Bekijk volle/desktop versie : Volgens de troonreden van vandaag krijgen kinderen



Pagina's : [1] 2 3

31-07-2005, 00:41
uit een gemengd huwelijk( marokaan+nietmarokkaan) waarvan de moeder marokkaanse is...gewoon de marokkaanse nationaliteit...dus niet zoals voor heen...dat je alleen marokkaan bent als je vader dat ook is.....waauw eindelijk gerechtigheid!

31-07-2005, 12:33


ZEG WALLAAAH hoe kom je aan deze info?? BRON??
Ik ga hier al 2 jaar achteraan!! en steeds zeggen ze nee nee.. je kind is Nederlands!

31-07-2005, 12:44
Nederlands/Marokaans.. Als het zo is zoals ze beweerd dan is het een goede stap om ook de waarde van de vrouw eens te laten zien... nu lijkt het alsof de vrouw niks voorsteld als ze met een niet marokkaan een kind heeft...

31-07-2005, 12:47
Pff ik heb liever dat mn kind de marokkaanse nationaliteit heeft.. dan helemaal niet.
Het punt is anders.. mocht bijv mn kind komen te sterven en ze is dus wettelijk Nederllandse dan mag ze niet in marokko begraven worden, maar hier.. en het probleem heir is.. je word opgegraven na een hoeveelheid jar..

31-07-2005, 12:51


Na3aam beste zuster, hoe is het trouwens voor je man? want ik neem aan dat hij ook niet in Marokko begraven mag worden.. Trouwens hier begraven is echt niet zoals iedereen denkt vaak zie je echt een mooie kist waar diegene begraven is en je ziet niet eens dat diegene naar beneden wordt gezakt.. de graf blijft open en soms zaken ze het wel en gooien alleen een beetje zand op en safie..Ik wil echt nooit hier begraven worden insha Allah...

31-07-2005, 13:01
Jah het is dus weer zo, mocht je daar wonen dat het weer wel mag

31-07-2005, 13:07
na3aam Ghair insha Allah.. Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken...

Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah

31-07-2005, 13:20
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is net bevestigd door mn vader vanuit Marokko
Alhaaaaaaamdoelilaah
Wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjj
SMILE SMILE

31-07-2005, 13:25

Citaat door Anissa29:
uit een gemengd huwelijk( marokaan+nietmarokkaan) waarvan de moeder marokkaanse is...gewoon de marokkaanse nationaliteit...dus niet zoals voor heen...dat je alleen marokkaan bent als je vader dat ook is.....waauw eindelijk gerechtigheid!
Zal Mevr. Verdonk leuk vinden

31-07-2005, 16:15

Citaat door OemAbdoellah:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is net bevestigd door mn vader vanuit Marokko
Alhaaaaaaamdoelilaah
Wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjj
SMILE SMILE
Jah en wat krijg ik van jullie>??????? hahaha allemaal waardeer puntjes graag )))



Nee ben zelf ook hartstikke blij...ik trouw inshallah met een turkse jongen maar wil ook graag dat mijn kinderen de marokkaanse nationaliteit hebben dus ben nu ook hartstikke gelukkig bedoel...begrijp niet dat dit niet eerder is veranderd!

31-07-2005, 16:19
HAha.
ik hoor net van een vriendin dat er voor je man ook iets veranderd maar wat?

31-07-2005, 16:23

Citaat door OemAbdoellah:
HAha.
ik hoor net van een vriendin dat er voor je man ook iets veranderd maar wat?
Ehmm....ik ga mijn moeder eens vragen,ik luister best selectief...

31-07-2005, 17:17


Elhamdulillah wat een fantastische nieuws!

31-07-2005, 20:16

Citaat door OemAbdoellah:
Pff ik heb liever dat mn kind de marokkaanse nationaliteit heeft.. dan helemaal niet.
Het punt is anders.. mocht bijv mn kind komen te sterven en ze is dus wettelijk Nederllandse dan mag ze niet in marokko begraven worden, maar hier.. en het probleem heir is.. je word opgegraven na een hoeveelheid jar..
Na3am, klopt, je wordt opgegraven na een aantal jaar. Ik vraag me af wat ze dan met je doen.

Maar het is goed nieuws, alhomdoulillah.

31-07-2005, 20:53
en de belasting die je moet betalen jaarlijks... dat is in de 1000 euro jaarlijks...

Pagina's : [1] 2 3