Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen(voodoo)



30-07-2005, 18:35

Citaat door hassan23:
Salem

Wie kan mij helpen ik zoek een imam die voodoo verbreekt aub stuur een telefoonnr. van een goede imam.

Hassan
.

30-07-2005, 19:27



Citaat door dot_nl:
In marokko hebben ze er vast wel een paar..

Ik zou zeggen, ga eens naar een moskee om het daar te vragen, ik denk dat ze daar beter advies voor je hebben als hier
Tis me opgevallen dat jij één van de weinige Nederlanders bent die altijd serieus reageerd op dit onderwerp.

Een tijd terug was jij ook de enige die hier niet mee spotte.
Heb je er iets mee of is het uit respect....kan ook beiden natuurlijk.

30-07-2005, 20:21
om het siher te verbreken is het beste om te bidden,, en je kan het beste naar een imam gaan die geen geld vraagt fisabilah moet hij het doen,,

30-07-2005, 20:26
ps je kunt ook het beste sorat l baka luisteren,,, als je hem niet hebt dan kan ik je die sturen,, stuur mij maar een prive mail als je die nodig hebt de sorat l bakara.. kan ik je die stuuren,, m3a salaam

30-07-2005, 22:15



Citaat door hassan23:
Salem

Wie kan mij helpen ik zoek een imam die voodoo verbreekt aub stuur een telefoonnr. van een goede imam.

Hassan
Je zou kunnen proberen om in contact te komen met moskee assoennah van den haag. Insha Allah kunnen zij jou of degene die het is aangedaan helpen.

Salaam Aleikum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh.

30-07-2005, 22:18
vraag ALLAH om hulp niet ee n imam
dan is het zeker over
insha ALLAH!!

moge ALLAH jou helpen amien!!

30-07-2005, 23:34

Citaat door hassan23:
Salem

Wie kan mij helpen ik zoek een imam die voodoo verbreekt aub stuur een telefoonnr. van een goede imam.

Hassan
Sidna Isa kan je helpen, Hij is de tabieb.

Lees het verhaal van [URL=http://www.solcon.nl/langeveld/keerpunt/b/brijsbaert-bjorn-stemmen-schilderij.htm] Björn Brijsbaert [/URL]

Als je wilt kan ik voor je bidden.




Beslama,