Bekijk volle/desktop versie : Verdachten Hofstadgroep blijven in voorarrest



29-07-2005, 15:23
Verdachten Hofstadgroep blijven in voorarrest

Uitgegeven: 29 juli 2005 14:45

ROTTERDAM - De elf jongemannen die vastzitten op verdenking van deelname aan het terreurnetwerk Hofstadgroep, blijven gedetineerd tot de volgende pro forma-zitting eind september. Dat heeft de rechtbank in Rotterdam vrijdag bepaald.

Tevens heeft de rechtbank besloten dat hun advocaten bij de onderzoeksrechter een aantal getuigen mogen horen, onder wie de top van de Algemene Inlichtingen- Veiligheidsdienst (AIVD) en de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders.

Bron: http://www.nu.nl/news/566699/15/Verdachten_Hofstadgroep_blijven_in_voorarrest.html

Weer een kleine overwinning voor zionisme of niet?

30-07-2005, 01:51


[B]nou één ding.. het is zekersss niet van de goede partij.. en hoe bedoel je.. ik vergelijk mensen gewoon met wie ik wil, er is geen bewijs tegen hun.. nopes nada.. dus ze hebben geen recht om die jongenmannen op te sluiten.. en weet je wat helemaal lachuuh is.. om dit soort achterlijke berichtjes te lezen van iemand die zelf een allochtoon is maar toch anti eigen volk is.. kapotalchuuuuuuh zielig zeg! ben je anti. rot dan lekker op.. een beter milieu begint bij jezelf!.. maar jongen ik neem je gedrag (mentaliteit) niet kwalijk, daar moet je turk voor zijn.. en inderdaad die behoren ook tot de allochtonuuh! aqasch thien

latersss

30-07-2005, 02:01

Citaat door hanky:
Verdachten Hofstadgroep blijven in voorarrest

Uitgegeven: 29 juli 2005 14:45

ROTTERDAM - De elf jongemannen die vastzitten op verdenking van deelname aan het terreurnetwerk Hofstadgroep, blijven gedetineerd tot de volgende pro forma-zitting eind september. Dat heeft de rechtbank in Rotterdam vrijdag bepaald.

Tevens heeft de rechtbank besloten dat hun advocaten bij de onderzoeksrechter een aantal getuigen mogen horen, onder wie de top van de Algemene Inlichtingen- Veiligheidsdienst (AIVD) en de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders.

Bron: http://www.nu.nl/news/566699/15/Verdachten_Hofstadgroep_blijven_in_voorarrest.html

Weer een kleine overwinning voor zionisme of niet?
Nee, dan moeten alle Hofstadleden eerst nog levenslang krijgen.