag heeft ik ben nogtans een meisje met hoofddoek en ik ga niet opstap en dergelijke
mijn grootste probleem is dat ik veel van hem houd en dat er 100% niemand meer in mijn hart kan komen dus moest hij mij verlaten dan zal ik echt waar alleen blijven hij is mijn eerste echte liefde.ik weet dat hij van mij houd maar je weet maar nooit met zijn moeder want zei heeft al tegen hem gezegt om te trouwen met zijn nicht in marokko waar hij duidelijk heeft gezegt dat hij niet wou.
beste moslims en moslimas help mij om raad om wat ik kan doen plaese
allah is mijn getuige maar ik heb echt waar een pure hart en mijn liefde voor hem is meer puur dan...?

shoukran

asalaam ou7laikoum

03-08-2005, 23:14


sallamoe3elekom
meid wat ik je aanraad is gewoon je hart volgen je trouwt met hem en niet met zijn moeder als hij echt van je houd dan haalt hij z,n moeder wel over maar gair inchalah
ik wens je het beste ma3asalama

03-08-2005, 23:24
laat het rusten, echt waar geloof me hij komt achter je aan,en zal jouw nooit meer los laten!

Geef hem de tijd en de mogelijkheid om jouw te missen en hem te laten voelen wat hij kwijt is geloof me schat na een tijdje zal hij de eerste zijn die jouw belt enzovoort.

Mekteb..geloof in Allah dan komt alles goed..inchaallah

GR.S.

03-08-2005, 23:51
jouw situatie verdwalen meerdere mensen.
het klopt wat mensen hier zeggen van je trouwt met hem maar niet alleen met hem
het is de hele pakket.

ik zou zeggen toon respect tijd is een open boek en het onthult de mooiste als je het in je hart schuilt. en uit eindelijk zal zelfs zijn moeder huilen van geluk.

mijn raad kent geen kwaad hou je hoofd kool en praat, praat veel.
dat helpt en het heelt meestal.

je broeder common.

04-08-2005, 19:08


ik zou gewoon door gaan en als het mektoeb is dat jullie trouwen kan die moeder daar niks aan doen.. succes

06-08-2005, 12:03
salam
waarom denk je dat zijn moeder liever heeft dat hij met iemand anders trouwt en niet met jou?
misschien heeft iemand iets slecht over jou gezegd ofzo
als hij jou ware niet is dan zal t iemand anders zijn