Bekijk volle/desktop versie : Kan iemand mij hier helpen???



28-07-2005, 11:47
Ik heb het al in twee andere forums geplaatst, maar daar kreeg ik weinig reacties. Ik wil graag weten of het Marokkaans consulaat zaterdag geopend is en hoelang je van tevoren zo'n papiertje moet halen voordat je op vakantie gaat naar Marokko. Het is niet voor mezelf, ben zelf Nederlandse. Ik heb ook al gebeld, maar ik verstond er niks van en heb weer opgehangen. Zou iemand me hier kunnen helpen (ik weet dat het hier niet thuishoort, maar goed). Het gaat trouwens om het consulaat in Den Bosch. Of als iemand voor mij zou willen bellen, je kan via http://www.detelefoongids.nl zoeken naar Marokkaans consulaat in "heel Nederland" en dan krijg je Den Bosch. Je kan dan gratis bellen via je huisnr.

Als iemand me kan helpen, graag ik wil namelijk vandaag tickets boeken.

28-07-2005, 12:31


Niemand

28-07-2005, 13:22
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn man moet zijn la cart verlengen, maar kan geen vrij krijgen op zijn werk. Volgens mij zijn ze buiten kantoortijden niet geopend.

28-07-2005, 13:41

Citaat door bruidssuiker:
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn man moet zijn la cart verlengen, maar kan geen vrij krijgen op zijn werk. Volgens mij zijn ze buiten kantoortijden niet geopend.
Echt jammer is dat, heel gedoe om weer vrij te krijgen.

28-07-2005, 15:07


Ik heb in den bosch gewoon. Zover ik weet zijn ze nooit in het weekend open. Succes in ieder geval

28-07-2005, 15:27

Citaat door Saraatje:
Ik heb in den bosch gewoon. Zover ik weet zijn ze nooit in het weekend open. Succes in ieder geval
Oke dankjewel meid! Dan staan we daar in ieder geval niet voor niks

28-07-2005, 15:28
Oja nog een vraag:

Maakt het uit hoelang je van tevoren zo'n papiertje haalt voor vakantie in marokko? Wij vertrekken 10 augustus....

28-07-2005, 15:38
Nee sorry zou ik je niet durven vertellen. Mijn vader regelt zulke dingen altijd, hij is nu in maroc, anders had ik m even gebeld voor je. Eerlijk gezegd weet ik niet eens welke papiertje dat je bedoelt..
Wat je kunt doen is gewoon blijven bellen en vragen naar iemand die goed nederlands spreekt. Die zullen er vast zijn (ik zou gewoon proberen, je hebt niets te verliezen toch)..