Bekijk volle/desktop versie : Zalen/Catering/Ziana in Rotterdam



30-07-2005, 23:40
Salaam allemaal,

Wie o wie kan mij helpen aan informatie over zalen, cateraars en ziana's uit rotterdam........

Liefs
Lady Noor

30-07-2005, 23:42


ja ligt eraan in welke prijsklasse..persoonlijk vind ik de ziana's uit rotterdam maar niets!

31-07-2005, 13:04
In Rotterdam heb je geloof ik Ziana Soead, Ziana Hafida en Ziana Naima, maar ik zou ze alledrie niet doen, ze hebben niet echt de laatste mode jurken en hebben ook niet echt veel keus..
Wat betreft cateraars heb je geloof ik Catering Jamama en Catering Agadir..

Veel succes !!

31-07-2005, 14:24
zou ik ook wel willen weten, wie heeft er tips voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31-07-2005, 14:53


hoi hoi,

Ik zou zeggen ga even bij NEJMA langs, zij zit op de zwart Janstraat, zij is echt een hele goede ziana.

Succes.

Catering Jamama is ook een aanrader. Ze zijn heel vriendelijk en proffesioneel

Succes meid

07-08-2005, 20:30
catering beladie komt ook naar rdam.....mail me maar (fatimacherkaoui@home.nl)

13-08-2005, 14:59
catering http://www.alafrah.nl

13-08-2005, 15:25

Citaat door riffmocro:
uhmm enige goede ziyana in r'dam is neggafa Nejma..!! Cateraars zijn hier allemaal slecht jamama zou ik nooit aan beginnen dan beter Agadir..!! Zalen zijn er helemaal niet alleen hotels van duizenden euro's..!! Je moet echt goed zoeken je kan me ook pmén ik ben een weddingplanner
Hoe bedoel je allemaal SLECHT? Haha, de beste cateraar heb jij dan volgens mij nog niet mogen meemaken.

Tel: 06-52648947

Riffmocro, al ga je niet trouwen, neem contact op met deze mensen en bewonder ze zelf, dan kun jij ze weer aanraden, HE, WEDDINGPLANNER...

14-08-2005, 00:39

Citaat door riffmocro:
Dat zal ik dan doen..!!
Hahaha, ik bedoel, je bent weddingplanner, niet?
Je moet alle cateraars/bands/dj's/negaffa's/fotograven etc kennen...

En volgens mij ken jij nog lang niet iedereen.

Mocht je hulp nodig hebben, klop dan bij mij aan, want geloof het of niet, ik ken ze allemaal, 1 voor 1, stuk voor stuk