Bekijk volle/desktop versie : Compilatie-->'' Mijn Verloren Hart Is Killing me Softly,,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

28-07-2005, 11:08

[SIZE=7][FONT=Comic Sans MS]...Unconditional Love...

28-07-2005, 11:12


Begin maar zou ik maar zeggen ik ben een stille fan maar ik heb al je drie verhalen gelezen en meid je hebt talent ik vind ze echt toppie deze verhaal wordt ook een toppie dat weet ik wel zkr


28-07-2005, 11:19
Ik ben benieuwd en volgens mij heb je wel talent!

28-07-2005, 11:34
[FONT=Comic Sans MS" -->
[SIZE=5]Naar mijn VERLOREN HART...

28-07-2005, 11:37






Met een blocnote in mijn handen probeer ik iets op papier te zetten. De grauwe bewolking en het verlaten park maakt de dag nog saaier dan hij al was. ‘’Kom op je moet iets bedenken,,
Het is net of mijn inspiratie me dit keer zwaar in de steek heeft gelaten. Morgen is mijn deadline en nog geen woord op papier. Hoe ga ik dit verklaren. Sabbelend aan mijn pen probeer ik iets te bedenken. Na heel wat gefrommelde papiertjes om me heen geef ik het op en gooi mijn blocnote naast me in het gras.
Ik staar naar de grauwe wolken boven me, en denk aan het prachtige zonnetje dat gisteren nog volop scheen.
Peinzend beveel ik mezelf iets te verzinnen. Dit zou mijn tweede artikel moeten worden en het is nu al 1 grote flop.
Ik zie voor me hoe de reacties zullen zijn.
‘’ we kunnen de samenwerking helaas niet voortzetten.,, Je bent toch niet wat we hadden gedacht!
Teleurgesteld grijp ik mijn spullen bij elkaar en ruim mijn troep op. Het mag gewoon niet gebeuren. Dit was mijn kans om me te bewijzen.. Mijn enige manier om te laten zien dat schrijven mijn passie is. Dwalend in gedachten wandel ik het park uit.
Als ik net in mijn auto zit en weg wil rijden hoor ik het toontje van mijn telefoon afgaan. Nee niet nu.. ooglettend op de weg graai ik wat in mijn overvolle tas. Waar is dat rot ding.
Als ik hem eindelijk heb, ben ik te laat met opnemen.Het was ook nog eens anoniem. Ongemakkelijk probeer ik mijn telefoon weer in mijn tas te gooien.
Ik raak de weg op met de auto en in gedachten dwaal ik weer af naar mijn artikel die ik morgen zou moeten inleveren.
Verdomme , waarom kan je nou nooit eens iets op tijd af hebben… Als ik de stoplichten passeer kijk ik wat om me heen naar de auto’s die naast en achter me staan.En naar de voetgangers die nu mogen oversteken. De drukte, allerlei mensen op straat in overvloed. Ik weet nu al dat ik lang moet wachten op het groene licht dat mij het teken gaat geven om door te mogen rijden!
Met mijn elleboog leun ik tegen mijn auto raampje aan.
Wat een dag. De grauwe bewolking is nog steeds niet verdwenen.
Het piekeren over een nuttig onderwerp lijkt mijn hele dag in beslag te nemen.
Uit verveling zet ik de radio aan.

28-07-2005, 11:43
Begin maar zou ik maar zeggen ik ben een stille fan maar ik heb al je drie verhalen gelezen en meid je hebt talent ik vind ze echt toppie deze verhaal wordt ook toppie dat weet ik wel zkr

[/QUOTE]


Dank je wel meid...

Je nick komt me inderdaad niet bekend voor, maar dat terzijde...

Leuk dat je het volgt!

Kus

28-07-2005, 11:44

Citaat door So_Sanae:
Ik ben benieuwd en volgens mij heb je wel talent!


Ook jij welkom lieve dame..

28-07-2005, 11:49
Het is R kelly met’’ If i could turn back the hands of time,, die me gezeldschap komt houden. Al gauw gaan mijn gedachten terug naar een aantal jaar geleden toen dit nummer uitkwam.
Het was een grote hit en hype, iets wat ik achteraf niet meer kan plaatsen..
‘’ Funny, funny how time goes by
And blessings are issed in the wink of an eye
Why oh why oh why should one have to go on suffering
When everyday I plead please come back to me,,
Wat een ongelooflijke slijmbal.. Dit is toch geen echte kerel die zoiets zingt.. met een smile op mijn gezicht kraak ik mister R kelly himself af. Met een opgelucht gevoel geef ik gas als ik zie dat het stoplicht groen is geworden.
Ik moet zo snel mogelijk naar huis, zodat ik me in mijn kamer kan opsluiten en aan mijn stuk kan werken.
Het moet gewoon… Tijdens het rijden hoor ik het harde getik van de regendruppels die op mijn voorruit kletteren.
Het zou een mooie zomerdag moeten voorstellen… Quasi beledigd kijk ik naar de regen. Waarom kan het zonnetje niet schijnen?
Ik merk een licht chagrijnig humeur opkomen. Niks gaat vandaag zoals ik wil. Met een vaart probeer ik thuis te komen.
Als ik eindelijk na een kwartier mijn straat inrijd begint het gevoel van thuis komen al van binnen te borrelen. IK parkeer mijn auto scheef voor de deur en raap al mijn papieren bij elkaar, en met mijn tas in de hand spring ik als een gek uit mijn auto en haast me naar de voordeur.
De grote plensbui lijkt het wel op me gemunt te hebben. De paar seconde die ik er doorheen loop regen ik helemaal nat, net als mijn papieren.
Als ik me dan bedenk dat mijn sleutels ergens onderop mijn tas zitten staar ik met een sip gezicht naar mijn tas.
Er zit niks anders op dan er in te gaan graaien. Zachtjes mopperend haal ik van alles tevoorschijn..
Na een ogenblik vind ik de rot sleutels.
Ik doe ze in het slot en laat eenmaal binnen gekomen alles bewust uit mijn handen vallen. Regelrecht ga ik richting de badkamer waarin ik mijn kleren uit trek en een warme douche neem. Vervolgens pak ik een simpele joggingbroek met vestje uit mijn kast om aan te doen. Een paar tellen later zit ik met een kop thee in mijn handen achter mijn bureau. Ik strek me 1 keer lang uit en dwing mijn hoofd dan leeg te maken. Het moet leeg en rustig zijn.. Zowel in mijn kamer als in mijn hoofd. De sabbelende favoriete pen komt weer tevoorschijn en na een kleine pauze probeer ik met schrijven te starten.
Even sluit ik mijn ogen. Waar wil ik over schrijven?
Er lijkt niks te reageren op mijn vraag. Zowel mijn hersencellen als mijn lichamelijke symptomen lijken geen teken te willen geven.
Gefrustreerd gooi ik mijn pen neer, en start de computer aan.
Dan maar meteen op deze toer. Google is mijn enige redding die mijn inspiratie kan aanwakkeren. Met allerlei woorden probeer ik een interessant stuk te vinden..Maar tevergeefs. Na uren achter de pc te hebben gezeten hoor ik mijn telefoon afgaan.
Rennend naar de voordeur zie ik mijn tas daar al op de grond liggen. Dit maal het geluk dat mijn telefoon eruit steekt buk ik me er toe en neem op.

28-07-2005, 12:09
’ Sarah ben jij het?,,
ja, mompel ik binnensmonds terwijl ik ondertussen mijn troep opraap. ‘’
Je spreekt met Imad.
Met een schrik laat ik weer al mijn spullen vallen.
I ..Imad.. waarom bel je, ik heb het onwijs druk, dus als je het niet erg vindt moet ik nu ophangen..
Mijn afwimpeling lijkt niet te werken. Imad schraapt zijn keel en probeert met wat meer volume te praten.
‘’Sorry dame ik wil je absoluut niet storen, maar ik wil je alleen vertellen dat we morgen de afspraak naar 9 uur moeten verplaatsen. Einde van de middag is niet mogelijk.
De stilte overheerst het gesprek. Hij wacht op mijn reactie die maar niet komt. ‘’ Maar ik neem aan dat je het stuk al af hebt en dat het geen probleem voor je zal zijn?
Verbijsterd sta ik in de gang met mijn mobiel nog steeds in mijn hand en aan mijn oor. ‘’ ehh ja , nee tuurlijk..Geen probleem’’
Ik bedank hem voor zijn belletje en hang dan als een gefrustreerd panische gek op.Een minuutlang staar ik naar mijn frutsels die op de grond liggen. Er valt niets anders te doen dan me in mijn kamer op te sluiten en hopen op een wonder.
En met 2 propvolle handen storm ik weer de trap op naar boven...

28-07-2005, 12:12
Verwaand pak ik mijn spullen bij elkaar. Okay, jullie ontbinden mijn contract meteen?
Quasi beledigt neem ik de blik die Imad naar zijn broer Younes werpt in me op.
‘’Wacht even,, Ik denk dat dit een misverstand is. Younes bedoelde het niet zo.Younes?
Uitgezakt gaat hij weer recht op zitten, hij frommelt in wat papieren die op het bureau liggen.
De voorgaande werken die je bij je cv hebt vermeld waren geweldig, maar dit is prutswerk. samenvoegde woorden die geen enkele inhoud tonen. Het spijt me Sarah maar wij kunnen dit niet plaatsen. Een kleine zucht ontglipt uit mijn mond.
Met mijn ogen naar de grond neergeslagen weet ik dat hij gelijk heeft. Wat dacht ik ook. Imad pakt het stapeltje weer uit mijn handen en bekijkt het in een snelvaart tempo.
,, We moeten haar nog een kans geven,, Iedereen heeft wel eens slecht werk geleverd. Ze heeft talent.
De 2 broers kijken elkaar niet begrijpend aan. Ongeschoren en vermoeid staart Younes voor zich uit. ,, Je weet hoe ik er over denk, denk aan onze deadline.. We zijn een professioneel tijdschrift. De eindeloze discussie lijkt niet op te houden.
Ik voel dat het tijd wordt om te vertrekken.
Ik dank de broers voor hun tijd en wil richting de uitgang lopen.
Sarah wacht,, geef ons even de tijd. Imad loopt me achterna.
,, We vinden hier wel een oplossing voor, zien we je over een uurtje terug?
Zijn hoopvol sprekende ogen smeken me zowat om terug te komen. Ik knik, Goed tot over een uur..
Met alles in mijn handen verlaat ik het gebouw.
Wat is dit een rot dag,, Nog erger dan gisteren.
Diep in gedachten loop ik richting mijn auto.
Ineens voel ik een zware tas in mijn maag gestompt.
Al mijn papieren vliegen de lucht in, en dwarrelen als bladeren aan een boom op de grond.
‘’Kan je niet uitkijken?,, sis ik de vrouw die tegen over me staat geworpen toe.
De vrouw kijkt verward om haar heen.
Ik probeer enig contact met haar te maken door middel van de tas op te rapen en die haar te overhandigen. Als ik voel hoe zwaar die is leg ik hem zachtjes weer neer.

28-07-2005, 12:13
heeey meid

het is egt een goed begin
en ik weet bijna zeker dat ook dit verhaal een topper gaat worden

ga gauw verder

kuss hasna

28-07-2005, 12:14
Een snelle blik werpt de vrouw me dan ineens.
Ik tref 2 angstige ogen waarvan 1 dik opgezwollen en omringd door een blauw/rode kleur. Ik merk dat ik aan het staren ben, de vrouw voelt zich ongemakkelijk en draait zich om.
Op de grond zie ik al mijn papieren liggen. Ik buk me er naar en begin ze op te rapen. Onder mijn eigen map ligt een klein papiertje. Een blauw velletje, precies dezelfde die ik ook van Imad had gekregen toen ik hem voor het eerst tegen kwam. Ik lees dat er Younes op staat, en bedenk me dan dat hij van de vrouw moet zijn. Ik raap het op en raak de vrouw in een oogwenk aan. ‘’ Sorry maar volgens mij is dit van jou?,,
Ik reik het haar toe. ,, Dank je,, is het eerste wat ik uit haar hoor.
Ze staart er even naar en kijkt me dan twijfelachtig aan.
Kan ik je misschien ergens mee helpen?
Ik..eh moet hier wezen, weet jij hoe ik daar kan komen? Ze laat me het adres zien dat op het kaartje staat.
Ik wist het wel. Ze moet dus bij younes wezen, ik herken het adres meteen. Mijn ogen dwalen weer even aan naar de naam die er boven staat; Younes Elmari.
Aha, je moet bij Younes zijn?
Ze werpt me een schuine blik toe’’ ken je hem?,,
Ik antwoord ja. ,, Hij is..nou ja was 1 van mijn bazen. Dit kaartje geeft het adres van de locatie waar hun redactie zich bevindt.
Je bent dichtbij. Ik kom er net vandaan.
En ik wijs haar niet ver van ons naar het gebouw.
Is hij aanwezig?
Ik knik van ja. Ik wil niet nieuwsgierig overkomen, maar ben jij zijn vrouw/vriendin?
Al gauw merk ik op dat deze vraag niet gepast was. Ongemakkelijk verontschuldigt ze zich en met de weekendtas aan haar arm loopt ze me voorbij.
Verbaasd staar ik haar na.
IK kan mezelf niet bedwingen allerlei vragen gieren door mijn lijf. Wat zou er met deze vrouw aan de hand zijn.
Wat is haar achtergrond?…Het voelt alsof er zoveel meer achter zit. Haar blik, haar houding.. ik zie van de achterkant hoe ze zachtjes richting het gebouw loopt.
Ik schud mijn hoofd en pak alles bij elkaar en sjor mezelf dan naar mijn auto….

28-07-2005, 12:31


Ik hou van lezen&schrijven en dat doe ik ook heel veel, maar meisje killing me softly was een topverhaal, ik merk ook dat ik nu al helemaal in dit verhaal zit, ik denk dat het je wel zal lukken om van je 2 verhalen 1 geheel te maken en ik wens je daarbij ook heel veel succes, het lijkt mij een leuke uitdaging!
En voor een marokko.nl lid is dit een vrij orgineel idee!
Zet je werk voort meid, ik kijk uit naar je volgende vervolgje!!

Thalla,

28-07-2005, 13:11
Meisie ook hier bij zal ik mij aanmelden als je fan van je 4de verhaal en ik vind dat je talent hebt dus het zal je inshallah 100 procent zeker lukken daar twijfel ik niet aan

Je bent goed bezig ga zo verder alleen jammer genoeg heb ik nog steeds je verhaal killing my softling niet gelezen dus als ik die link zou kunnen krijgen van dat verhaal van jou of een van de fans zou ik dat zeer op prijs stellen boussa EVISUgirl

28-07-2005, 13:16
ga snel verder meid..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15