Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen?



Pagina's : [1] 2

29-07-2005, 23:38
Als je man na 35 jaar huwelijk aan jou vertelt dat hij homo is en vele minnaren (lees: sl.etjes) heeft gehad tijdens jullie huwelijk. En de enige reden dat hij vijf kinderen met je heeft verwekt is om je bezig te houden zodat hij zijn gang kon gaan met zijn bitchies








True story btw

29-07-2005, 23:40



Citaat door Juistem:
Als je man na 35 jaar huwelijk aan jou vertelt dat hij homo is en vele minnaren (lees: sl.etjes) heeft gehad tijdens jullie huwelijk. En de enige reden dat hij vijf kinderen met je heeft verwekt is om je bezig te houden zodat hij zijn gang kon gaan met zijn bitchies








True story btw
Koffers en mijn kinderen meenemen en vaarwel met hem.

29-07-2005, 23:43
Das toch erg ben je je hele leven kwijt .

29-07-2005, 23:44

Citaat door Juistem:
Das toch erg ben je je hele leven kwijt .
Zeker is dat erg. Je bent gewoon je leven voorgelogen. Dat is pas erg.

29-07-2005, 23:45



Citaat door thement_return:
Koffers en mijn kinderen meenemen en vaarwel met hem.
homo get real, weg met hem

maar wel een raar verhaal, je zegt, hij gaat vreemd met andere chickies maarhij is homo

29-07-2005, 23:46

Citaat door Missyhollanda:
homo get real, weg met hem

maar wel een raar verhaal, je zegt, hij gaat vreemd met andere chickies maarhij is homo
Sl.etjes zei ik en ja daar bedoel ik homos mee

29-07-2005, 23:48

Citaat door Juistem:
Als je man na 35 jaar huwelijk aan jou vertelt dat hij homo is en vele minnaren (lees: sl.etjes) heeft gehad tijdens jullie huwelijk. En de enige reden dat hij vijf kinderen met je heeft verwekt is om je bezig te houden zodat hij zijn gang kon gaan met zijn bitchies








True story btw
Ziek!

29-07-2005, 23:50
was ook meskina een meisje..ze was met iemand uit marokko getrouwd. ze kon geen kinderen krijgen ging ze heel de tijd naar de dokter testen dit dat dat, maar helaas. ze hield echt van hem. toen zijn papieren compleet waren ging hij er vandoor met de woorden:
ik heb je gebruikt voor mijn papieren en ohjaaa jij was niet de gene die geen kinderen kon krijgen ik heb een prik genomen zodat ik geen kinderen met je kreeg en dus na dit ook niks meer met je te maken heb. meskina ze was er echt kapot van.. wollah sommige mannen zijn echt wled lehram. ik begrijp niet dat ze dat andere mensen aan kunnen doen. ze verzieken eigenlijk ook voor een deel hun eigen leven. dat zulke mensen geen schuldgevoelens hebben bazzz..

29-07-2005, 23:51
Ik zou zeggen...

Oh lieverd dat wist ik al...

Dan pak ik alles bij elkaar en bel ik mijn Romeo die me in zijn Mercedes SL 55 komt halen... Overigens van het geld van mijn man ..

Na 35 jaar heb ik aardig wat opgespaard denk je niet..
Dan kan ik achteraf nog zeggen; Is mijn huwelijk toch ergens goed voor geweest..

Ha ha... Triestige situatie..

29-07-2005, 23:51

Citaat door Juistem:
Als je man na 35 jaar huwelijk aan jou vertelt dat hij homo is en vele minnaren (lees: sl.etjes) heeft gehad tijdens jullie huwelijk. En de enige reden dat hij vijf kinderen met je heeft verwekt is om je bezig te houden zodat hij zijn gang kon gaan met zijn bitchies








True story btw
Wie wil er nou vijf kinderen
Ik zou me allereerst testen op ziektes en dan vrolijk verder gaan met mijn leven als het mij bevallen is die 35 jaar waarom dan stoppen met het huwlijk nog 35 jaar kunnen er dan echt wel bij.

Mix

04-08-2005, 12:33

Citaat door xRomaissax:
Ik zou zeggen...

Oh lieverd dat wist ik al...

Dan pak ik alles bij elkaar en bel ik mijn Romeo die me in zijn Mercedes SL 55 komt halen... Overigens van het geld van mijn man ..

Na 35 jaar heb ik aardig wat opgespaard denk je niet..
Dan kan ik achteraf nog zeggen; Is mijn huwelijk toch ergens goed voor geweest..

Ha ha... Triestige situatie..
kei grappig hahahahhaha willie ik zou hetzelfde doen

04-08-2005, 12:44
Ik zou de stofzuigerstang in zijn reet douwen....kijken of hij dan nog homo wil zijn.

04-08-2005, 13:00



Citaat door Juistem:
Als je man na 35 jaar huwelijk aan jou vertelt dat hij homo is en vele minnaren (lees: sl.etjes) heeft gehad tijdens jullie huwelijk. En de enige reden dat hij vijf kinderen met je heeft verwekt is om je bezig te houden zodat hij zijn gang kon gaan met zijn bitchies








True story btw
ik zou hem eerst goed trappen ........


dan kids en koffers........richting ma ..

gelijk laten TESTEN!!!!!

04-08-2005, 13:14
Dan ga ik hem zegge

' O ik ben ook homo '

04-08-2005, 13:30

Citaat door Secret_Dior:
Dan ga ik hem zegge

' O ik ben ook homo '
.




dan is hij dus met een transexuele homosexueel getrouwd...


how confused

Pagina's : [1] 2