Bekijk volle/desktop versie : vakantie



Pagina's : [1] 2

28-07-2005, 14:33
wie gaat er volgend jaar inshaAllah op vakantie naar marokko

((De zomer is nog niet eens voorbij en ik vraag dit nu al))

En als jullie gaan, wanneer dan ongeveer en voor hoellang?

Wij gaan 1e week van juli voor 8 weken omdat we dit jaar niet gaan...gaan we lekker lang blijven in marokko

dus kom maar op

28-07-2005, 14:36


6 weken.. zeker wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLES INHALEN!! haha tangia ik begin nu al met inkopen doen :P

28-07-2005, 14:39

Citaat door OemAbdoellah:
6 weken.. zeker wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLES INHALEN!! haha tangia ik begin nu al met inkopen doen :P
hahahaha ik was al 2 maanden geleden begonnen.Voor iedereen 1 paar schoenen gekocht van schoenenreus (uitverkoop) en voor mijn dochter ben ik al klaar (ze moet alleen nog 2 jurkjes ofzo)


verder nog heeeeel veel dingen gekocht zoals koffers,weekend tassen,verzorgingsproducten voor als cadeau kleding voormezelf en nog meeeeeeeeeer

zijn wij de enige

28-07-2005, 14:41
Wij gaan volgend jaar ook inchaAllah voor ongeveer 4 weken....Maar 8 weken vind ik wel teveel zeg...

In de kerstvakantie gaan we inchaAllah naar Thailand...

28-07-2005, 14:43



Citaat door Safah83:
Wij gaan volgend jaar ook inchaAllah voor ongeveer 4 weken....Maar 8 weken vind ik wel teveel zeg...

In de kerstvakantie gaan we inchaAllah naar Thailand...
8 weken is heerlijk.We gaan een huisje/appartement huren voor ons zelf en dus word reuze pret inshaAllah...geen gedoe met koezina en schoonfamilie

ik neem zelfs een werkster erbij die onze kleren gaat wassen en gaat opruimen en dweilen omdat het toch goedkoop is daar.







ga je naar thailand wooouuw bsa7tek

28-07-2005, 14:53

Citaat door tangia21:
8 weken is heerlijk.We gaan een huisje/appartement huren voor ons zelf en dus word reuze pret inshaAllah...geen gedoe met koezina en schoonfamilie

ik neem zelfs een werkster erbij die onze kleren gaat wassen en gaat opruimen en dweilen omdat het toch goedkoop is daar.







ga je naar thailand wooouuw bsa7tek
Allah je3tiek Sa7a...l3oqba likoem inchaAllah




Als je lekker vakantie gaat vieren en echt relaxen dan lijkt hem me ook heerlijk maar 8 weken voor familiebezoek zou ik wel veel vinden...dan heb ik liever een relax vakantie in een hotel en all inclusief erbij

28-07-2005, 14:55
Als ik 8 weken naar Marokko zou gaan, dan kan je alvast een psych voor mij bestellen

Ik ken het wel hoor, al heel lang van te voren met je vakantie bezig zijn, ik ben nu al ruim 13 maanden bezig met mijn reis, en het einde komt gelukkig in zicht.

28-07-2005, 15:00

Citaat door Safah83:
Allah je3tiek Sa7a...l3oqba likoem inchaAllah




Als je lekker vakantie gaat vieren en echt relaxen dan lijkt hem me ook heerlijk maar 8 weken voor familiebezoek zou ik wel veel vinden...dan heb ik liever een relax vakantie in een hotel en all inclusief erbij
het word ook relaxen en bakken op strand.Het word niet 8 weken lang familie bezoek...gelukkig niet.Ik ga een huisje huren een paar straten verder bij me oma en tante vandaan.De tantes (ongetrouwd) van mijn man) komen ongeveer 2 weekjes bij ons doorbrengen en de rest is het lekker alleen met mijn gezinnetje overdag bakken op strand en savonds naar stad/uit eten. en heb nu al echt zin in.

we willen inshaAllah ook 1 dagje naar marakesh,Sebta,Tetouan.Casa en omgeving,Rabat....en de rest van mijn vakantie breng ik door in Tanger en omgeving

28-07-2005, 15:00

Citaat door Manhattan girl:
Als ik 8 weken naar Marokko zou gaan, dan kan je alvast een psych voor mij bestellen

Ik ken het wel hoor, al heel lang van te voren met je vakantie bezig zijn, ik ben nu al ruim 13 maanden bezig met mijn reis, en het einde komt gelukkig in zicht.
wanneer ga je?

28-07-2005, 15:00
Insha Allah gaan we volgend jaar wel op vakantie als we het ons kunnen veroorloven. 8 weken Marokko, pfff na 3 weken heb ik het daar altijd al gezien en wil ik naar Nederland

Maar ik wens je alvast veel vakantie plezier

28-07-2005, 15:03

Citaat door soeboelsalaam:
Ooooh lijkt me héérlijk
inshaallah ik kan maar niet wachten.

nog 11 maanden

28-07-2005, 15:03

Citaat door tangia21:
wanneer ga je?
1 september Inchallah

28-07-2005, 15:04



Citaat door soeboelsalaam:
maar wat betreft die schoenen die je hebt gekocht voor cadeau...zullen die tegen dan nog wel passen?? of heb je 3 maten groter gekocht
volgens mij blijf je na een jaar dezelfde maat behouden (tenzij je een kind bent)

28-07-2005, 15:04

Citaat door tangia21:
het word ook relaxen en bakken op strand.Het word niet 8 weken lang familie bezoek...gelukkig niet.Ik ga een huisje huren een paar straten verder bij me oma en tante vandaan.De tantes (ongetrouwd) van mijn man) komen ongeveer 2 weekjes bij ons doorbrengen en de rest is het lekker alleen met mijn gezinnetje overdag bakken op strand en savonds naar stad/uit eten. en heb nu al echt zin in.

we willen inshaAllah ook 1 dagje naar marakesh,Sebta,Tetouan.Casa en omgeving,Rabat....en de rest van mijn vakantie breng ik door in Tanger en omgeving
kan me voorstellen dat je er nu al zin in hebt

Ik heb ook zo een zin in vakantie, houd het met moeite vol hierzo...pffff

28-07-2005, 15:04

Citaat door Manhattan girl:
1 september Inchallah
dan is iedereen terug

Pagina's : [1] 2