Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : welke of wat is het????????????

Pagina's : [1] 2

Onslaught
25-03-2003, 11:53

welke lievelings gerecht of eten heb je???? en welke lust je niet????? ik ga nu naar me werk als ik terug kom wil ik hier twee dingen zie wat je lievelinsg is(mag meer zijn) en wat je niet lust:D:D :zwaai: en goed leze yeh koe

-Reda-
25-03-2003, 11:58
dislike: witlof like: marokkaans en indonesisch en de rest

Onslaught
25-03-2003, 11:59
ik lust alles echt alles alles is alles dus ook alles echt alles maar me lievling is macaroni met stukje kipfile of rijst met kip:)

mimi3000
25-03-2003, 12:00
Ik eet alles ben net een koe gooi alles erin.... :maf: Maar mijn lievelingsete...met andere woorden als me ma dit maakt ga ik bijna dood van blijdschap..:D :D bestilla del 7ut :stout: :stout: Yeah baby!!! Give it to me....:boogie: Gimme that funk that sweet that nasty that delicous bestilla :boogie: :boogie: En wat ik echt ni lust bah gatver :( dat is spinazie en appel en rozijne en marsepijn en voor de rest vreet ik alles wat los en vast zit :bril:

Najat_the_Don
25-03-2003, 12:01

Döner kebab hmmmm en verder lust ik nix :p :maf:

jawhara1
25-03-2003, 12:03
Ewa ik lust dus alles wat van vis is en kip . Vooral pastilla van vis En waar ik echt niks van moet hebben is bissara en le3dess sweet kisses jawhara

Chatefemqemamu
25-03-2003, 12:11
Origineel gepost door mimi3000 Ik eet alles ben net een koe gooi alles erin.... :maf: op een of andere manier had ik die koe-gelijkenis al eerder geconcludeerd :hihi:

zin_n_arif
25-03-2003, 13:14
wat ik lust is lasagne (zelfgemaakt) bloemkool met aardappeltjes en kaassaus frietjes ben niet echt zot van vlees kip en vis en tomaat kan er bij mij niet in

Onslaught
25-03-2003, 15:48
wejowwwwwwwwww ik krijg honger aals ik dit leeeeeeees dammmmmm

Onslaught
25-03-2003, 16:02
Origineel gepost door selima_19 ik lust ook bijna alles eigenlijk ook biessara en le3des dat is echt lekker hoor vooral als ze een dag oud zijn hhhmmm echt lekker maar mijn lievelingseten is alles met kip en rijst. wat ik echt niet door mijn keel krijg is broccoli en met vis heb ik het ook niet zoo maar waarom wil je dat weten??? hahahahaha die is goed waarom ik het wil weten mischien voor de helderhied het is een forum dus er worden topic geopen met nieuwsgierigheid of belangstelling maar goed hahahah waarom wil ik het weten waarom anwoord je?????? hahahaha yeh koe

happywoman
25-03-2003, 16:23
mijn lievelings eten hhhmmm eigenlijk alles behalve SPRUITJES ik kriijg die dingen echt niet door me keel :( en mijn lievelingseten is cousous maar zoals ik al zei bij mij is alles welkom :D :zwaai:

Onslaught
25-03-2003, 16:36
de mijn si ook coucous maar ik eet echt alles spruitjes ook als je die eet moet je die mixen zo voel je de spruitjes minder echt maar goed jamie jamie:D:D

Harlem69
25-03-2003, 17:05

Origineel gepost door Onslaught ik lust alles echt alles alles is alles dus ook alles echt alles maar me lievling is macaroni met stukje kipfile of rijst met kip:) NO COMMENT... :rolleyes: Jij lijkt me wel iemand, die graag een 2e keer opschept... eten dan he... :D /me eet alles... vooral wanneer een ander :chef: het klaarmaakt... :D Greetzzz... :zwaai:

Harlem69
25-03-2003, 17:07
Origineel gepost door NurDounia Lasagne en broccoli met aardappels stukje kip en heel veel jus.... /me zegt... klinkt goed... just tell me when and where... and I´ll be there... ;) XXXX Liefs H69 :zwaai: :D

soumaya1
25-03-2003, 17:15
Origineel gepost door Harlem69 NO COMMENT... :rolleyes: Jij lijkt me wel iemand, die graag een 2e keer opschept... eten dan he... :D * Harlem69 eet alles... vooral wanneer een ander :chef: het klaarmaakt... :D Greetzzz... :zwaai: :hihi:

Pagina's : [1] 2