Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk epilator



31-07-2005, 13:49
dames,

misschien een domme vraag...

mara hoor vaak mensen praten over een epilator en een geowon scheerapp..wat is het verschil dan??


31-07-2005, 13:54


Bij een scheer apparaat scheer je de haartjes weg boven de wortel, en bij een epilator trek je de haartjes eruit met wortel en al.

xVoordeel bij een scheerapparaat is het doet geen pijn en je bent er snel mee klaar
xNadeel bij een scheerapparaat is haartjes groeien sneller en dikker terug

xVoordeel bij een epilator is je krijgt er mooie gladde benen van en het duurt heel lang voordat de haartjes terug komen
xNadeel is het doet heel erg veel pijn dat je het sneller kan opgeven!

31-07-2005, 13:58

Citaat door aardbeitje:
Bij een scheer apparaat scheer je de haartjes weg boven de wortel, en bij een epilator trek je de haartjes eruit met wortel en al.

xVoordeel bij een scheerapparaat is het doet geen pijn en je bent er snel mee klaar
xNadeel bij een scheerapparaat is haartjes groeien sneller en dikker terug

xVoordeel bij een epilator is je krijgt er mooie gladde benen van en het duurt heel lang voordat de haartjes terug komen
xNadeel is het doet heel erg veel pijn dat je het sneller kan opgeven!
zon epilator zie er geowon hetzelfde uit als een scheerapp.

kun je die epilator ook voor gevoelige lichaamsdelen gebruiken??
hoe duur en waar ken je zon epilator aanschaffen?

heb jij er ervaringen mee?

zoveel vragen, hoop dat je me kunt helpen meid

31-07-2005, 14:06

Citaat door sakina22:
zon epilator zie er geowon hetzelfde uit als een scheerapp.

kun je die epilator ook voor gevoelige lichaamsdelen gebruiken??
hoe duur en waar ken je zon epilator aanschaffen?

heb jij er ervaringen mee?

zoveel vragen, hoop dat je me kunt helpen meid
Een epilator ziet er bijna het zelfde uit maar is qua kop anders. De scheerapparaat heeft mesjes en de epilator heeft kleine epileer kopjes die je haren eruit trekken.

Ik zou de epilator niet voor de gevoelige lichaamsdelen gebruiken. Het wordt aangeraden de epilator alleen op plekken te gebruiken waar het hard is. En dat zijn de benen. Gebruik je het voor je oksels of (geslachtsdeel) kan er een irritatie onstaan! En je krijgt er rode pukkeltjes van, en je wil niet weten hoe pijnlijk het daar epileren is...

Als je een epilator wilt aanschaffen zou ik of van philips of van Braun nemen. Die zijn het beste. De goedkoopste epilator kan je al vanaf 39,95 halen, en dan heb ik het over de goede merken. Je hebt ook een epilator van principal en die is al verkrijgbaar voor maar 7 euro... Maar die kan ik je afraden.

Je kan de epilator overal krijgen, mediamarkt, kijkshop, blokker... Dus geef je ogen de kost zou ik zeggen.

Als je nog meer vragen hebt mag je ze gerust stellen...

31-07-2005, 14:16



Citaat door aardbeitje:
Een epilator ziet er bijna het zelfde uit maar is qua kop anders. De scheerapparaat heeft mesjes en de epilator heeft kleine epileer kopjes die je haren eruit trekken.

Ik zou de epilator niet voor de gevoelige lichaamsdelen gebruiken. Het wordt aangeraden de epilator alleen op plekken te gebruiken waar het hard is. En dat zijn de benen. Gebruik je het voor je oksels of (geslachtsdeel) kan er een irritatie onstaan! En je krijgt er rode pukkeltjes van, en je wil niet weten hoe pijnlijk het daar epileren is...

Als je een epilator wilt aanschaffen zou ik of van philips of van Braun nemen. Die zijn het beste. De goedkoopste epilator kan je al vanaf 39,95 halen, en dan heb ik het over de goede merken. Je hebt ook een epilator van principal en die is al verkrijgbaar voor maar 7 euro... Maar die kan ik je afraden.

Je kan de epilator overal krijgen, mediamarkt, kijkshop, blokker... Dus geef je ogen de kost zou ik zeggen.

Als je nog meer vragen hebt mag je ze gerust stellen...
haterlijkkkkk bedankt lieve sgatjuh!




























en een ..........puntje

31-07-2005, 14:29
Graag gedaan meid!!!